Voor Angel

A

Anoniem

Guest
Hoi Angel,

Zag dat je had gereageerd op mijn bericht.
Balen he, om zo lang te moeten wachten, dan kunnen maar beter de RD's komen zodat je weer waar je aan toe bent. (of toch niet???)

Ik denk dat ik woensdag 2 weken geleden mijn ei heb gehad. Dus het beste is om nog even 2 dagen te wachten met testen. Maar ja, die nieuwschierigheid is zoooooo groot.

Hoeveelste kindje is dit voor jullie? En hoeveelste ronde>

Voor ons 2e kindje, 1e ronde

Groetjes,
Heartje

Hoi Heartje,

Wat leuk..speciaal aan mij gericht het topic!!!

Ja, heel vervelend dit wachten, als ik dan niet zwanger ben, laat dan inderdaad die duivels maar komen!
Het is mijn 3e ronde(1e ronde 26 dagen, 2e ronde 25 dagen en nu zit ik al op de 34e dag), 2e kindje, m'n dochter is ruim 2,5, heb jij een zoon of een dochter, hoe oud is zij/hij?

Ben benieuwd of je het uithoudt tot woensdag om niet te testen! Ik heb niet eens meer een test in huis en die ga ik in dit dorp ook niet kopen..woensdag kom ik waarschijnlijk wel weer in de stad en als het dan nog nodig is, koop ik wel weer een test.

Duurde het bij jou lang voordat je zwanger was bij de 1e?
Bij mij bijna 9 maanden, dus best een tijdje, maar ben ook niet meer zo jong, nu ben ik 36 en jij?

Ik ga duimen dat het bij ons allebei raak is. Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Ik zit inmiddels al op de 45e dag. Normaal 34 dagen.
We hebben al een dochter van 16 maanden. Ik zelf ben 27 jaar.
Ik was de 2e ronde al zwanger van haar! Ik hoop natuurlijk dat het nu weer zo snel gaat, maar je weet het nooit natuurlijk!

Hoop dat je deze keer meer geluk hebt met snel zwanger raken. Laat je wat weten als je getest hebt?

Ik denk dat ik ook maar wacht met testen tot woensdag.

Groetjes,
Heartje

Hoi,

Ja, ik laat zeker wat weten woensdag, jij mij ook?

Leuk dat je alweer voor een 2e kindje gaat, bij mij duurde het wat langer, want ondertussen is m'n relatie verbroken en heb ik een nieuwe relatie sinds vorig jaar.
Dus wie weet gaat het met hem nu wel sneller dan 9 maanden!!

Ik zit ook nog wel te denken dat het misschien met ontpillen te maken heeft dat ik nu nog niet ongesteld ben, ik ben half mei gestopt met de pil. Heb jij ook de pil geslikt na je zwangerschap?

Nou ja, we zullen zien!!
Succes alvast voor woensdag.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Ik heb de pil geslikt na mijn bevalling (mrt 2006). En ik ben in maart 2007 weer gestopt.
Ik had sinds mijn bevalling maandelijks last van infecties (sorry) en dacht dat het van de pil was. En aangezien we toch nog graag een kindje wilden hebben we besloten om maar te stoppen en maar veilig te vrijen. Mocht ik dan zwanger raken was het geen probleem. achteraf gezien had het dus niks met de pil te maken.Puur een hormoon kwestie.
Ik heb af en toe wel eens het idee dat mijn lichaam zo is veranderd na de zwangerschap. En dan bedoel ik niet alleen de lijn... Heb jij dat ook niet??

Ik heb vandaag echt een opgzwollen pijnlijke buik. alsof ik echt mega veel heb gegeten.
Heb jij last van kwaaltjes?
Ik heb sommige dagen een beetje gevoelige tepels, en vanaf zaterdag wat (ongi?) krampen.

Nog 1 dagje wachten...

Groetjes,
heartje

Hoi Heartje,

Ja, nog 1 dag wachten!
Elke ochtend ben ik zo benieuwd als ik wakker wordt of de RD's al gekomen zijn...niet dus.
Bij mij zijn m'n tepels en borsten ook erg gevoelig en was vannacht misselijk, heel raar.
Verder nog wel opgeblazen buik.

Nee, heb dat niet echt wat jij schrijft, m'n lichaam is niet zoveel veranderd na m'n zwangerschap. Wel wat breder in de heupen geworden...

Ik had toen 15 jaar de pil geslikt en misschien dat het daarom lang duurde om zwanger te worden, nu heb ik hem maar een half jaar geslikt, maar ben blij dat ik er weer vanaf ben, had zoveel hoofdpijn met de pil.

Ik kan morgenmiddag pas een test doen, want ga 's ochtends eerst naar de stad om even te shoppen en dan koop ik daar een test.

Sterkte vandaag...en succes morgen met testen.

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

Ik zal even een korte samenvatting geven over mezelf. Ik ben 28 jaar en mijn vriend is 32. We zijn in november 10 jaar samen en wonen inmiddels 5 jaar samen. Opzich hadden we in 2002 al aan kinderen willen beginnen, maar ik zal nog op de HBO en naast de uitkering van mijn vriend hadden we geen inkomen. Gelukkig ben ik inmiddels afgestudeerd en heeft mijn vriend een vaste baan. Hij heeft in mei een contract voor 3 jaar getekend dus dat zit voorlopig wel goed.

Ik ben 5 december gestopt met het slikken van de pil (bijna 9 jaar geslikt) en zit inmiddels in ronde 7. Normaal heb ik een cyclus van 30-32 dagen. Vandaag is dag 48. Ik ben dus alweer 16 dagen overtijd.

Wat leuk dat jullie al een kindje hebben. Allebei een dochter als ik het goed onthouden heb...

Angel: Ik had tijdens het slikken van de pil ook erg veel hoofdpijn en altijd tijdens de stop week altijd 2 tot 5 dagen migraine. Ben echt blij dat ik sinds december nergens meer last van heb, ook niet tijdens mijn ongi. Heb je verder nog kwaaltjes?

In de eerste 2 weken na mijn ei, was ik elke dag supermisselijk, erg moe en had ik erg gevoelige borsten. Nu ben ik sinds een week alleen nog erg moe en heb ik gevoelige borsten. Waarom ik misselijk zou zijn geweest als ik niet zwanger ben, weet ik ook niet.

Spannend dat jullie morgen weer gaan testen. Ik ga voor duimen dat jullie zwanger zijn!!!

Groetjes,

Sara

Meiden,

Ik kon niet langer wachten...was de hele dag al misselijk, m'n koffie smaakte niet en vond een sigaret van iemand heel erg stinken. Dus...toch maar 2 testen gaan halen van ClearBlue.
Net gedaan...en....eerst dacht ik dat het weer negatief was, maar....er was toch een vaag 2e streepje te zien!!!! M'n vriend zag het ook. Dus ik denk dat ik zwanger ben, maar durf het eigenlijk nog niet te geloven, het was zo'n vaag streepje....
Heartje, jij al getest of wacht je tot morgen?
Sarah, jij al getest?

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan