voeding algemeen

Jammer dat de mensen die steeds commentaar leveren op andere, in hun ogen, domme mensen, nooit eens hun naam er bij zetten, maar altijd anoniem hun grieven uiten!
Ook ik heb er helaas bij aflevering geen gebruiksaanwijzing bij gehad, was de ooievaar zeker vergeten!

Nadia
 
Inderdaad jammer dat sommige anoniemen daar zo mee bezig zijn. Trouwens...bij mij zat er ook helaas geen gebruiksaanwijzing bij. Die ooievaars van tegenwoordig!
 
Was het maar waar dat je een gebruiksaanwijzing gekregen had bij, of nog mooier voor de geboorte!!!Pff.wat kun je je soms onzeker voelen, OOK als je wel veel leest..Ik ben een echte leesfreak, maar..toch...je wilt het denk ik snel al te "goed" doen, vraag is natuurlijk of je het te goed kunt doen. Ik denk dat de meeste mama's zich echt wel voorbereiden op het moederschap en er best wel het nodige over lezen, maar als je kindje er is dan wordt je toch onzeker (ik in ieder geval wel hoor). Het fijne is dan dat je o.a. naar dit forum kunt gaan om advies te vragen of wellicht meer om eens een bevestiging te krijgen dat je het goed doet...
Voor alle mama's die geen gebruiksaanwijzing hebben gekregen....we hoeven ons volgens mij niet dom te voelen (niet dat de anoniemen dit zeggen), maar het geeft toch niets om advies te vragen. Van vragen leer je toch???
Fijn weekend.
 
Mijn vraag is nu als je beweert dat je zoveel gelezen hebt en dus dat je zoveel weet............Wat doe je dan op deze forum?

Mijn baby is nu 6 maanden en mijn conclusie tot nu toe is....: als de boeken en artsen en cb zo tegenstrijdig zijn, dan is het gewoon een bevestiging dat je altijd achter je moedergevoel moet gaan. De reden dat al deze bronnen zo tegenstrijdig zijn is omdat alle baby's anders zijn en er bestaat geen voorbeeldbaby of modelbaby. Kijk maar naar het voorbeeld die hierboven gegeven wordt..de ene baby die bv krijgt poept 1x in de week en de andere 3x per dag.
Dus als je moedergevoel jou vertelt dat je andere moedergenoten moet raadplegen, moet je dat zeker doen!!

Gr. Desi mv Duncan
 
Bla bla bla wat een gezeik
Ga iets nuttigs met jullie leven doen.
In plaats van te vertellen dat andere moeders misschien wel onzeker zijn.
Jullie komen ook hier met vragen.
 
Nou Anoniemen,
Wat een grote onzin zeg,dat je alles al weet als je een kindje krijgt,nou toen ik net bevallen was wist ik niet eens waar mijn eigen kont zat,ik heb me zeker 4 maanden vreselijk slecht ,onzeker en verdrietig gevoelt, en mijn schamele moedergevoelens hebben mij nog nooit vertelt hoeveel ik mijn kind moet geven hoor!
En ik had mij ook wel degelijk voorbereid, veel gelezen in boeken,internet en forums,maar na de bevalling was ik alles vergeten,ik kon zelfs bijna niet autorijden,zo slecht kon ik me concentreren
Nu mijn dochter een half jaar is,kan ze wat beter tegen een stootje, en daardoor durf ik ook iets meer te "experimenteren"
Maar de gedachte dat iedereen die moeder word het allemaal wel (moet) weten is dus grote flauwekul,
 
ik geloof dat dit al weer een beetje uit de hand loopt;doet mij denken aan die toestanden vorige week over Joyce, is niet nodig toch!Iedereen in zijn waarde laten en je afvragen wat nu echt belangrijk is.
 
Terug
Bovenaan