Voor Angel

Hoi Sara,

Het gaat wel goed met mij hoor, gelukkig weinig krampen meer, alleen nog wat bloedverlies. Zaterdag was ik erg emotioneel, maar sinds gisteren gaat het weer goed. Ben inderdaad toch "blij" dat het zo vroeg is gebeurd.
Denk alleen wel dat als ik weer zwanger wordt, ik er niet meer zo onbezorgd in sta, zal dan pas gerust zijn als ik een echo heb gehad. Maar goed, dat zien we dan wel weer, eerst maar weer eens zwanger worden. We gaan er wel weer gelijk voor, ik heb meerdere keren gehoord dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent...dus wie weet?! ha,ha.

Bij jou is het ook ingewikkeld zeg. Jij hebt dan waarschijnlijk vorige week zondag toch je ei gehad? Zag je dat aan je temperatuur? Of heb je een ovulatie-test gedaan?
Ik snap heel goed dat je niet meer op je kwaaltjes af wilt gaan, je bent dan toch bang dat je jezelf voor de gek houdt. Ik heb me ook voorgenomen om daar niet meer op te letten, maar dat zeg ik nu..die laatste week vd cyclus vind ik zwaar hoor. Dat wachten...pfff. Ik weet nu natuurlijk ook helemaal niet meer wanneer ik nu ongesteld ga worden, kan wel 6 weken duren heb ik gelezen.
Nou, meid, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en natuurlijk hoop ik nog veel harder dat het raak is!! Hoe lang was jij nu ook alweer bezig?

Ik leef me je mee, hou je me op de hoogte.

Groetjes en liefs,
Angel

Hoi Angel
Ja, bij jou is het nu ook maar afwachten wanneer je weer ongi wordt. Ik heb ook gehoord dat je na een mk erg vruchtbaar bent. Ik ga duimen dat het helpt!!!

Mijn ei heb ik geconstateerd aan de hand van afscheiding en tempen. Wel apart want ik dacht dat ik al een ei gehad had deze ronde op dag 23. Maar ik had deze keer een grotere temp-stijging dus ik ga er van uit dat deze van dag 46 klopt. Vorige keer was ik 18 dagen na mijn ei weer ongi dus ik moet nog 10 dagen wachten denk ik. Mijn temp is nogsteeds hoog dus ik heb wel een heel klein beetje hoop dat het raak is.....

Liefs,

Sara

Hoi Sara,

Bedankt voor het duimen!!
Ik ga voor jou duimen dat het inderdaad raak is!!!

Bij m'n vorige zwangerschap duurde het 9 maanden voordat het raak was, de laatste 3 cyclussen had ik toen ook getempt, ik had toen ook een keer zoiets, een stijging na 15 dagen maar op dag 22 nog meer een stijging, ook zo vreemd. Bleek later dat rond die laatste stijging m'n eisprong was geweest.

Succes meid, sterkte met wachten!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan