voor dagdroomertje!!

ooooooooooooh ja,

ik heb geen pijn meer aan mijn lies/ eileider!
vreemd!

maar dat heb je ook als je last van je tanden hebt, en je gaat dan naar de tandarst dat je ook in eens geen pijn meer hebt!
ik hoop dat dit een goed teken mag zijn!!

verder helemaal nergens last van. behalve mijn borsten!

xx dd

Hoi dagdroomertje,

Ik hoop dat je vanmiddag een gunstige uitslag hebt gekregen!! Kan me voorstellen dat het je allemaal niet lekker zit. Zoals ik al eerder in een reactie hierboven heb gezet ....... ik denk dat je korter zwanger bent dan je zelf  denkt ........ omdat je juist altijd een lange cyclus hebt gehad. Ik wil niet betweterig overkomen, maar had je voor deze onzekerheid willen behoeden. Want dat is echt niet leuk, die onzekerheid.

Nogmaals, ik hoop echt van harte dat je een gunstige uitslag hebt gekregen en dat je een mooie en onbezorgde zwangerschap tegemoet gaat.

Groeten, mam van Laura (34w4d)

hallo mieden,

bedankt dat jullie zo met me mee leven...

ik heb vanmiddag om 13.45 u. mijn bloed laten prikken.
toen moest ik een uur wachten. voor ze me verder konden helpen.
heeeeeeeeeeel zenuwslopend!

na een anderhalf uur zitten wachten. werd ik om geroepen. ik had een mannelijke arts. maar dat kon me niet schelen zo lang het maar positief was...

hij zij dat het hcg in het bloed wel gestegen was.  dus al wat meer positief.
hij wou ook nog eens een inwendige echo doen. om te kijken of er nu wel wat te zien was.
nou daar lig je dan met je billen blood. maar hij was niet ereg positief. hij zag weer niks in mijn baarmoeder zitten. dus ik zag de bui al hangen natuurlijk! hij kon alleen wel zien dat ik heel nodig moest plassen. en dat was ook zo. komt puur door de zenuwen. dus ik me weer aangekleed. hij heeft zijn collega er bij geroepen om te vragen of zij er ook nog eens naar wou kijken. toen moesten we verhuizen naar een andere kamer.
daar kon ik weer alles uit trekken. ze deden het samen. maar na een paar seconden zag zij een zichtbare stip in mijn baarmoeder zitten. dus positief!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oooooooh, ik hield het niet meer van de zenuwen en begon bija van blijschap te huilen. ik werd ff heel emotioneel. maar dat kon mij niks schelen. ik ben natuurlijk super en super blij!
ik sta nu onder conrole. ik moet maandag weer langs komen. kijken of er ook veranderingen zijn.

ik hou   jullie natuurlijk op de hoogte. en ikkan eindelijk genieten van mijn prille zwangerschap! joehoooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

xx dd

Wat goed om te lezen dat het hcg-hormoon gestegen was. En nog mooier om te lezen dat er uiteindelijk wel een stip in de baarmoeder te zien was. Joepie!!
Normaal gesproken doen ze een eerste echo meestal rond de 7 weken als daar reden voor is. Je kunt dan namelijk  goed zien of er een kloppend hartje in de baarmoeder aanwezig is. Als een zwangerschap heel pril is, dan zie je op een echo vrijwel niets en is de onzekerheid of het allemaal wel goed zit erg groot.

Maar gelukkig was er iets zichtbaar en dan zal het maandag nog beter zichtbaar zijn en kunnen ze misschien al meten hoe ver je bent!!!

Ga er lekker van genieten want het klinkt allemaal heel positief!!!

Groeten, mam van Laura (34w4d)

hoera hoera!!!

ow ik ben blij voor je meid!! ik heb wel aan je gedacht hoor!! nu kan je er hopelijk echt van gaan genieten!!

en ik vind het zo tof voor je.. je kan hier mooi je hart luchten en ik lees al je belevenissen!!

vet gaaf voor je hoor!!

een dikke  voor een toekomstige mama!!

liefs arianne

hoi meiden,

bedankt dat jullie zo met me mee leven.

ik ben nu ook super blij!
nu maar hopen dat het verder ook allemaal goed gaat...

maandag weer een spannende dag. maar de gyn zei ook dat het allemaal positief leek. vooral omdat er gisteren niks te zien was. afwachten dus!

ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!

veel liefs dd

hoi lieve meiden,

ik moest vanmorgen voor controle bij de gyn.
ik kon dus het uitslapen wel vergeten...
maar ja, dat hoort er allemaal bij he!

ik was al aan de beurt voor dat ze begonnen met het spreekuur.
ik was dus zomaar aan de beurt. ze vroeg eerst of ik het weekend nog ergens last van had gehad. maar dat is niet het geval... gelukkig! toen heeft ze nog eens een echo gemaakt. en je zag gelijk het vruchtzakje zitten. het was al weer groter dan vrijdag! oooooooh, ik ben zooooooooo blij! de gyn zei ook: het is idd al weer gegroeid!
nu moet ik vrijdag weer langs komen voor controle. en dan weten ze misschien al hoe ver ik ben. en dan hoef ik waarschijnlijk niet meer terug te komen. dan moet ik gewoon weer naar de vk. ik ben in iedergeval dus nog geen 6 weken zwanger. ben wel benieuwd hoe lang dan wel. ik hoop dat ik vrijdag meer te weten kom...

ik hou jullie op de hoogte!

xxdd

nou, dan ben ik ook wel zeer benieuwd hoe lang je nu zwanger bent... dus nog super de puper pril!

dan weet je ook welke datum je uitgerekend bent..

succes he

liefs arianne

Terug
Bovenaan