Vijf en halve week met buikpijn en bloedverlies

Helaas treurig nieuws... zojuist is er een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vastgesteld. Dit betekent dat ze zometeen een eileider weg gaan halen.

Erg naar! Sterkte met het herstel.
Ik ben 27 februari geopereerd aan een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Mijn linker eileider is weggehaald samen met het kleintje. Het bizarre bij mij was dat het kleintje ook een kloppend hartje had in de eileider..

[quote quote=10190723]Erg naar! Sterkte met het herstel. Ik ben 27 februari geopereerd aan een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Mijn linker eileider is weggehaald samen met het kleintje. Het bizarre bij mij was dat het kleintje ook een kloppend hartje had in de eileider..[/quote]
Jij ook sterkte met het herstel en verlies. Hopelijk gaat het inmiddels al beter met je. 
Het is bizar hoe je binnen een week van geluk omdat je een positieve zwangersschapstest in handen hebt naar verdriet en een operatie kunt gaan.
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de steun betuigingen. Doet mij veel hoe meelevend iedereen hier is :)

Dank! Ik ben inmiddels sinds vorige week weer volledig aan het werk.
Het is inderdaad heel bizar, van geluk en ongeloof, naar angst en onzekerheid en dan weet naar verdrietig en rouw. Je zit in een rollercoaster zonder uitgang.
Ga er in mee, geef de emoties ruimte & vertroeteld elkaar.. meer kan je nu niet.
Ik wens jullie een voorspoedig herstel en hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Laat maar weten als jullie behoefte hebben aan contact.

Terug
Bovenaan