Volgens mij heeft Fabio waterpokken

Fabio heeft er een paar plekjes bij gekregen, vooral onder zijn haar. Hij is ook een beetje hangerig, maar speelt wel en hij eet/drinkt.
Ik heb Calendulan emulsie gehaald en ik wacht het verder wel af.
Wat ik alleen wel raar vind: ik mag niet met hem naar buiten van de dokter. Heeft iemand een idee waarom dat is?

Groetjes van Cissy

Aaaah wat sneu he

Anne (4,5) heeft ze ook sinds zondag, heb ook de emulsie voor haar gekocht, helpt wel vind ik

Ben bang dat Renske ze ook binnenkort krijgt

Anne neem ik ook niet mee naar buiten, volgens mij is dit vanwege infectie ofzo, geen idee eigenlijk, sommige kinderen kunnen er namelijk heel ziek van worden

Beterschap met Fabio

Heb even op internet gekeken, maar daar staat niks over dat ze binnen moeten blijven, volgens mij mag het gewoon als ze er verder niet ziek van zijn

Zelf zou ik niet naar dorp ofzo gaan als ze waterpokken hebben, vaak vinden ouders het erg stom en denken dat ze dan nog besmettelijk zijn. Vaak is dit het geval voordat ze het krijgen

Het naar buiten gaan wordt afgeraden, omdat je dan meer kans hebt op infecties.
Als de blaasjes open zijn (zonder dat je het weet) en er komt zand oid bij, is de kans op infectie vele malen groter dan wanneer hij ze niet heeft.

Het is dus meer een advies en je kunt daar een eigen invulling aan geven

Succes ventje! Beter nu dan over een paar weken hoor, dan moet je de bink uithangen bij alle canarische cickiessssss (oh en mn vriendin, want die zit vlak bij je haha)

Mila heeft de waterpokken ook al gehad.
ik had er toen een topic over geopend,dat was in november.
Ze heeft er weinig last van gehad en alleen op haar rug zaten er redelijk wat.
Wij zijn tot nu toe nog steeds aan het smeren,...
De ingedroogde plekken helen niet mooi,het lijkt over te zijn geslagen in exceem(heeft Mila al wat last van).
Ik had al veel eerder moeten gaan,maar morgen heb ik een afspraak bij de huisarts.
Het ziet er niet uit.
Succes met de pokkies,meestal worden ze er niet heel ziek van hoor.
gr piewie

Terug
Bovenaan