Voor Daantje(75) en (Mama)Sita

GEFELICITEERD LIEVE DAAN!!!!!

Wat fijn om dit nieuws van jou te horen. Ik ga zo zeker even jouw bevallingsverhaal lezen bij januari! Ben je lekker aan het genieten van jouw kleine meisje en lukt het allemaal een beetje? Geef je borstvoeding of ben je haar met de fles aan het voeden?

Ik ben heel benieuwd en ga snel lezen. Doe het rustig aan en ik hoop snel weer wat van je te horen.

Liefs,
Lies

Hey meiden

Hier 2 foto's van ons meisje amber!!

alles goed met jullie, wij genieten met volle teugen van ons makkelijke meisje ze drinkt super en slaapt al bijna een hele nacht door.
Schrijf gauw weer wat meer is nog steeds enorm druk hier.

xx Daan

Wat een mooie meid hebben jullie gekregen Daantje!!! Lekker koppie met donker haar en al mooie bolle wangetjes. Goed om te horen dat ze 's nachts niet te vaak komt, dan kom je tenminste ook een klein beetje aan jouw nachtrust toe. Hoe is het met de andere meiden? Zijn ze trots op hun kleine zusje?

Nou, probeer toch maar rustig te blijven in deze waarschijnlijk hectische kraamperiode. We lezen gewoon bij als jij tijd hebt gehad om te schrijven.

Met mij gaat het verder prima hoor. Buik groeit en groeit en ik voel me op zich goed, hoewel ik wel vreselijk last heb van jeukaanvallen die volgens de huisarts en de vk allebei het gevolg zijn van de hormonen. Zolang ik niet begin te krabben, gaat het nog wel, maar als ik eraan toegeef heb ik binnen no-time de rode striemen op mijn lijf staan.

Tot snel!!

Liefs,
Lies

Hey Daantje, heel hard gefeliciteerd.

Ik begrijp het niet, want ik had vorige week ook al een berichtje gestuurd om je te feliciteren. Ik vond het trouwens ook al een heel mooi bevallingsverhaal. Maar blijkbaar is mijn berichtje niet geplaatst.
Nou, het is wel echt een heel mooie meid.
Ik ben echt blij voor je. Geniet er maar van.

En liesje, ik hoop dat de jeuk wat beter is, ik heb er zelf gelukkig weinig last van.
Al heb ik wel last van rusteloze benen en kramp in de benen. Maakt me soms ook gek.I

Voor de rest ben ik vorige week mijn slijmprop verloren, gevolgd door contracties. Dus naar het verloskwartier voor een checkup. Blijk ik al weeen te hebben die waarschijnlijk veroorzaakt worden door de bewegingen van ons overactief meisje, hahaha. Ze noemen het gevoelige baarmoeder syndroom. Ik had nog geen ontsluiting, dus ik moet me nu gewoon rustiger houden. Ik moet volgens de gyn aan de ketting, want ik ben veel te druk bezig. Maar ik kan zo moeilijk stilzitten, ik verveel me zo snel. Maar ja, ik zal het maar proberen. Gelukkig heeft mijn meisje het blijkbaar heel hard naar haar zin, want ze groeit heel goed en ze heeft nergens last van. Alleen wil ze blijkbaar niet draaien. En ze is al zo groot dat ze waarschijnlijk niet meer gaat draaien, maar ja we zien wel, ik hou jullie wel op de hoogte

heel veel groetjes, sita

Hallo meiden,

Hier een berichtje van mij. Gaat alles goed met jullie? Daan, hoe is het met jouw mooie meisje en Sita, gaat alles nog naar wens met het dametje in jouw buik? Nog heel even en dan ben je mama!!!!

Met mij gaat het goed. Nog steeds last van gekmakende jeuk, maar verder eigenlijk geen ernstige klachten. Wel begint mijn buik me aardig in de weg te zitten, maar dat is te overkomen.

Ik schrijf eigenlijk dit berichtje om jullie te laten weten dat ik met het schrijven hier ga stoppen. Ik kom er gewoonweg niet meer aan toe en ik merk ook dat het bij jullie ook erg druk is of dat jullie er niet meer aan toekomen (gezien het feit dat de periode tussen de berichtjes langer en langer wordt). Wel wil ik jullie heel erg bedanken voor de steun die ik van jullie heb gehad. Het is toch wel apart gegaan: eerst samen zwanger, toen allemaal een miskraam, verdriet en onzekerheid  en  daarna weer zwanger en de kindjes die eraan gaan komen (jammer nog steeds dat Winnie er niet meer bij zit). Ik vind het heel bijzonder hoeveel steun je aan een forum kan hebben.

Daarom wens ik jullie vanuit mijn hart alle liefde, warmte en gezondheid toe voor jezelf, de partners  en de kindjes en misschien dat we elkaar hier nog wel een keer gaan tegenkomen.

Heel veel liefs,
Lies

Lieve meiden,

Ik ben het helemaal met Lies eens, ik heb het ook zo druk dat ik echt geen tijd/ zin heb om nog veel te schrijven. Ik wens jullie allebei nog een voorspoedige zwangerschap en een vlotte goede bevalling. Ik wens jullie het allerbeste en ik hoop dat ik via deze site nog wel te weten kom wat het is geworden hoor Lies!

Met mijn gezinnetje gaat het prima maar het is wel enorm druk 3 meiden onder de 4!

Bedankt voor alle steun en het luisterend oor dat ik hier heb gevonden!!

Een hele dikke knuffel voor jullie en een dikke zoen

xx Daantje

Hey meiden,

Ik snap het ook wel, en ik heb ook steeds meer moeite om nog eens op het internet te komen, maar ik ga jullie steun toch heel hard missen hoor. We hebben samen heel veel meegemaakt. We zijn door de rotste periode en daarna door de spannendste, maar ook mooiste periode van ons leven gegaan, en zonder jullie had dat veel erger geweest. Ik hoop ook nog te weten te komen hoe het met liesje haar bevalling is gegaan.
Heel veel succes allebei, en ik ga jullie echt missen.
Heel veel knuffels, sita

Terug
Bovenaan