Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Lieve Mamasita,

Wat een vervelend nieuws!!! En je moet nog zoveel weken.
Ik hoop dat je je na de dagen  rust wat beter zult voelen en het bloedverlies achterwege blijft. Hebben ze een paar goede soaps in Griekenland of moeten we wat cd-roms naar je opsturen om je tijd door te komen?

Ik heb me voorgenomen me tot en met de echo niet te veel zorgen meer te maken. Ik kan er toch niets aan doen. De echo zal ons uitsluitsel geven over hoe het gaat.
Ik moet maar moed houden  door de verhalen dat er mensen zijn die niet veel zwangerschapssymptomen hebben. . . .

Veel liefs en veel sterkte voor jullie allemaal.

Winnie.

Hoi lieve meiden,

Lieve Sita, wat een ontzettend vervelend nieuws voor je. Hoe voel je je nu? Is het bloedverlies wel al helemaal gestopt? In ieder geval wel fijn dat je gelijk weer op controle mocht komen en dat ze er goed mee omgaan. Bedrust lijkt me lastig, maar beter nu plat liggen en dat ze het zekere voor het onzekere nemen dan dat ze je door laten lopen en het straks niet goed blijkt te gaan. Is je mannetje lief voor je en zijn ouders ook?
Trouwens wel goed om te horen dat de papieren voor de bruiloft wel allemaal binnen zijn. Spannend hoor!!! Mijn mannetje wil absoluut niet trouwen, dus ik ben altijd stiekem wel een beetje jaloers op de vrouwen die wel gevraagd worden.

En Winnie, morgen heb je jouw echo hè? Ik zal heel hard voor je duimen meid. En houd je inderdaad maar vast aan de gedachten dat er ook zat vrouwen zijn die echt geen zwangerschapsklachten hebben. Er zijn zelfs nog steeds vrouwen die op een gegeven moment er pas na een maand of 4 achter komen omdat ze opeens wat aan zijn gekomen................ (kan ik me ergens niet zo goed voorstellen, maar het gebeurt wel degelijk).

En Daan, alles goed bij jou?

Liefs en kus
Lies

Hey meiden,

Hier gaat alles zijn gangetje! De kamer van de oudste is eindelijk klaar en ze vindt haar prinsessenkamer geweldig. Ik ga nu beginnen aan de baby kamer dat is eigenlijk alleen een kwestie van kasten inruimen en poetsen alleen er staan wel 15 dozen met kleertjes die ik uit moet zoeken.

Met mijn bekken gaat het veel beter, ik ben echt blij dat ik naar die andere fysiotherapeut gegaan ben.

Lies hou moed, mijn man wilde echt nooit trouwen en toen mijn broertje vorig jaar ging scheiden zei hij zie je wel daarom trouw ik nooit (mijn broer heeft echt een bitch van een ex die hem een poot uit probeerde te draaien)   en kijk nu 1 jaar verder zijn we wel getrouwd. Hij vond dat hij de verantwoording voor mij en de (straks) 3 kinderen nu maar eens moest nemen.

Sita kun je het een beetje volhouden zo op bed? Ik heb het bij de eerste ook gehad toen ik zwangerschapsvergiftiging had alleen toen moest ik maar 2 weken plat dus dat is te overzien jij moet nog zo lang.   Heb je al een datum voor jullie huwelijk, ik dacht dat jullie voor de geboorte wilde trouwen dat gaat niet door dan?

Winnie spannende dag morgen! Ik ga heel hard voor je duimen dat je een mooi hartje ziet kloppen. Misschien ben je wel verder als je zelf denkt omdat je zolang hebt gewacht met testen, of wist je wanneer je je eisprong had?

Lies hoe is het met jou, hoever ben jij nou? Misschien wel leuk om zo'n banner onder jullie berichtje te zetten dan kunnen we precies zien hoever iedereen is want die loopt gewoon mee.

Liefs en een dikke kus Daan

Hoi lieve meiden,

Goed te horen dat het allemaal goed gaat met jullie. Ik hop dat voor jou Mamasita het er ook beter uit gaat zien als je inderdaad die rust genomen hebt. Ik neem aan dat iedereen in je omgeving een beetje goed voor je zorgt??!!!
Ja Mamasita, wanneer staat de bruiloft nu gepland? Kan dat nu nog wel doorgaan voor de bevalling? Ik duim voor jullie.

Wat lijkt me dat leuk om de kinderkamer in te richten. Je hebt natuurlijk al veel spulletjes, maar toch ga je het persoonlijk voor je nieuwe kindje inrichten. Heb je al een idee welke kleuren je gaat nemen?

Lies, ik hoop voor je dat jouw mannetje nog bijdraait over het niet trouwen. Natuurlijk moet iedereen dat voor zichzelf weten, maar wellicht denkt hij er na de bevalling anders over. Ik heb het in mijn omgeving vaker gezien, dus. . . . .

Morgen is inderdaad de echo. Ik ben zo benieuwd wat we te zien krijgen. Gisteren zaten we in het PSV stadion naar de wedstrijd te kijken en mijn buik was super onrustig. Ook vanmorgen tegen 07.00 uur wakker geworden van mijn buik. Het gerommel gaat maar door, maar verder nog geen kwaaltjes. Behalve dat ik erg moe ben zo halverwege de dag. Duim voor me meiden!!!
Ik ben trouwens 7w1d zwanger gerekend vanaf de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Ik verwacht daarom wel dat er wat te zien zou moeten zijn morgen. Ben wel een beetje huiverig voor de inwendige echo. Het is een behoorlijk ding wat ze naar binnen brengen.

