Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Loesjee! Ik moet de 11e voor een echo en de 19e bij de verloskundige intake. Dus ook daar lopen we heerlijk gelijk haha. Hopelijk blijven we ons zo voelen en blijft het goed gaan
Gefeliciteerd allemaal wat pas zwanger is!
Ik had dit in het begin ook heel erg en die onzekerheid nu zelfs nog met bijna 17 weken. Ik ben nu ook voor t eerst zwanger dus alles is nieuw en eng.
In de eerste weken was ik bij elke keer plassen bang dat er bloed in mijn onderbroek zat ?
De pijn in mijn onderbuik is vooral aan de zijkanten. In het begin is dat meer richting de liezen. Dat is bandenpijn en dat is heel normaal.
Heb nu nog steeds veel last van mijn buik maar ben wel wat minder onzeker nu. Vorige week geslachtsecho gehad en mijn meisje ? doet het hartstikke goed ?
Ik heb ook al vanaf het begin pijnlijke borsten en ben best wel moe.. misselijkheid viel erg mee dus qua kwaaltjes is dit goed te doen.
Niet te veel zorgen maken!
anemoontje haha wat toevallig zeg! Volgens mij heb ik de intake en echo tegelijk. Deze eerste week duurde al zooo lang nu ook nog een paar weken moeten wachten. hoop dat ze snel voorbij gaan deze weken
Ik heb het heel erg gehad. Zelfs zo erg dat ik met 8 en 13 weken bij de verloskundige ben beland. Ik ben nu 18+4 en heb er al 2/3 weken geen last meer van. Af en toe heb ik van die steken, maar dat schijnt groeipijn te zijn.
Neusje: Heel herkenbaar, ik ga ook elke keer checken of ik bloedverlies heb.
Ik denk dat elke fase van de zwangerschap weer met een andere onzekerheden gepaard gaat. En dan denk je dat je er bent na de bevalling, krijg je weer andere onzekerheden over je kinderen waarschijnlijk.