Vier weken zwanger

Oh dit is zo herkenbaar! Ben ook 4 weken. En merk dat ik er nog niet echt van kan genieten, af en toe wel. Maar door dit forum word je er ook bewust van hoeveel mensen een miskraam hebben. En daardoor denk ik echt wow hoe kom je die weken door tot de eerste echo? Wat spannend allemaal zeg! P

Wat leuk! Gefeliciteerd 
ik kon prefies hetzelfde berichtje sturen!
afgelopen zondag had ik ook ongesteld moeten worden, maaaaar nee zwanger:)
heb deze hele week krampjes, de buikpijn begint meestal in de avond en houdt de nacht aan had de verloskundige gebeld en die zegt het hoort er bij, warme kruik kan helpen.
Blijft eng als je wat voelt en nog niks gezien of gehoord hebt! 
Vanavond heb ik zelf gesport, ik dacht dat de insentiviteit mee viel maar ben wel een fanatiekeling had wel echt erg snel steken in me buikspieren heb het dus maar iets rustiger gedaan. Herkent iemand dit met sporten?

[quote quote=10156249]Oh dit is zo herkenbaar! Ben ook 4 weken. En merk dat ik er nog niet echt van kan genieten, af en toe wel. Maar door dit forum word je er ook bewust van hoeveel mensen een miskraam hebben. En daardoor denk ik echt wow hoe kom je die weken door tot de eerste echo Wat spannend allemaal zeg! P[/quote]

Ja, precies dit. Ik ben nu een paar dagen verder en ik word wel steeds rustiger in mijn hoofd. En dan lees ik weer een stukje over een miskraam en dan voel ik precies wat er staat en dan lees ik weer een stukje over hoe fijn de eerste weken kunnen zijn en dan ben ik het weer vergeten. 
Het is dat de mensen om mij heen ook zo nuchter reageren (vader, vriend) anders had ik allang depressief met een deken 24/7 over mijn hoofd in bed gelegen. 

[quote quote=10156260]Wat leuk! Gefeliciteerd ik kon prefies hetzelfde berichtje sturen! afgelopen zondag had ik ook ongesteld moeten worden, maaaaar nee zwanger:) heb deze hele week krampjes, de buikpijn begint meestal in de avond en houdt de nacht aan had de verloskundige gebeld en die zegt het hoort er bij, warme kruik kan helpen. Blijft eng als je wat voelt en nog niks gezien of gehoord hebt! Vanavond heb ik zelf gesport, ik dacht dat de insentiviteit mee viel maar ben wel een fanatiekeling had wel echt erg snel steken in me buikspieren heb het dus maar iets rustiger gedaan. Herkent iemand dit met sporten?[/quote]

Met sporten niet, sorry. Ik werk in een winkel maar ik merk wel als ik dus een paar uur heb gestaan/gelopen dat ik wat meer last krijg van het zeurende gevoel in mijn buik. Als ik kratten/dozen moet tillen merk ik wel steekjes, dus vraag een collega of zij dit wil doen ivm “spierpijn”. Voorlopig geloven ze dit nog, want ik ben nog niet van plan om voor de eerste echo te vertellen dat ik in verwachting ben. 

[quote quote=10155688]Meer mensen die helemaal geen kwaaltjes hebben? Ben zo bang dat het niet goed is. Heeel af en toe een steekje meer niet.[/quote]

Nou, op de krampjes/steekjes/zeurend gevoel heb ik ook nergens last van. Sinds gisteren lijkt het minder te zijn geworden, dus merk ik nóg minder ??

Mocht iemand hier nog lezen/reageren: hoe vaak hebben jullie getest? 
Ik heb maandag 2x getest en dinsdagmiddag nog een keer. In mijn hoofd spookt het idee dat ik van het weekend nog een keer moet testen, maar geen idee waarom haha (waarschijnlijk angst dat deze ineens negatief is ofzo ☹️)

Heel veel herkenning. Had ook last van de reguliere buikpijn klachten toen ik zwanger bleek te zijn. Is was al dagen aan het wachten tot de menstuatie zou doorbreken. Na de test heb ik die buikpijn nog 2 weken gehad .. .Mn borsten is nu eindelijk minder (ben nu 15 wkn)  Ik wist bij 4 weken dus ook ong van de zwangerschap  
Heb ook de behoefte gehad nog een test te doen. Heb me ingehouden... Maar heel vaak overwogen.  Met 5,5 week kwam iemand van moeders voor moeders. Die testen dan nogmaals. Ze was verbaasd dat ik zo blij was met die postieve test haha. 

Ik heb zondag positief getest maar heb sinds toen elke dag een test gedaan. Heb helemaal nergens last van dus kan het gewoon niet geloven.

Terug
Bovenaan