voor dagdroomertje!!

A

Anoniem

Guest
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zie je wel!!! je bent echt wel zwanger hoor!!! joepi de poepi! ik zei het toch!!! woei woei

oooow wat ben ik blij voor je zeg!

en weet je hoe het komt dat je zo'n licht streepje hebt? omdat dan het HCG hormoon nog maar heel weinig aanwezig is. zou je bijv. volgende week weer een test doen, moet je eens kijken wat voor dikke streep er staat!!

en oja... je vroeg hoeveelste ronde dit voor ons was... nou bij ons was het in 1xraak! ik ben gestopt met de pil en toen gelijk zwanger geworden. dus eigenlijk geen 'normale' menstruatie er tussen gehad..

wow ik ben zo blij voor je/ jullie echt super.

GEFELICITEERD he.

xxx arianne

hoi hoi,

ik hoop dat je gelijk hebt. ik durf namelijk nog niet een gat in de lucht te springen. ik had het helemaal niet verwacht dat het bij ons zo snel zou gaan lukken. had er rekening mee gehouden dat het wel eens een jaar kon gaan duren...

maar ja het kan allemaal als ik het zo hoor aan jou. bij jullie was het meteen raak!

ik ga voor de zekerheid maandag weer ff testen. mijn borsten zijn wel erg gevoelig. maar hoef vandaag niet zo vaak naar de wc als gister. kan dat? dat je de ene dag wel vaker moet plassen als de andere keer.

ik laat je het wel ff weten.

xx dd

hey,

ja tuurlijk kan dat, dat je de ene keer vaker naar de wc moet dan de andere keer. maar dat van die gevoelige borsten... dat is m gewoon.. daaraan wist ik gewoon dat ik zwanger was en dat blijft ook zo de hele zwangerschap.

anders moet je maar ff via google kijken en dan via zwangerschapsverschijnselen of klachen oid. ik heb dat ook gedaan in het begin. zoveel mogelijk zoeken over de zwangerschap.

trouwens een vriendin van mij is ook net zwanger en bij haar begon het ook met zere borsten en tepels. en toen dacht ik echt dat ze zwanger was en de volgende dag deed ze een test en ja hoor, ze was ook zwanger! hihi

nou ik hoor het wel. en anders probeer je ff een test van clearblue. die is superduidelijk! want ik las ook van die test van kruidvat. moet je maar ff kijken.

nou ik hoor het wel!

xxx arianne 22+6

Dat vaker plassen heb ik de eerste weken helemaal niet gehad dus geen zorgen. Een positieve test is gewoon een teken dat je zwanger bent! Geen twijfel over mogelijk! Je bent gewoon flink vruchtbaar en daar moet je volop van genieten!!!!!
gr.ing

hoi arie,

heb vanmorgen weer getest met een kruidvat test. die had ik nog liggen. heb eerst gegeken of de streepjes ook voorgedrukt stonden. en dat was niet zo. hij gaf nu ook meteen weer na 1minuut een licht streepje aan. het controle streepje is beter te zien. maar de andere heel licht. mijn vriend heeft hem ook gezien. ik beeld het me dus niet in!!!

ga voor de zekerheid woensdag weer testen! kijken of het streepje dan duidelijker is.
als ik zo lang kan wachten ten minste...

maar begin nu langzamerhand wel een klein beetje te juigen hoor

xx dd.ps: was vanmorgen vroeg ook een beetje misselijk!

je mag echt gaan juichen hoor! let maar op, als je woensdag weer een test doet, dan is het een superduidelijke streep!!

spannend he, deze periode!

xxx arie

hoi arie,

ik begin nu al een klein beetje te juigen hoor! moet alleen nog wel aan het idee wennen.
maar hoe lang hou je last van die gevoelige borsten. het is namelijk vandaag iets minder als de dagen ervoor. kan dat? ben gewoonn wat ontzeker...
en toen we gister op bed gingen werd ik misselijk. gelukkig ben ik wel in slaap gevallen.
nu ook weer een klein beetje misselijk. en dat hoort er wel allemaal bij he!
wat had jij voor klachten in het begin? was dat ook de ene dag erger als de andere dag?

xx dd

hallo

vraagje. met hoeveel weken krijg je een echo?
of is dat bij iedereen verschillend. ik ga woensdag langs de hk. en dan vraag ik er ook wel na. want een echo verklaard alles hihi!

xx dd

Terug
Bovenaan