[quote quote=10156260]Wat leuk! Gefeliciteerd ik kon prefies hetzelfde berichtje sturen! afgelopen zondag had ik ook ongesteld moeten worden, maaaaar nee zwanger🙂 heb deze hele week krampjes, de buikpijn begint meestal in de avond en houdt de nacht aan had de verloskundige gebeld en die zegt het hoort er bij, warme kruik kan helpen. Blijft eng als je wat voelt en nog niks gezien of gehoord hebt! Vanavond heb ik zelf gesport, ik dacht dat de insentiviteit mee viel maar ben wel een fanatiekeling had wel echt erg snel steken in me buikspieren heb het dus maar iets rustiger gedaan. Herkent iemand dit met sporten?[/quote]
Met sporten niet, sorry. Ik werk in een winkel maar ik merk wel als ik dus een paar uur heb gestaan/gelopen dat ik wat meer last krijg van het zeurende gevoel in mijn buik. Als ik kratten/dozen moet tillen merk ik wel steekjes, dus vraag een collega of zij dit wil doen ivm “spierpijn”. Voorlopig geloven ze dit nog, want ik ben nog niet van plan om voor de eerste echo te vertellen dat ik in verwachting ben.