Volgens mij heeft Fabio waterpokken

Hey Cissy,

Geef Fabio maar een lekkere dikke knuffel van ons...en hopelijk blijft alles hem een beetje bespaard hoor.....zow zielig

Yoëll heeft een half jaar terug ook waterpokken gehad...in totaal 12 blaasjes...niet veel en ook geen last gelukkig....helaas kan hij het ook nog een x weer krijgen....

En idd zolang de blaasjes niet ingedroogd zijn dan is er infectiegevaar bij die kleintjes......dus lekker binnen blijven...

Liefs Denise

Ach nee toch zeker,arm menneke!!Geef hem op ieder waterpokje maar een kusje van Tess en we hopen dat het zonder alteveel jeuk gauw over is.
Beterschap hoor en veel liefs Kitty en Tess

Hey Fabio,

Man man, hebben ze je toch te pakken...!! Je moet maar zo denken, het moet toch een keer, dus kun je het maar beter nu krijgen, nu je er nog niet zo'n benul van hebt, toch?! Dat neemt echter niet weg dat het toch vervelend kan zijn. Laat je maar lekker verwennen door je ma, maar ik ben er van overtuigd dat dat geen probleem zal zijn....

Wat die dokter van jou beweert vind ik wel een beetje onzin hoor. Het is besmettelijk, dat staat buiten kijf en je hoeft de menigte niet op te gaan zoeken, om op die manier ongewild andere kindjes aan te steken, maar je ma mag gerust met je naar buiten hoor. Lekker een eindje wandelen in de buitenlucht. Zo lang jij je goed voelt, moet dat geen probleem zijn.

Nou Fabio, high five ennuh, snel weer beter worden hoor!!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Nou volgens mij heerst het hier op het forum. Nu twee kindjes ziek en al 2 die het gehad hebben.

Scheelt dat je weer één kinderziekte uit het lijstje kan schrappen.

Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat hij niet teveel last heeft van jeuk!!!

Groetjes happyM.

Hoi Cissy,

Hoe is het nu met de kleine man, heeft hij er veel last van. Zo zielig, het heerst echt wat overal zie je de waterpokjes komen, het zal de tijd van het jaar zijn...

Dikke kus van Tess,

Liefs Nanda

Hoi hoi,

Nou volgens mij zet het niet echt door: hij heeft hooguit 10 á 12 plekjes waarvan er al 4 onder zijn haar zitten. Hij eet goed, drinkt goed en is gewoon heel levendig.
Ik heb de dokter gebeld om te vragen of ik naar buiten mocht en hij dacht eerst aan insectenbeten (?!) omdat hij geen koorts heeft. Bij waterpokken hoort minimaal 38,5 koorts zei hij.
Het zijn toch echt blaasjes met vocht eronder hoor, ik weet wel hoe een insectenbeet eruit ziet en die heeft ie niet  op zijn hoofdhuid, tussen zijn billen, naast zijn plassertje en onder zijn oksel!
Dus of het nu echt waterpokken zijn? Ik heb geen idee.....

Groetjes van Cissy

Whaaaaaaaaa af en toe word je toch ook gek van alle meningen en weetjes over ziektes/opvoeding/voeding enz enz

Lijkt me toch ook dat je kan zien dat het waterpokken zijn, moet je er dan perse koorts bij hebben???  ppfffff

gelukkig valt het voor de kleine man (tot nu toe) mee!

Liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan