Volgens mij heeft Fabio waterpokken

oh dat is vervelend, maar hij kan het nu beter hebben dan je op vakantie bent. Volgens mij heerst het heel erg. Ik hoor al meerdere kindertjes die waterpokken hebben.
Sterkte met de kleine man!
Jij ook Esmé! Hopelijk is het vals alarm!
Liefs Esther

Volgens mij heerst het, Tessa had zondag ineens ook zo'n vochtblaasje op haar borst, gisteravond al veel meer op haar buik en luierstreek. Vanochtend nog meer! En het jeukt volgens mij al bij de luierstreek (lekker plekje voor die vochtblaasjes), dus vandaag maar eens naar de drogist!
Ben benieuwd hoe het doorzet, ze is nu naar het KDV met papa, zeker omdat ze gewoon lekker vrolijk is, (voor hoe lang het duurt)
Allemaal veel beterschap!

Lisenka mv Tessa

Aahhh, Fabio met pokjes.....Heeft hij er veel last van? Zielig he, maar het ziet er vaak erger uit dan het is en over een week of wat zie je er niks meer van!!

Beterschap in ieder geval,
Groetjes
Susan

Oh... Oh... pokjes, dat is echt niet leuk.
Onze meiden waren er alle twee best ziek van.
Ik heb tegen de jeuk een menthol-emulsie gebruikt, van de apotheek, dat werkte super.
Wel een witte smurrie en dus kindjes met witte ipv rode vlekjes.
Zowel Roos als Linde hebben ondanks alles wel wat littekens eraan over gehouden, ze zaten allebei dan ook van top tot teen onder de pokken.
Ik zou wel met iets smeren om littekens zoveel mogenlijk te voorkomen, de calendula
emulsie is pas voor als de blaasjes helemaal ingedroogd zijn.

Succes met je mannetje!!!

groetjes Daniëlle.

Beterschap voor alle kindjes met waterpokken.
Het lijkt me vreselijk als ze last hebben van de jeuk.
Ik hoop voor jullie dat het snel over is.

Groetjes,
Geeske & Wieteke

Hé Fabio, hoe is het nou met jou? Heb je echt de waterpokken gekregen, balen man! Maar wel snel weer opknappen hoor anders neemt de piloot je niet mee in het vliegtuig (dan ga ik wel voor je in de plaats...) naar CranCanaria. Sterkte, hopelijk kriebelt het niet te veel.

Liefs Stijn (en de mamma)

Vanmorgen kon ik zo snel niks meer zien,.. misschien uitslag geweest?
Hmz,.. Ik zie het straks wel als hij weer van het KDV terug komt.
Hopelijk even geen pokjes voor de kleine man!

Hoe is het nu met Fabio?
Heeft het doorgezet?

Esmé mv kay

Terug
Bovenaan