Hoi Sara,
Het gaat wel goed met mij hoor, gelukkig weinig krampen meer, alleen nog wat bloedverlies. Zaterdag was ik erg emotioneel, maar sinds gisteren gaat het weer goed. Ben inderdaad toch "blij" dat het zo vroeg is gebeurd.
Denk alleen wel dat als ik weer zwanger wordt, ik er niet meer zo onbezorgd in sta, zal dan pas gerust zijn als ik een echo heb gehad. Maar goed, dat zien we dan wel weer, eerst maar weer eens zwanger worden. We gaan er wel weer gelijk voor, ik heb meerdere keren gehoord dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent...dus wie weet?! ha,ha.
Bij jou is het ook ingewikkeld zeg. Jij hebt dan waarschijnlijk vorige week zondag toch je ei gehad? Zag je dat aan je temperatuur? Of heb je een ovulatie-test gedaan?
Ik snap heel goed dat je niet meer op je kwaaltjes af wilt gaan, je bent dan toch bang dat je jezelf voor de gek houdt. Ik heb me ook voorgenomen om daar niet meer op te letten, maar dat zeg ik nu..die laatste week vd cyclus vind ik zwaar hoor. Dat wachten...pfff. Ik weet nu natuurlijk ook helemaal niet meer wanneer ik nu ongesteld ga worden, kan wel 6 weken duren heb ik gelezen.
Nou, meid, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en natuurlijk hoop ik nog veel harder dat het raak is!! Hoe lang was jij nu ook alweer bezig?
Ik leef me je mee, hou je me op de hoogte.
Groetjes en liefs,
Angel