voeding algemeen

Ik kan me dan heel goed voorstellen dat je je heel onzeker kan voelen! Maar gelukkig hebben we ergens in ons oergevoelens die je precies vertellen wat wel en wat niet, alleen heb je daar soms wat bevestiging bij nodig! Het viel mij ook op dat ik vrij onzeker was nu het om mijn eigen kindje ging, maar dat het na een week al zo goed verliep dat het net was of het nooit anders is geweest. Dat zal jij nu ook vast wel hebben. Ik ben wel best bezorgd en zo dat had ik totaal niet verwacht! ikw as altijd die gene die zei: Ah gewoon even laten huilen dan vallen ze wel in slaap, maar zo gauw Romi 5 min huilt breekt mijn hart en ga ik maar weer...hihi!

Van leren word men wijs zeg ik altijd maar!

Groetjes Corine
 
hoi hoi. Stomme vragen bestaan toch niet?
ik had vorige week bijvoorbeeld ook een vraag gesteld over wat ik mijn dochtertje te drinken kon geven naast de fles, in plaats van diksap, omdat ze dat niet luste. Als antwoord kreeg ik o.a: thee en roosvice. Toen ik het last dacht ik : o ja wat stom, dat wist ik wel, had de thee notabene nog ergens in mijn kast staan. Maar door de drukte van het leven tegenwoordig en als de andere dingen waar je aan moet denken, was het me gewoon even ontschoten. Als ik aan drinken dacht kon ik alleen maar op diksap komen. Daarom denk ik dat zo'n forum als dit geweldig is. Je plaats je vraag en krijgt meestal snel reactie. En of het nou dan een 'stomme' vraag is of niet. Als je iets wil weten staat vragen toch altijd vrij!

p.s.: zou het wel prettig vinden als mensen er hun naam bij zetten i.p.v. anoniem, want een specifieke reactie geven is lastig als er niks bij staat.
 
Ik word een beetje moedeloos van dat oergevoel dat ik als moeder zou moeten hebben. Sorry hoor, maar ik ervaar geen oergevoel, of ik moet het ergens over het hoofd hebben gezien.......
 
Anoniem: de een ervaart het als oergevoel de ander als instinct. Als je een boekje erbij pakt om te weten hoe iets in elkaar steekt is dat toch ook omdat je gevoel zegt dat je wilt weten of iets wel of niet goed is! Noem het zoals je het wilt...
Elke moeder weet volgens mij in haar onderbewust zijn toch wta het beste is voor haar kindje.

hoe bedoel je met ik word er een beetje moedeloos van?

groetjes Corine
 
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Meiden we gaan gewoon lekker door met elkaar tips geven en laat zulk soort mensen lekker links liggen.Geen reactie waard.
 
Terug
Bovenaan