Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

JIPPIIIIIIIEEEEEEEE        Daantje, wat goed en van harte gefeliciteerd!!!
Wat fijn om te horen dat je weer zwanger bent en ik ga heel erg hard voor je duimen dat het allemaal goed gaat.

Met mij gaat het goed hoor. Al met al bijna 6 weken gevloeid en toen dat over was, werd ik een week later ongesteld. Ik had er geen zin in, maar het is ook weer goed, want dat betekent dat ik nu weer helemaal mee mag doen. Dus ik hoop dat het snel weer raak is. Als het goed is, moet ik een van dezer dagen ovuleren, dus ik bind mijn vriend vast op bed en ga hem vreselijk misbruiken net zolang totdat het raak is .

Ik hoop dat we inderdaad gewoon samen weer  in het zwangerschapsforum zitten.

Dag lieve meiden, tot snel!!!!!
Liefs
Lies

Hey meiden,

En Winnie weet je al iets?
Liesje, ik merk dat wij samen voor ons eitje gaan! Dan gaan we ook samen op het wachtbankje zitten. Ik hoop dat wij Daantje en Nora snel kunnen volgen he. De eerste keer hebben we het ook samen gedaan, weet je nog. Nu gaan we er weer voor!

Groetjes Sita

Dag meiden,

Helaas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn ongi is afgelopen donderdag hevig op gang gekomen. Eigenlijk wist ik het al wel, want ik had geen enkel symptoom wat me deed herinneren aan mijn eerste (korte) zwangerschap.
Dus op dag 31 (!) was het dan zover. Nu gaan we voor de 6e ronde. Mijn NOD is nu 17 juni (vaderdag). Dus Daantje, jij op moederdag en ik op vaderdag, lijkt me een goede deal.

Daantje, hoe voel je je? Heb je al nieuws van de testen die je gedaan hebt?
Mamasita en Lies, wanneer hebben jullie je NOD? Ik duim voor jullie dat het raak is. Zijn er al symptomen?

Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie verhalen dus laat snel iets weten.

Liefs, Winnie.

Hey meiden

Wat moest ik weer lang zoeken.
Hoe gaat het nu met jullie?
Winnie, ben je al bijna door je ongi heen
En Liesje, voel je al iets?
Ik begin weer vanalles te voelen.
En Daantje, hoe gaat het met jou?

Knuffels sita

Hey Lieve meiden,

we zijn weer terug van vakantie, een week eerder als gepland maar het weer wordt zo slecht dat we besloten hebben eerder naar huis te gaan.

Ik voelde me de afgelopen 2 weken super, heel moe en ontzettend zere borsten, tot gisteren. Ik had gisteravond ineens een steek in mijn rug en vanmorgen bij het afvegen wat gekleurd slijm (sorry) het is niet roor eerder oranje en heel licht. Alleen alle alarmbellen rinkelen alweer een hele dag en ik voel me zo ongelukkig. ik weet dat het nog niets hoeft te betekenen en dat het rond deze tijd ook een innestelingsbloeding kan zijn maar na de 4 miskramen van afgelopen maanden kan ik er nu weer niet van genieten. ik mag 12 juni pas voor een echo omdat ze dan alles goed kan zien maar dat duurt nog zolang.

Ik hou jullie op de hoogte, en lies en sita succes op het wachtbankje.

Winnie ik vind vaderdag ook een supergoede deal ik hoop dat het dan voor jou ook raak is en bij mij nog steeds.

Kus Daantje

Hey Daantje

Hoe is het nu met je? Ik hoop echt dat alles in orde is. Je hebt al te veel meegemaakt. Ik kan niet begrijpen dat jouw verloskundige je niet eerder laat komen. Met jou verleden. Ik heb nog maar 1 miskraam gehad, en mijn gyn hier in Griekenland heeft al gezegd dat ik dadelijk mag komen vanaf dat ik een positieve test in handen heb, en dat ik zelfs geen afspraak hoef te maken, maar dat hij me er wel tussenneemt. Ik heb zelfs zijn priveGSM in geval van. Misschien kunnen ze het op de echo nog niet goed zien, maar met 6 weken zien ze toch al wel iets he.
Ik leef heel hard met je mee, maar probeer kalm te blijven, ook al is het heel moeilijk. Ik denk aan je, en ik ga een kaarsje voor je branden. Knuffels sita

Hoi meiden,

Ik ben een tijdje niet geweest maar nu kan en wil  ik toch weer even reageren.

Oh Daantje, ik hoop zo dat alles goed gaat. Heb je al wat meer nieuws? Ik snap idd ook niet dat de vk/gyn je niet eerder laten komen. Ze moeten je toch wel gerust  kunnen stellen, zeker omdat je al geen fijn verleden hebt.
Misschien kun je er toch een belletje aan wagen? En anders zeg je maar dat het moet van je forum-vriendinnen!!!

Mamasita en Lies, hoe gaat het met jullie? Wanneer is jullie NOD? Zijn er al ontwikkelingen?

Ik zit weer in mijn klusweek dus van mij is er geen nieuws te melden.
Vraagje: gebruiken jullie eigenlijk ovu-testen en/of temperaturen om zwanger te worden? Wij nog niet en eigenlijk wil ik er ook niet aan beginnen. Ben bang dat ik er dan  meer mee bezig ben. Terwijl ik me er nu juist wat vanaf kan sluiten....

Veel sterkte en succes allemaal.

Liefs, Winnie.

Hey Meiden,

Alles gaat nog steeds goed hier, ik verlies wel wat troep iedere dag maar het zet gelukkig niet door. Gisteren heb ik het ziekenhuis gebeld omdat ik ongeveer gek werd. Is mijn gyn op vakantie nou toen wist ik al genoeg dan latenze je niet zomaar komen, de dienstdoende gyn vond het nog te vroeg voor een echo en zei dat je toch niets kan zien. Ik heb wel bloed laten prikken zodat ze het hcg konden bepalen.
Dit was 2 weken terug 379 en nu 52301 dus toen zeiden ze dat ik me voorlopig geen zorgen hoef te maken omdat dat super is en volgende week dinsdag mag ik voor een echo komen dan is mijn gyn weer terug van vakantie.

Lies en sita hoe is het op het bankje? Wanneer is jullie NOD??

Winnie, ik heb ovulatietesten geprobeerd alleen die werken op de een of andere manier bij mij niet. Wat voor merk ik ook gebruikte ik kreeg maar een streep en nooit twee.
Mijn gyn gaf als advies dat je om de dag "moet" klussen en dat je dan de meeste kans heb (hebben wij vande maand ook gedaan) mijn ei was op dag 17 dus ik ben op dag 13 begonnen dan 15 17 19 21 dus als je weet wanneer je je ei hebt kun je dat misschien proberen.

Dikke zoen Daantje        

Terug
Bovenaan