voel me zo vreselijk ongelukkig en verdrietig

ons zoontje is nun 9 weken,
de 2e en 3e week gooide hij zn ritme ook om
dus wij dachten, overdag wakker houden dus,

mijn vk en kraamhulp zeiden dus dat dat niet werkte,
als je beeb overdag veel slaapt en een goed slaap voeden wakker ritme heeft,
zal het snachts ook steeds beter gaan,
en ja dat werkte.
en wat ook super werkte is de bakerzak.......

en wat de rest ook al zei, geef hem savonds eens een fles,

suk6 groetjes riana

Hoi,

Bedankt voor alle reacties.
Gisteren was echt erg, hij wilde continu drinken, dus vanaf 20.30 uur tot 22.30 heb ik om het kwartier zitten voeden. Op het eind heb ik hem inderdaad een flesje gegeven met nutrilon en deze gaf hij bijna helemaal over. Hij heeft wel daarna geslapen van half een tot 4 uur.

Voorheen sliep hij altijd na een voeding, nu blijft hij wakker en huilen, tenzij ik hem draag.
Zou dit te maken hebben met het groeien? Ik weet het niet, ik twijfel ook als een gek of hij wel genoeg krijgt.
Wat betreft die bakerzak, kan ik hem in een draagmand/draagwieg te slapen leggen? Heeft dit hetzelfde effect? Ik lees zoveel positieve verhalen over de zak.

Groetjes Sira

Hoi,

Het uitspugen van de voeding kan ook liggen aan bijv. te snel de fles leeg drinken. Je zoontje moet wel 15 tot 20 min. over een flesje doen. Mijn dochter kon niet lekker drinken uit een avent fles, met difrax ging dit veel beter.
Heeft je zoon nog goede natte luiers en groeit hij nog goed? Misschien heeft hij na een voeding nog honger.
Ik hoop dat het snel beter gaat.

Groetjes

Meid, de eerste weken zijn zwaar maar horen in mijn beleving nietz oerg te zijn hoor..
Als je twijfelt of het goed gaat vraag het desnoods je huisarts.. Of ga terug naar het consultatieburo en geef aan dat het echt niet gaat zo.. Een baby van deze leeftijd hoort heeel veeeel te slapen.. er kan van alles zijn.. Allergie voor melk, te weinig voeding in de borstvoeding.. Zoek het uit en zorg dat je aan je rust komt..

Heel veel succes, marianne

Hallo,

nou, gisteren en vandaag vielen mee, mijn zoontje heeft geslapen en overdag ook, en komt weer (of ik maak hem wakker) om de drie uur drinken.
Het zullen wel regeldagen zijn geweest, maar wat waren die erg zeg!
De volgende keer geef ik gewoon op het einde van de dag een flesje met kunstvoeding, en overdag voed ik hem gewoon uit de borst.
Hij heeft wel natte luiers en elke keer gepoept.

Maandag komen ze hem weer wegen, ik ben benieuwd.
Bedankt voor de reacties.
groetjes, Sira

Hoi,

Dat alle baby's van een paar weken veel slapen is echt niet zo hoor. Die van mij heeft altijd maar weinig geslapen overdag. In het begin haze slaapjes en pas later wat meer. Soms maar twee keer 45 minuten. Gelukkig 's nachts wel.

Groetjes

Terug
Bovenaan