Vond dit zo'n leuk topic!!

heerlijk buiten zijn lekker in de tuin aan het werk en lekker in het zonnetje zitten in de zomer
leuke topic trouwens
uhm ff denken
groetjes ineke

broodmaaltijd of warme maaltijd?

Broodmaaltijd, dan hoef ik geen eten te koken  en is dus zoveel makkelijker en sneller.

Vroeg of laat op bed

als je het over de kids hebt:

vroeg op bed, dan heb ik nog wat tijd over voor mijn man. Mijn man werkt heel de dag en die komt thuis als Jasmijn naar bed gaat dat is natuurlijk dan weer wel jammer. Maar toch: vroeg

nieuwe kleertjes of tweedehands?

Ik koop zelf altijd nieuwe kleertjes voor mijn kleine meid. Maar krijg soms ook wel wat van vrienden, en dat is dan dus tweede hands. Maar zelf koop ik dus nieuw.

Appartement of huis  

huis,

we hebben 3 honden en een kindje dus ja dat past niet in een apartement.
en ik hou wel van ruim wonen en niet alles dicht opelkaar.

groetjes danielle

uuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh ff denken hoor

wel of geen huisdieren met een kindje

Hier geen huisdieren ivm allergieën die ze waarschijnlijk heeft. En moeders is helaas ook allergisch. Dus nee, geen huisdieren.

Zelf brood laten eten, of niet?

Zelf laten eten! Tenminste, als ze dat willen/kunnen...hier eet ze als ik het haar in haar mond stop maar een kwart boterhammetje en als ik het haar zelf laat doen speelt ze er alleen maar mee.
Maar als ze het dus ooit nog eens wel goed gaat eten laat ik het haar lekker zelf doen!

Zomer of winter?

Zomer

Omdat ik het heerlijk vindt om Aimée lekker in dr rompertje of luier te laten spelen!
Ook voor mezelf liever zomer, iedereen is vrolijker en het leven ziet er gewoon leuker uit met een zonnetje!!

drugs of alcohol

Terug
Bovenaan