Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hey Winnie,

Dan zou je nu op dag 23? zitten van je cyclus?? Het lijkt me te vroeg voor een innesteling maar mijn cyclus was ook aardig in de war na al die miskramen, ik hoop natuurlijk van wel want zou  super zijn.

Ik ga voor je duimen dat het niet doorzet.

XXX  

Hoi Winnie,

Ik lees hier ook zo af en toe mee. Ik heb in november een miskraam gehad. Mijn cyclus was daarna ook langer. Ik zat altijd op 29 a 30 dagen. Daarna had ik cycly van 35, 2x33, 32 en de laatste weer 30 dagen. Bij mij heeft het dus even geduurd voordat alles weer in orde was. Ik heb geen tussentijds bloedverlies gehad. Daar kan ik dus geen antwoord op geven.  

Sterkte!
Dile  

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties.
Het heeft nu toch wel erg doorgezet. Ik ben dus ongi geworden op dag 23. Ik snap er niets meer van. Of zou het een miskraam kunnen zijn???

Nu wordt mijn ei uitrekenen wel erg lastig. Misschien toch ovutesten? Bleh, daar heb ik geen zin in.

Ik heb nu een erge dip. Ik had echt de hoop dat het nu wel eens raak zou zijn.

Winnie.

Hallo meiden,

Daantje, jouw kindje wordt dan ongeveer 2 jaar na mijn dochtertje geboren. Mijn meisje is van 25 januari 2006, maar ik was eigenlijk uitgerekend op 9 januari, maar moest dus nog iets langer wachten voordat ze kwam. Je zit in ieder geval niet met het warme weer met een ontzettend dikke buik. Ben je nu erg misselijk of zijn het echt vlagen?

Winnie, wat vervelend jôh! Mijn cyclus is ook erg in de war. Ik ben vrijdag na 37 dagen ongesteld geworden (helaas dus niet goed nieuws). Door zo'n miskraam kan het volgens mij gewoon goed op zijn kop staan. Ik denk trouwens niet dat het een vroege miskraam bij je is geweest, want dan zou het wel heel erg snel zijn. Heb je zelf wel het gevoel dat het zou kunnen, want tenslotte ken jij jouw lichaam zelf het beste?!
Meis, we blijven elkaar steunen hoor. Komende maand gaan we weer 'vrolijk' verder en we houden hoop !!!!!

Sita is inderdaad al een tijdje niet meer in de lucht geweest. Het zal nu wel belachelijk druk zijn in Griekenland. Sita, als je tijd hebt, we missen je hoor!!!!

Liefs,
Lies

Hey meiden

Hier ben ik weer!! Wat lief dat jullie me gemist hebben. Allereerst, Daantje, ik ben zo blij voor je. Heb in elk kerkje dat ik binnenkwam voor jou een kaarsje gebrand. Ik zal het blijven doen, zodat het goed blijft gaan, maar daar geloof ik nu wel in. Dit is het gewoon. Winnie, en Liesje, ik leef met jullie mee. Mijn ongi is een dag te vroeg en heel hevig doorgekomen. Mijn temp doet raar, ik kan er geen staat op maken. Hij blijft gewoon heel de cyclus hoog, zowel voor als na mijn waarschijnlijke ei. Maar niet zo hoog als toen ik zwanger was. Mijn ongi is nu net gedaan, en ja, net zoals vorige maand heb ik nu weer die hogere temp gewoon blijven behouden. Ik denk dat ook mijn lichaam nog volledig in de war is, en dat ik ook deze maand niet moet hopen op een eventuele zwangerschap. Wat wij wel doen, is, zo gauw mijn rode duivels vertrokken zijn klussen wij om de dag, en dit tot ik mijn volgende ongi krijg. Maar met mijn lijf zo in de war zal de kans wel klein zijn, maar ja, niet geschoten is mis geschoten. Mijn volgend ei is op 21 juni als alles normaal is, en dan zou ik mijn nod hebben op 5 juli. Wanneer zouden jullie je 'normale' nod hebben?