Ik laat jullie snel iets weten.

Liefs, Winnie.

Hallo meiden,

Daantje, ik wil al heel lang zo'n banner en ik heb het ooit eens geprobeerd om eronder te krijgen, maar het lukt me niet. Kan jij me helpen????? Ik ben nu trouwens 14 weken en 1 dag, maar het kan me niet hard genoeg gaan voordat ik die kleine ga voelen. Soms word ik toch nog even onzeker hoor.

En ik weet het niet of  mijn vriend me ooit ten huwelijk gaat vragen. Hij heeft met zijn ex op het punt van trouwen gestaan, maar op het laatste moment is dat afgeblazen en sindsdien heeft hij er helemaal niks meer mee. En mijn hoop dat dit zou veranderen na de geboorte van mijn dochtertje is helaas ook vergeefs geweest. Ik heb hem nog geprobeerd te chanteren  door te zeggen dat zij dan mijn naam zou krijgen, maar daar is hij helaas ook niet gevoelig voor. Hij is helemaal verliefd op onze kleine meid, maar qua naam hoor ik nog niet bij de familie. En het is ook niet zo dat ik het heel erg vind, maar het lijkt me wel heel fijn om wel getrouwd te zijn.

En Winnie, zo'n inwendige echo vond ik heel erg meevallen hoor (bevallen is erger). Ze doen er een condoom omheen en een hoop glijmiddel  op en dan is het prima te doen (tenminste, dat vond ik).
En je hebt wel zwangerschapsklachten hoor, want moe zijn hoort er voor 100% bij!!!!!
Ik denk aan je morgen.

Liefs,
Lies

Hoi dames,

Nog maar eens proberen. Net mijn hele verhaal getypt, is het niet geplaatst. Lekker zeg!

Vanmiddag de echo gehad. Gelukkig was het helemaal goed en ben ik echt zwanger!!!
Ik ben alleen minder ver dan we dachten, 6w3d i.p.v. 7w2d. Waarschijnlijk door mijn onregelmatige en lange cyclus moet ik dus uitgaan van een cyclus van 33 dagen i.p.v. 28. Ik heb meteen een afspraak gemaakt voor een nieuwe echo voor over 2 weken. De gynaecoloog wil dan goed bekijken hoe ver ik ben. Ik word daarna doorverwezen naar de verloskundige.

Nou dames, ik ben echt super gelukkig en een stuk geruster.
Morgen ga ik het mijn zusje vertellen. Zij is de enige die van mijn miskraam en de wens om zwanger te worden afweet. Na de 11-12 weken echo krijgt ook de rest het te horen.
Ik kijk nu al uit naar hun reacties.

Ik spreek jullie later.

Liefs van een gelukkige Winnie.

Hoi lieve meiden!

Winnie, wat een ontzettend fijn nieuws voor jullie. Ook een prettig idee dat je nog een echo gaat krijgen, omdat het nu nog zo pril is. Ben je een beetje gerustgesteld? Hoe reageerde jouw vriend op de echo? Vond hij het mooi?
En heb je het nog aan jouw zus verteld? Ik hoop dat je er nu steeds ietsje meer van durft te gaan genieten.  Ik vind het ook nog steeds spannend hoor. Het blijft toch iets waar je zelf helemaal geen controle over kan uitoefenen en we moeten maar gewoon vertrouwen op het feit dat ons lijf dit ook gewoon goed kan.

En Sita, hoe is het bij jou? Nog steeds plat liggen of mag je alweer ietsje meer? En wanneer heb je nu de 20-weken echo?
En Daantje, hoe is het met jouw buik? Wel fijn trouwens dat die andere fysio wel goed helpt. Wat een verschil dan eigenlijk tussen de ene therapeut en de andere. Eigenlijk belachelijk, maar goed.....!!

Ik ben morgen precies 15 weken en ik begin al een aardig buikje te krijgen. Ik kan nog net een paar van mijn eigen broeken aan, maar heb ook alweer de positiekleding van zolder gehaald.

Liefs,
Lies

Hey meiden,

Ik heb van 't weekend al een keer of 10 geprobeerd een berichtje te plaatsen, wat een ellende die site.

Gaaf Winnie dat je een goede echo had, ik ben echt blij voor jullie!! Had je al een hartslag of was het daar nog te vroeg voor?

Sita hoe is het met jou hou je het nog een beetje volzo op bed?

Lies de banner is heel makkelijk je gaat naar babybrabbel.nl en dan naar interactief, banners, 9 maanden banner. Je geeft dan je gegevens in en dan zie op het volgende scherm je banner. Daarboven staat de HTML-code en die selecteer je met je linkermuisknop en dan op je rechtermuisknop kies je kopiëren.
Ik werk altijd met meerdere tabbladen dus dan ga je naar het tabblad waar het forum opstaat en typ je je berichtje en dan zet je op de plaats waar je je banner wilt je cursor en weer op je rechtermuisknop en dan doe je plakken en hoppa daar is hij.

Ik hoop dat het lukt nu!!

Groetjes Daantje

Terug
Bovenaan