vinden jullie het ook zo moeilijk

Om je mond te houden tegen al die mensen zie je zo na staan. Ik kan m'n hoofd zowat niet houden vooral tegen mijn moeder en allerliefste buufje.
Tegen mijn beste vriendinnetje heb ik wel verteld dat we onze 4de verwachten en ook mijn schoonzus weet het al. Maar ik zou het wel van de daken willen schreeuwen, zo blij ben ik weer met dit wonder.
Pff daarom eigenlijk ook wel een beetje hier bij de mamaclub juli2012 aangesloten, kan ik toch een beetje mijn hart luchten zonder dat bekenden gelijk weten hoe en wat.
Ik wil aan de ene kant heel graag vertellen, maar ben best bang voor negatieve reacties, lekker dubbel dus allemaal.
Nou goed voorlopig zijn we bijna 6 weken onderweg en mag ik donderdag even binnen gaan kijken. :)
groetjes Jacqueline

Gefeliciteerd!! Ik snap je helemaal! Heb t alleen me zusje verteld! Maar is ons eerste kindje en wil t iedereen vertelle! Maar ja. Eerst maar eve wachte tot we nr vk zijn geweest enzo en wat verder zijn. Maar hoezo ben je bang voor negatieve reacties?

ik snap jullie ook helemaal het is onze eerst ook en ik zou het ook heel graag tegen iedereen willen zeggen/van de daken kan ik het afschreeuwen maar we willen graag nog even wacht... we zijn stiekem wel zaterdag even naar de babydump geweest om een beetje rond te kijken erg leuk allemaal.. ben nu ongeveer 5 weken bijna 6.... maar ik mag pas volgende week dinsdag naar de vk... duurt ook zolang, tegen jullie ken ik dat wel zeggen zitten allemaal in het zelfde schuitje.. maar hoe zo ben je bang voor de reacties Jacqeline?

groetjes

Het klinkt stom maar ik zit nog helemaal niet in die zwangermodus! Ik geloof het gewoon nog niet! Heb ook bijna gaan klachten dus word er ook niet aan herinnerd door mijn lijf maar denk dat het zelfbescherming is na al die miskramen voor me dochter.. Misschien toch onbewust?

Het lijkt wel of ik er niet blij mee ben, maar dat ben ik echt wel hoor!! Moet gewoon eerst bewijs hebben!

Ik heb t gelukkig al tegen onze ouders en mijn beste vriendin verteld. Maar kan echt niet wachten tot de 12 weken over zijn en ik het van de daken kan schreeuwen. Aan de andere kant, ik heb 3 maanden geleden bij 11 weken een miskraam gehad. We stonden op het punt om het aan iedereen te vertellen. Was toen wel blij dat slechts een paar mensen t wisten. Lastig he dit!

ik verwacht reacties in de zin van
meid waar begin je aan je hebt het al zo druk
en het is zeker een ongelukje, beetje in die trant verwacht ik reacties.
Mijn schoonzus zei , ik heb hier wat verdeelde gevoelens bij. Dit komt vooral doordat mijn man heel hard riep dat hij geen vierde wilde en tja nu ben ik toch heel bewust weer zwanger,
Ben dus heel benieuwd.
groetjes

Betty, dat gevoel herken ik heel goed van mijn eerste zwangerschap, ik was toen al 8 weken zwanger toen de test pas positief uitpakte. Het duurde toen echt wel een paar weken voordat ik geloofde dat het echt zo was. Dus gek is het zeker niet hoor

Het stomme is... Dit is de tweede! Dus eigenlijk weet ik precies wat het inhoud en hoe het voelt maar nee... Ik mis het gevoel nog een beetje! Ik vind het tijd worden voor een echo hahaha!

Terug
Bovenaan