voelen jullie al wat...???

Hoi hoi,

Ik ben vandaag precies 18 weken, maar heb nog niets gevoeld...Ben wel erg benieuwd wat je precies voelt,me darmen zijn duidelijk wel aanwezig, maar debaby laat nog niet echt van zich af weten!!! snik.. nog even wachten dus maar...

Groetjes,
Bianca

ja hoor, ik voel hem of haar nu regelmatig. Eerst zat ik nog te twijfelen, omdat ik dan wat voelde, maar niet zeker wist wat het was, of een paar dagen niets voelde. Nu weet ik het zeker. Gezellig, een paar keer per dag wat getrappel, zo van: 'hallo, ik ben er'. Overigens, ik ben nu 18 weken en zwanger van de tweede, bij mijn eerste voelde ik duidelijk getrappel rond de 20e week. Dus iedereen die nog niets voelt: laat je niet gek maken, het komt eraan!
Erica

hallo,

Ik ben nu 17 weken zwanger van de tweede.2 weken geleden meende ik echt al wat te voelen.Wat draaien,een porretje.En sinds een paar dagen realiseer ik me dat ik al even niks meer gevoeld heb.Komt dat vaker voor?Ik heb pas over 3 weken een afspraak bij de verlosk.Zou ik moeten bellen of is dit doodnormaal.Ik vind het wat vreemd.Bij de eerste heb ik dit niet mee gemaakt.Die voelde ik met 19 weken en vanaf toen werd het alleen maar sterker.Heeft hier iemand ervaring mee.

O ja die van mij deed dat eerst ook, ik voelde de eerst bubbeltjes met 13 weken, maar het echt voelen pas rond de 15 a 16 weken, en toen was het ook weleens niet elke dag, of zelfs een paar dagen niet. Nu voel ik de kleine een paar keer per dag. Inmiddels ben ik 19,2 weken zwanger van de tweede. Terwijl mijn eerste zich wel elke dag even melde toen.

Gr.

Terug
Bovenaan