voelen jullie al wat...???

Ja! Ook ik voel volgens mij zo nu en dan wat kriemelen in m'n buik! Zoooo leuk! Kan niet wachten tot het allemaal nog duidelijker wordt (al zeggen vriendinnen van mij die zwanger zijn geweest dat ik dit nog wel terug ga nemen als ik bont en blauw geschopt word...)

Hallo ladies,

Effe een vraagje.
Wat voelen jullie als jullie je kleine voelen.
Ik voel wel vanalles, maar kan hier niet uit opmaken als het de kleine is of iets anders.

Groetjes Kelly

Hallo Allemaal

Het is ook heel moeilijk in het begin om er achter te komen of het je darmen zijn of de baby.
Soms als je het heeeeel graag wil voelen bewegen, kun je het zelfs verbeeldenhmmm ik spreek hiermee uit eigen ervaring hahaha.
Ik ben nu en verwachting van mijn vierde kindje, ik voelde het al aardig vroeg bewegen dat is natuurlijk mede omdat ik ervaring ermee heb en mede omdat het een gigantch drukke baby is.

Iedereen een hele fijne zwangerschap en geniet ervan..!!
doegie..

oja ik ben nu 19 weken in verwachting,
het eerste schopje voelde ik asl met 15 weken....kleine luchtbelletjes die ontploffen in je buik, dat was echt super..!!
En nu voel ik al echte trappen...

Ik dacht een paar weken geleden ook echt wat te voelen.
Maar dat waren toch echt mijn darmen
Het zat echt steeds aan de rechter kant en voelde het ook echt heel goed.
Ook aan de buitenkant. Dus kan het kindje niet zijn geweest.
Nu zijn mijn darmen weer rustig en wacht ik op het moment dat ik echt mijn kindje voel.
Kan niet wachten  op het moment dat ik elke dag een bevestiging  krijg dat alles goed gaat daar binnen.

Ben morgen 18 weken dus zal het binnen kort wel  gaan voelen hoop ik.

Liefs Inge

Hoi hoi,

Ik voel ons kleintje nu dagelijks, ben nu 19 weken.
Mijn placenta ligt aan de voorkant. Maar ik heb weinig vet op me buik en dat is de reden dat ik um al zo snel voelde zei de verloskundige. ( bij  16 weken).

Mijn man voelt het inmiddels ook. De schopjes worden steeds krachtiger.
En vanmiddag heb ik het voor het eerst ook gezien. Ik lag te lezen in bed op me rug.
En toen schopte die kleine een paar keer zo hard dat je het zelfs zag aan me buik.
Je zag precies waar hij/zij schopte.

Echt helemaal geweldig.
Het maakt het helemaal goed dat ik vandaag ben thuis gebleven van me werk, omdat ik vanochtend weer zo duizelig was door me lage bloeddruk.

Groetjes Conny

Terug
Bovenaan