Voor Angel

Hoi Heartje,

Fijn dat je zo lekker snel zwanger bent geworden!!!!
Bedankt voor je info. Ik heb besloten om eerst nog een week af te wachten aangezien mijn eigen HA op vakantie is en anders toch een afspraak te maken bij die andere. Ik hoop dat ik jullie spoedig kan volgen naar het april-forum.

Groetjes,

Sara

Bedankt Heartje voor de info.
Ik ben vorige keer erg vroeg bevallen, nl. bij 32 weken en 5 dagen zwangerschap.
Dus ik denk dat ik weer bij de gynacoloog kom te lopen, moet het even navragen in het ziekenhuis.

Ja, Sara, we gaan heel hard voor je duimen, hou ons op de hoogte volgende week als je je huisarts hebt gebeld.

Groetjes,
Angel

Goedemorgen,

Hoe is het met Sara? Ben je al misselijk oid? Hoeveel dagen ben je nu overtijd??
Ik zou inderdaad nog een weekje wachten tot je eigen ha er weer is. Bij ons in het dorp kan je ook pas terecht bij een vervangend arts als het spoed is. Ik hoop voor je dat je dan een bloedtest kan laten doen. Hoeveel tijd na je eisprong kan je een bloedtest doen?
Hoeveel testen heb je al gedaan? Ik heb mijn testen bij www.babybrabbel.nl gekocht. ik heb €10 voor 4 testen betaald, dus dat scheelt veel met die uit de winkel.
Ik had dit ook op  dit forum vermeld, en ik kreeg ook een negatieve reactei van iemand die zei dat hun ook testen   verkopen die positief aangeven terwijl je niet zwanger bent. Ik heb dus gisteren als extra test een kruidvat test gedaan en deze   gaf ook positief. Dus je kan ze gerust bestellen.

Groetjes,
Heartje

Nou het is echt zo hoor! Ik heb net een extra keertje getest en 2 vette strepen!!!
Angel ga jij morgen nog een keer testen of geloof je het wel?
Heel gek maar ik voelde me vandaag ook echt heel erg zwanger! Vlagen van misselijkheid en moe.

Groetjes,
HEartje

Heartje!

Ha,ha....grappig..heb precies hetzelfde vandaag...voel me ook erg zwanger...vlagen van misselijkheid, erg moe en een opgezette buik, loop nu al met m'n knoop van m'n broek los!
Maar...ik ga morgenochtend toch nog even testen(heb die test toch nog liggen), m'n vriend wil ook nog wel een vette streep zien ter bevestiging.

Mooi dat hij bij jou weer een vette streep aangaf!

Weet niet of ik morgenochtend nog tijd heb om te mailen, want moet vroeg de deur uit, m'n dochter wegbrengen, maar anders lees je het 's avonds wel.

Geniet ervan meid!!
Nu nog het verborgen zien te houden, wanneer wil jij het aan je (schoon)ouders vertellen? Heb je nog broers of zussen?
Ik heb 1 zus, moeilijk om het voor haar te verzwijgen...maar wil eigenlijk wel wachten tot ik wat verder ben.

Sara, hoe gaat het met jou?

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

Wat grappig dat jullie allebei je vandaag echt zwanger voelen. En dan ook nog 2 vette strepen. Nu is het 200% zeker dat jullie zwanger zijn.

Ik ben inmiddels 17 dagen overtijd. Ik snap er helemaal niks meer van. haha. Ik hou mijn data bij via Fertility Friend en volgens het systeem heb ik zondag een ei gehad. Ze hebben die van 13 juli verwijderd en deze ingevuld. Ik had zondag en maandag wel afscheiding en sindsdien een hoge temp dus wie weet. Maar het wordt er niet duidelijker op. hahaha. ik ga deze dagen gewoon weer kijken wat mijn temp doet en dan kijk ik wel wanneer ik weer ga testen. Ze adviseren om 18 dagen te wachten, dat zou dus zijn op 23 augustus. Pfff dat is ook ver weg zeg. maar goed. Ik heb me er maar bij neergelegd en afhankelijk van mijn temp kijk ik wanneer ik de HA bel. Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Blijven jullie nog meelezen op het zwanger worden-forum? Veel plezier met jullie zwangerschap!!!

Groetjes,

Sara

Oh ja, Heartje, weet je nog hoe die testen heten? Ik kan geen pakket van 4 vinden voor 10 euro... Of bedoel je de Romed midstreamtest 1.95 per stuk....

BVD,

Groetjes,

Sara

Hoi Angel en Sara,

We willen nog heel even wachten met vertellen. Bij mijn dochter hebben we het meteen aan (schoon)ouders en broers en zussen verteld, maar daar zat blijkbaar toch een lek. En zo'n praatje gaat heel snel door het dorp heen Dat was een beetje een domper. Dus we wachten nog maar een aantal weken.
HEt nadeel is dat mijn zus weet dat we bezig zijn. Ik heb het haar verteld omdat ik onder behandeling bij haar ben (ze is acupuncturiste). En die behandeling kan invloed hebben op een ongeboren kind. Nu heb ik de komende behandelingen nog maar niet gepland. Ze hing  dinsdag al aan de telefoon om effe te checken, maar ik heb met heel veel moeite gezegd dat ik nog niks wist.
Ik heb op de site van Simpy Colors een t-shirt besteld met de tekst: Ik word GROTE ZUS!!!. Deze krijgt Iris aan als we het iedereen gaan vertellen.

Sara,
Ik had idd de Romed Midstream gekocht (paars met wit).
En ja hoor ik blijf ook nog wel even meelezen hier op dit forum! Ik hoop zo voor je dat je ook zwnger bent! Kan je gezellig met ons mee naar het andere forum!

GRoetjes,
Heartje

Terug
Bovenaan