voor dagdroomertje!!

hoi dagdroomertje,

die pijnlijke en gevoelige borsten/ tepels, blijf je houden, de hele zwangerschap door. maar idd de ene keer is het erger dan de andere keer hoor. bij mij iig wel. soms is het weg en dan komt het ook weer terug. heel wisselend dus.

de klachten die ik in het begin had, was voornamelijk zere tepels, misselijk (maar niet overgeven), duizelig (1x flauwgevallen!), veel honger hebben (nog steeds)  , veel plassen (nog steeds), moe, bandenpijn (auw)  en obstipatie... ach ja, van alles  wat dus. maar de 1e 3 maanden is het allemaal veel erger, allemaal klachten. na ongeveer 16 weken zwangerschap voelde ik me echt stukken beter en kon ik ook meer genieten van de zwangerschap!

en nu heb ik ook nog last van hoofdpijn, veel eten dus en veel plassen, zere tepels nog steeds en krijg ook last van hardebuiken en ik groei!! oei oei zeg haha ben al 9 kilo aangekomen, is wat he.

en ik had met ongeveer 10 weken mn 1e echo. ze rekenen dan precies uit, hoever je zwanger bent. (nav meting baby)

doe je nog een extra test? of geloof je al wel dat je zwanger bent??

liefs arianne

hoi arianne,

nog bedankt voor je reactie!
ik ga straks de hk ff bellen voor een afspraak. ik kan niet wachten tot morgen.hihi
ik wil nu gewoon zeker weten dat het zo is. zelf weet ik het bijna wel zeker.maar toch wil ik meer zekerheid via de hk.
dus ga zo ff bellen. en dan hoop ik dat ik vandaag nog bij hem langs kan komen.
ik heb voor de zekerheid al voor hem in een potje geplast...
ik laat je het wel weten hoe het is gegaan.

ik zal hem ook vragen hoe ik nu uitkan rekenen, hoe lang ik nu ong zwanger zal zijn. omdat ik geen idee heb hoelang mijn cyclus is. zelf denk ik dat ik in week 6 van mijn zwangerschap zit! maar weet het dus niet zeker. ik hoop dat hij me kan vertellen over hoe en wat...

tot vanmiddag/vanavond?

xx dd

Hallo dagdroomertje,

Ik had ook al op het andere forum gereageerd. Weet niet of je dat gelezen hebt?

Heb zelf geen ervaring met kruidvattesten, heb altijd CB gebruikt. Maar het lijkt me logisch dat een streep=streep. Maar je hoort hier ook wel eens een ander verhaal. Of het dan aan de test ligt of dat de natuur anders beslist, dat weet ik ook niet.

Hoe lang je nu zwanger bent ........ op je NOD ben je 4 weken zwanger. Als je een cyclus hebt die langer is dan 28 dagen, dan moet je dit aanhouden. Ook al is je laatste menstruatie langer geleden. Men gaat er van uit dat je gemiddeld 14 dagen voor je nod een eisprong hebt. Je krijgt 2 weken kado, dus dan ben je op je nod 4 weken zwanger.
Ik wilde je dit vertellen omdat je anders mogelijk een teleurstelling te verwerken krijgt wanneer je een echo krijgt. Dan blijk je veel minder ver te zijn dan je dacht. En dat kan je weer onzeker maken of het met het vruchtje allemaal goed gaat. Of dat er nog te weinig te zien zou zijn op de echo.  Ik zou als ik jou was dus op het moment dat je een positieve test hebt, je dan ongeveer 4 weken zwanger bent. Mocht je eventueel toch verder zwanger zijn, dan is dat mooi meegenomen, want het is nooit zeker te zeggen wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.

Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe!!

Groeten, mam van Laura (34w1d)

ow spannend zeg!

nou ben benieuwd of je vandaag nog langs kan komen!! kijken wat ie zegt! het is en blijft ook zo spannend.

nou ik hoor het wel weer, ik 'volg' je wel!

xxx arianne

hoi arianne en natuurlijk de andere meiden,

ik kon vandaag niet meer langs komen. moet morgen om 9.15 uur. lekker vroeg. maar ja.je doet het voor een goed doel he. zullen we dan maar hopen.
heb vandaag toch zelf nog stiekum een test gedaan van de da.
huismerk. die gaf binnen 3 minuten een streep aan. iets beter al te zien dus!!
ik weet nu eigenlijk wel zeker dat ik zwanger ben.

ik ga het goede nieuws maar alvast op he zwanger worden forum zetten!

enne ik hou jullie op de hoogte!

xx dd

toch zwanger he! hihi

nou succes morgenvroeg en geniet er vooral van!

xxx arianne

he arianne,

misschien heb je mijn nieuw bericht al gelezen. maar wou je het ook nog ff via deze weg vertellen.

kom namelijk net bij de hk vandaan. hij heeft voor de zekerheid nog een test gedaan en wat den je................ zwanger!!!!!!!!!!
jes jes...
heb gelijk de telefoonnr. van de vk mee gekregen. hij zei dat ik gelijk maar moest bellen.
dat heb ik gedaan,ze wil dat ik gelijk vanmiddag al bij haar langs kom. ook omdat ik niet weet wat de duur van mijn cyclus is.
zelf denk ik dat ik nu zo ong 5 weken en 5 dagen zwanger ben!
ik hou je op de hoogte....

xxdd

ik zei het toch!

nou kan je er echt van genieten!! ben benieuwd wanneer je naar de vk moet. en hoe de echo zal zijn!!

succes meid,

liefs arianne

Terug
Bovenaan