A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
Ik heb ook al enkele malen geprobeerd om een berichtje te schrijven, maar tevergeefs.
Allereerst ben ik heel blij dat Winnie een goede echo heeft gehad.
Hier is er vanalles gebeurd, gelukkig allemaal positief.
Ik heb het een paar dagen heel rustig aangedaan en zo zijn ook de harde buiken gestopt. Nu kom ik terug wat meer buiten, maar probeer toch naar mijn lichaam te luisteren. Ons kleintje beweegt de meeste dagen ontzettend veel, en dan wordt ik ongerust als ze het eens een paar uren wat rustiger doet, hahaha. Vandaag had ze het weer heel druk. Donderdag hebben we de volledige screeningsecho, en kijken ze ook
of mijn cervix nog goed dicht zit.
Onze papieren voor ons burgerlijk huwelijk zijn eindelijk in orde en binnengebracht. Nu krijgen we waarschijnlijk vrijdag onze trouwtoestemming, en hopelijk zijn we dan maandagavond getrouwd.
Ook hebben we de perfecte plaats voor ons huwelijksfeest in mei gevonden en vastgelegd. En hebben we vandaag een appartementje gevonden om te huren. Ook daarvan is het voorschot betaald, en we mogen er vanaf nu gaan poetsen, en hopelijk dan snel al wat spullen verhuizen. Ik vertrek waarschijnlijk op 19 november naar belgie dus ik zal er pas intrekken als ik terug naar griekenland kom met de baby in april.
Maar dat geeft mijn ventje voldoende tijd om alles in te richten.
Het is niet nieuw, niet heel groot, en niet modern, maar het is proper, ruim genoeg en veilig en verwarmd. En het is ook heel goedkoop. Ideaal als we nog een beetje hopen
te sparen om iets te kopen. En met deze huur kunnen we gemakkelijk leven en hoeven we niet constant geld te tellen. Vermits ik ga thuisblijven, en mijn ventje dus alleen
voor ons zal moeten voorzien. Meubeltjes moeten we ook niet gaan zoeken, want een vriendin van mij verhuist naar het buitenland, en we nemen het meeste daar van over.
Zo zal ik een droogkast, wasmachine, kasten, tafel, stoelen, sofa's,.... zo goed als nieuw hebben voor een prikje. Nu nog wat accesoires om het gezellig te maken, en
dan wordt het een echte thuis.
Nu moet het eerst gepoets worden, al zal ik daar niet heel veel aan mogen doen. Gelukkig heeft mijn schoonmoeder aangeboden om eens een dag te komen helpen.
Raar, maar alles lijkt nu op zijn plaats te vallen.
Ik heb nu gewoon een heel goed gevoel bij onze toekomst.
Nou, heel veel knuffels, van een gelukkige sita