Hey Daantje, heel hard gefeliciteerd.
Ik begrijp het niet, want ik had vorige week ook al een berichtje gestuurd om je te feliciteren. Ik vond het trouwens ook al een heel mooi bevallingsverhaal. Maar blijkbaar is mijn berichtje niet geplaatst.
Nou, het is wel echt een heel mooie meid.
Ik ben echt blij voor je. Geniet er maar van.
En liesje, ik hoop dat de jeuk wat beter is, ik heb er zelf gelukkig weinig last van.
Al heb ik wel last van rusteloze benen en kramp in de benen. Maakt me soms ook gek.I
Voor de rest ben ik vorige week mijn slijmprop verloren, gevolgd door contracties. Dus naar het verloskwartier voor een checkup. Blijk ik al weeen te hebben die waarschijnlijk veroorzaakt worden door de bewegingen van ons overactief meisje, hahaha. Ze noemen het gevoelige baarmoeder syndroom. Ik had nog geen ontsluiting, dus ik moet me nu gewoon rustiger houden. Ik moet volgens de gyn aan de ketting, want ik ben veel te druk bezig. Maar ik kan zo moeilijk stilzitten, ik verveel me zo snel. Maar ja, ik zal het maar proberen. Gelukkig heeft mijn meisje het blijkbaar heel hard naar haar zin, want ze groeit heel goed en ze heeft nergens last van. Alleen wil ze blijkbaar niet draaien. En ze is al zo groot dat ze waarschijnlijk niet meer gaat draaien, maar ja we zien wel, ik hou jullie wel op de hoogte
heel veel groetjes, sita