Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Lieve allemaal,

Nou Daantje, ik denk dat je nu toch wel een beetje gerustgesteld zal zijn. Een super HCG waarde en je afscheiding dat niet doorzet. Ik hoop dat je weer een beetje blij kunt zijn. Ik ben dat in ieder geval wel voor je.

Bedankt voor je tip. Ik begrijp dat als je weet wanneer je je ei hebt dat je dan kan uitrekenen wanneer je moet klussen. Ik ga er ook vanuit dat mijn ei op dag 17 is bij een cyclus van 31 dagen. Maar dat weet ik dus niet zeker. Wij klussen ook om de dag, vorige maand deden we het nog elke dag. Maar dat is niet leuk voor de "zin" en het is dus ook niet gelukt.
We zijn in ieder geval ruim op tijd begonnen (dag 9) en gaan tot dag 19/20 door dus daar kan het niet aan liggen.

Veel liefs,
Winnie.

Hallo meiden,

Daantje, wat een schrik zeg, maar wel fijn dat je in ieder geval weet dat het HCG wel hoog is. Ik zal ook zeker een kaarsje voor je aansteken en heel erg hard duimen dat het goed gaat. Dus volgende week krijg je nu een echo? Wanneer precies, want dan kunnen we die dag ook aan je denken?!

Ik zit nu heel erg op het wachtbankje. Als het goed is, moet ik deze week ongesteld worden (31-05) en om heel eerlijk te zijn, heb ik wel het gevoel dat dat gaat gebeuren. We hebben de afgelopen maand niet heel vaak gevreeën. Het kan op zich wel raak zijn, maar ik wacht het maar even af. In principe moet ik morgen ongesteld worden. Ik heb wel last van chagrijnigheid, kortaf zijn, pijn in mijn onderrug en dat heb ik altijd als mijn ongi moet komen. Ik heb wel al even een schietgebedje gedaan voor een wonder en dat ik toch zwanger mag zijn.

Ik zit gewoon even niet lekker in mijn vel. Ik ben aan het snaaien en wil het liefst een potje janken. Doet iemand met me mee? Daarom had ik ook nog niet eerder geschreven aan jullie, gewoon omdat ik nu niet gezellig ben.

Maar toch een knuffel voor jullie allemaal en hoop dat ik snel weer iets van jullie lees.

Dikke kus
Lies

Hey Meiden,

Jeetje westaan alweer op pagina 5!!!

Lies hoe is het met jou zijn de RD al geariveerd ik hoop het niet!!

En met de andere meiden druk aan de klus en sita wanneer is jou NOD??

Met mij gaat alles goed ik moet morgenmiddag voor de eerste echo naar de gyn dus super spannend, ik laat het jullie wel weten als ik terug ben.

Tot morgen x Daantje

even heel snel zit namelijk op mijn werk,

Ik heb gisteren het hartje zien kloppen ik ben 7 weken en 3 dagen zwanger JOEPIE!!!

dikke zoen Daantje

DAANTJE,

Supergefeliciteerd! Wat goed nieuws zeg!
Ik kan me voorstellen dat je helemaal gelukkig bent.

Houd ons op de hoogte van de ontwikkelingen. Wanneer ben je uitgeteld en ga je nu naar het zwanger zijn forum?

Vandaag laatste "verplichte"  klus voor deze ronde. Ik hoop zo dat het ons goed bericht brengt op 17 juni.

Andere meiden, hoe gaat het met jullie? Mamasita, heb je de rode duivels al gezien?

Veel liefs, Winnie.

Hé meiden!!

Daantje, wat ontzettend fijn voor je dat je het hartje hebt zien kloppen. Ik ben echt heel erg blij voor je  . Wat een mooi zomercadeautje. Weet je de uitgerekende datum al?

Bij mij is het gewoon raar. Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar ik heb getest (zelfs al een paar keer) en het is hartstikke negatief. Ik weet dus niet goed wat ik ervan moet denken. Ik had eerst een lage rugpijn en dat heb ik altijd als ik ongi moet worden, maar dat is eigenlijk wel weg en de laatste 2 dagen heb ik  gevoeligere borsten wat zou kunnen duiden op zwangerschap, maar gisteren testte ik negatief. Ik heb de HA gebeld en die zegt dat ik nog een week moet wachten en als ik dan niet ongi ben en ook nog steeds geen positieve test heb dat ik dan contact moet opnemen. Het kan zijn dat mijn cyclus door die k**curettage in de war is, maar het kan ook zijn dat ik mijn ei later heb gekregen en dat het toch raak zou kunnen zijn.
Ik word hier alleen helemaal knettergek en onzeker van. Het liefste doe ik elke dag een test, maar dat schiet ook niet op. Ik ga nu maandag weer testen en als het dan nog negatief is, ben ik echt niet zwanger.

Sita, hoe is het bij jou? En Winnie, hoe voel jij je?

Liefs,
Lies

hey meiden,

ik ben op 18 januari uitgerekend en ben dus vandaag 7weken en 6 dagen zwanger,ik ben behoorlijk beroerd maar mij hoor je niet klagen ik heb het er allemaal voor over!!!

Wat vervelend Lies dat je nou nog niets weet ik hoop zo dat je hcg gewoon nog te laag is voor een positieve test, ik brand een kaarsje voor je en ga voor je duimen.

Winnie lekker aan de klus???

Sita waar ben je heb alzo lang niets van je gehoord, is het druk op je werk het toeristenseizoen is natuurlijk volop begonnen.

Dikke zoen Daantje

Hoi meiden,

Ik moet even iets kwijt.
Ik heb  sinds de miskraam nu 2x mijn ongi gekregen na 31 dagen. Dat was eerst altijd 27/28 dagen. Nu heb ik sinds vandaag bloedverlies. Het is helderrood en niet echt heftig, maar wel dat ik maandverband gebruik. Mijn NOD-dag zou 17 juni moeten zijn (bij 31 dagen cyclus).
Ik heb niet echt ongipijn zoals anders en ik heb het niet aan voelen komen zoals anders.
Ik snap er niets van. Ik ben er bang voor dat het de rd is, maar toch is het anders als anders.
Ik dacht eerst aan innestelingsbloeding. . . . .

Hebben jullie advies/ raad? Eerlijk zijn a.u.b.

Liefs, Winnie.

Terug
Bovenaan