Oh ja, de reden waarom ik zo lang wegbleef.
Ik had mijn hele familie op bezoek, mijn ouders, en mijn zussen en de drie kindjes. En ik moest ook werken, dus ik heb 10 dagen lang 18 uren dagen geklopt. En geen tijd gehad om op het internet te komen. Ik had vandaag uitgeslapen, maar wilde weten hoe het met jullie was.
Ik heb jullie ook gemist.

En Dille, welkom bij ons clubje

Heel veel knuffels, sita

Hoi lieve dames,

Nou, de ongi is sinds gisteren weer weg. Ik heb nog steeds een raar gevoel in mijn buik, maar ik heb er geen hoop in dat het nog iets wordt. Mijn mannetje had dat nog wel, maar ik heb hem ervan overtuigd dat het echt niets meer kan worden als je zoveel bloedverlies hebt.
Dat ik dacht dat het misschien een vroege miskraam heeft er mee te maken dat ik het anders een belachelijke korte cyclus vind. Na 2x 31 dagen nu ineens 23 dagen. Poeh, ik vond de miskraam al heftig maar nu heb ik er eigenlijk nog steeds last van terwijl mijn cyclus altijd heel regelmatig was.
Mijn mannetje wil ook weer vanaf vrijdag beginnen met klussen. Zeker nu mijn cyclus zo onregelmatig is kun je maar het zekere voor het onzekere nemen. Ik ben het er wel mee eens, maar het wordt zo langzamerhand wel een verplichting. Maar volgens mij doe je daar niets aan. En al die aanstaande moeders met hun mooie grote buiken.....
Achja, Daantje niets ten nadele van jou hoor, want ik vind het echt super voor je. Ik heb nu een klein dipje. Daar kom ik ook wel weer uit.

Tot snel allemaal. Ik vind het nog steeds heel fijn dat ik bij jullie mijn verhaal kwijt kan en om jullie verhalen te lezen. Doet me goed. Naar alle andere topics kijk ik al niet eens echt meer.

Liefs, Winnie.

Hallo meiden,

Nou Winnie, die dip van jou kennen we allemaal denk ik wel hoor. Ik vind het ook vreselijk om allemaal vrouwen te zien met mooie dikke buiken. Dan denk ik echt van 'waarom zij wel en ik niet'? Maar ja, aan de andere kant schieten we daar niets mee op, dus we gaan gewoon weer verder met proberen. Om de dag er maar weer voor gaan. Ik heb het trouwens wel met ovulatietesten geprobeerd, maar dat is alleen maar handig als de cyclus redelijk normaal is. Je zou het een keer kunnen proberen, er staat precies aangegeven wanneer je het ongeveer moet gaan gebruiken. Als je normaal een cyclus hebt van 31 dagen, dan ongeveer vanaf dag 14 dacht ik uit mijn hoofd. Aan de andere kant blijft het toch een gok hoor en die dingen zijn behoorlijk duur.

En Sita, voor jou is het dus behoorlijk hard werken nu? Lange diensten draaien en daarnaast ook nog volop klussen. Nou, ik neem mijn petje af voor je hoor, want het lijkt me best heavy.

Daantje, hoe gaat het met jou? Voel je je goed of heb je last van allerlei kwaaltjes?
Durf je jezelf al toe te staan om echt  te gaan genieten of vind je het nog erg spannend?

Meiden, alvast een fijn weekend.

Dikke kus
Lies

Hey Meiden,

Ik snap het ook heel goed hoor winnie, ik had echt het vertrouwen in mijn iegen lichaam niet meer. En als ik dan zo'n buik zaf dan gromde ik letterlijk vanbinnen.

Sita, wat leuk dat je er weer bent heb je wel gemist hoor en bedankt voor de kaarsjes ze hebben echt geholpen.

Ik voel me de hele dag door hondsberoerd, maar mij hoor je niet klagen!
Ik ben vandaag precies 9 weken en ik mag dinsdag weer voor een echo.

Ik hou jullie op de hoogte!!!

xxx Daantje

Terug
Bovenaan