vinden jullie het ook zo moeilijk

jaaaahhhhh das zo lekker bevestigend
bij ons heeft de vk ook zo'n ding, ben heel benieuwd of ze donderdag gelijk zal gaan kijken
duim duim duim ik hoop het zoooo duim duim duim

Heel herkenbaar dit!!! Iedereen gefeliciteerd!!

Bij mij is de zwangerschap nog niet helemaal geland, haha! Het was meteen de 1e ronde raak, had ik niet helemaal verwacht!

Maar toch wil ik het wel van de daken schreeuwen! Het lijkt ook wel of iedereen om je heen het dan over zwanger zijn en baby's heeft...

Ga morgen maar de vk bellen denk ik..

Idd, heel herkenbaar. Na de echo willen we het mijn ouders en zijn ouders gaan vertellen. Het is aan beide kanten het eerste kleinkind, echt heel gaaf.

Ik zou het ook al aan iedereen willen vertellen, al is het alleen maar om niet meer allemaal rot smoesjes te vertellen waarom ik niet meer mag sporten.

Maar goed, succes iedereen met de monden nog even dichthouden en over een paar weken kunnen we allemaal vertellen hoe de reacties waren :D

Dat vroeg ik me nou ook al af!!?

En wij houden hier amper onze monden hoor.. Onze ouders weten het, mijn collega's weten het (ik werk op een instelling waarmee ik regelmatig met agressie te maken heb) mijn oma, mijn tante... Ik kan nooit me mond houden hahaha

Terug
Bovenaan