voelen jullie al wat...???

voelen jullie al wat...???

het is mijn eerste, maar ik heb hem/haar nu 3x echt heel duidelijk gevoeld... dat ik zeker wist dat het niet mijn darmen waren..... echt zo bijzonder ....

sarah
(17wk 6dg)

wat leuk!!
ik ging gisteravond in bed liggen en toen voelde ik het ook heel duidelijk!! m'n buik was verder rustig, dus het moet echt de beeb zijn geweest! hele grote big smile op m'n gezicht!! en vorige week dacht ik ook iets te voelen maar dat was nog een twijfelgevalletje... tis wel vroeg, 15 weken 3 dagen, maar waarom zou het niet kunnen!!
geniet ervan!! sabine

leuk he!!!
Voel nu sinds een tijdje afentoe wel wat fladderen en vanmorgen in bed een vrij duidelijke plok. Kan niet wachten tot het nog duidelijker wordt, vond ik in de vorige zw.schappen altijd zo speciaal: er leeft echt een kindje in je!!!!

groetjes,
Marije

Ik heb nog mijn twijfels...
Voel soms wat, maar niet heel duidelijk en dan is het ook weer gelijk weg. Ik weet dat ik bij mijn eerste ook zo lang twijfelde van 'is dit het nou?' en dan ineens is het er krachtiger. Dus ik wacht nog vrolijk af. Ik weet uit ervaring dat je nog helemaal beurs geschopt wordt, dus ik zal hem of haar nog vaak genoeg voelen.
Maar een beetje jaloers ben ik wel hoor

afwachten dus!

Erica

Ik vind het erg moeilijk om te zeggen wat ik nou voel. Sowieso zijn m'n darmen behoorlijk actief, maar vanochtend voelde m'n baarmoeder ook erg hard, wisselde steeds wat af. Het deed geen pijn, zoals bij harde buiken, (alhoewel ik daar toch even aan moest denken), maar het leek er op een gegeven moment ook wel een beetje op alsof er wat draaide...

Klinkt dat iemand bekend in de oren? :)

@Rozemarijke.

Dat heb ik nu dus ook meer!!!! Dan voel ik het draaien en als ik me had er dan opleg is die plek ook hard!
Ik heb wel al een paar schopjes gevoeld, maar echt heeeel erg zacht!

Bij mijn eerste was dat echt anders, die voelde ik vanaf 15 weken echt duidelijk en gelijk ook al elke dag.

Nog even geduld nog...............

groetjes sylvia
17w

hoi hoi

he ben blij dat jullie er over beginnen  ben zo onzeker op het moment! voel ik het wel of niet draait de baby nu want dat gevoel van draaien dat jullie beschrijven herken ik ook en soms denk ik he een trapje maar dan denk ik ach zal me wel verbeeld hebben. heb al een paar keer gevraagd van trap me eens even nu mag het maar nee hoor luistert nu al niet
heb van een vriendin een angelsound gekregen maar weet niet zeker of ik nu mijn eigen harstlag hoor of van de baby...stom he maar dat komt volgens mij puur omdat ik nu zo onzeker ben...9 juni   weer naar zh kan niet wachten! maar blijf hopen op de trap :)

Hoi

Ja ik heb ook al het een en ander gevoeld, al een paar keer maar vannochtend was het overduidelijk, normaal gesproken kan iemand anders het niet voel maar we lagen in bed en lag op mijn rug en mijn man lag zijn hand erop en zelf hij voelde het.

Dus hij/zij is al lekker aan het oefenen, het is net of er een geluksgevoel door je heen gaat. (komt omdat je het nu nog niet zoveel voelt)

Gr.

Terug
Bovenaan