Hey meiden
Hier ben ik weer!! Wat lief dat jullie me gemist hebben. Allereerst, Daantje, ik ben zo blij voor je. Heb in elk kerkje dat ik binnenkwam voor jou een kaarsje gebrand. Ik zal het blijven doen, zodat het goed blijft gaan, maar daar geloof ik nu wel in. Dit is het gewoon. Winnie, en Liesje, ik leef met jullie mee. Mijn ongi is een dag te vroeg en heel hevig doorgekomen. Mijn temp doet raar, ik kan er geen staat op maken. Hij blijft gewoon heel de cyclus hoog, zowel voor als na mijn waarschijnlijke ei. Maar niet zo hoog als toen ik zwanger was. Mijn ongi is nu net gedaan, en ja, net zoals vorige maand heb ik nu weer die hogere temp gewoon blijven behouden. Ik denk dat ook mijn lichaam nog volledig in de war is, en dat ik ook deze maand niet moet hopen op een eventuele zwangerschap. Wat wij wel doen, is, zo gauw mijn rode duivels vertrokken zijn klussen wij om de dag, en dit tot ik mijn volgende ongi krijg. Maar met mijn lijf zo in de war zal de kans wel klein zijn, maar ja, niet geschoten is mis geschoten. Mijn volgend ei is op 21 juni als alles normaal is, en dan zou ik mijn nod hebben op 5 juli. Wanneer zouden jullie je 'normale' nod hebben?
Oh ja, de reden waarom ik zo lang wegbleef.
Ik had mijn hele familie op bezoek, mijn ouders, en mijn zussen en de drie kindjes. En ik moest ook werken, dus ik heb 10 dagen lang 18 uren dagen geklopt. En geen tijd gehad om op het internet te komen. Ik had vandaag uitgeslapen, maar wilde weten hoe het met jullie was.
Ik heb jullie ook gemist.
En Dille, welkom bij ons clubje
Heel veel knuffels, sita