Vier weken zwanger

Haha Loesjee, dat heb ik ook. Geen testen meer gedaan na 1 SUPER duidelijke, maar soms moet ik even heel hard lachen omdat ik Md besef dat ik zwanger ben. Het lijkt zo onwerkelijk omdat ik nergens echt last van heb. 
Begin nu wel wat misselijk in de ochtend als ik niet gelijk iets eet. En in de avond de veelbesproken krampjes en zere borsten. 
Ik zou niet nog eens testen tot moeders voor moeders komt, als t mis is merk je dat wel, de test gaat pas negatief aangeven als je lichaam alles heeft weggewerkt dus daar hoef je geen test voor te doen.
spannend allemaal! Hebben jullie al een afspraak bij de vk? Ik 4-2, kan niet wachten!

[quote quote=10156373]Haha Loesjee, dat heb ik ook. Geen testen meer gedaan na 1 SUPER duidelijke, maar soms moet ik even heel hard lachen omdat ik Md besef dat ik zwanger ben. Het lijkt zo onwerkelijk omdat ik nergens echt last van heb. Begin nu wel wat misselijk in de ochtend als ik niet gelijk iets eet. En in de avond de veelbesproken krampjes en zere borsten. Ik zou niet nog eens testen tot moeders voor moeders komt, als t mis is merk je dat wel, de test gaat pas negatief aangeven als je lichaam alles heeft weggewerkt dus daar hoef je geen test voor te doen. spannend allemaal! Hebben jullie al een afspraak bij de vk? Ik 4-2, kan niet wachten![/quote]

Ik ga maandag bellen voor een afspraak. Dat maakt het misschien ook wel een stuk “echter”. 
Oh, jouw afspraak is dan ook al snel! Spannend hoor! ?

@Gebruiker10102999
ik heb op zondag zelf 4 testen gedaan.. 3 waren heel licht en de clearblue gaf duidelijk zwanger aan!
de dag erna nog een simpel testje, dag erna nog een haha just to be sure!
maar nu geloof ik het wel dus geen testen meer..
aankomende dinsdag nog een testje bij moeders voor moeders en dan maar wachten op de afpsraak bij verloskundige, zo spannend en het wachten duurt Zoooo lang! 

[quote quote=10156910]
@Gebruiker10102999
ik heb op zondag zelf 4 testen gedaan.. 3 waren heel licht en de clearblue gaf duidelijk zwanger aan!
de dag erna nog een simpel testje, dag erna nog een haha just to be sure!
maar nu geloof ik het wel dus geen testen meer..
aankomende dinsdag nog een testje bij moeders voor moeders en dan maar wachten op de afpsraak bij verloskundige, zo spannend en het wachten duurt Zoooo lang!

[/quote]
Jaaa, spannend he?? Als ik er te veel bij stil ga staan word ik weer onzeker pfff
hoe ver ben je nu ongeveer? En last van kwaaltjes? 

Terug
Bovenaan