Hoi meiden,
Sara, wat leuk, 2 meiden!!! Hoe gaat het nu met je? Inmiddels alweer een echo gehad?
Heb je buik inmiddels gezien op Hyves, groeit al goed ja! Maar ja, het zijn er tenslotte ook 2!
Weet je al of je nu nog gaat werken of wacht je tot na de geboorte met solliciteren? Je zal het wel druk krijgen met 2 van die kleintjes.
Ik zit ook te bedenken hoe ik het straks allemaal ga doen met opvang e.d
M'n dochter gaat een paar maanden na de bevalling naar de basisschool, maar het eerste jaar gaan ze hier alleen de ochtenden, dus dat schiet niet echt op om dan te gaan werken. Eerdat ik dan de baby heb weggebracht, moet ik alweer m'n dochter ophalen. Nou ja, da's overdreven, maar goed, moet even kijken.
Heartje, fijn dat alles goed gaat.
Lekker dat je dochter af en toe nog slaapt. Mijn dochter niet meer, da's echt even wennen. Ze slaapt toevallig sinds gisteren in een groot bed en het ging de 1e nacht goed, ze riep mij vanochtend en kwam er zelf niet uit! Houden zo....ha,ha.
Ik heb ook het idee dat ik niet zoveel spullen meer nodig heb, maar over een tijdje ga ik wel weer eens wat lijsten opzoeken van Prenatal ofzo en dan alles even doorlopen. Ik moet in ieder geval een kinderstoel kopen, want die hadden we van iemand geleend. Verder kleine dingen, zoals lakentjes e.d.
Heartje, jullie weten toch ook wat het wordt?
Wij willen het ook wel weten. Ik heb 28 januari weer een controle en misschien echo, maar denk dat ze het dan nog niet kunnen zien, ben dan 15 weken zwanger.
Ik voel me sinds deze week een stuk beter, niet meer misselijk, nog wel moe, maar niet meer zo extreem moe.
Groetjes,
Angel