voor dagdroomertje!!

hoi arianne,

ben vandaag ook la bij de vk geweest. ik krijg over 3 weken mijn eerste echo. spannend!
ik heb sinds vanmiddag wat last van steekjes rond mijn lies. eileiders??
bij het opstaan merk ik het. en als ik loop dan strek het daar een beetje. ik heb dit ook gelijk gemeld bj de vk. ze zei als ik er over in bleef zitten dat ik dan met spoed een echo deze week nog kan krijgen. kijken of alles wel goed zit allemaal.

ik hou je op de hoogte!

ps: komt het jou ook bekend voor? die klachten...het maakt me een beetje onzeker!

xx dd

hoi dd

Dus je mot ook over 3 weken heen
Ik vindt allemaal wel eng hoor als je al die verhalen hoort op deze site
maar ook erg interessant
Ik zit elke keer als ik naar de wc ga te kijken als de kleur niet anders is bang dat het niet goed gaat .
maar ik heb vandaag de brief voor de ego gekregen dus moet daar over 2 weken heen dat lijkt mij zo super.
Hoe is het nou met jou
Groetjes sanne

hey dd

mijn vk vroeg een keer aan mij of ik ook pijn had bij mijn lies, want dat zou dan bandenpijn kunnen zijn. ik heb daar ook heel veel last van gehad, in het begin. en nu nog wel eens hoor! als ik moet hoesten, niezen of hard moet lachen, oei dan echt wel weer steken in mn buik. maar dat is dus bandenpijn...

dus over 3 weken een echo? heel spannend!! ik ben en blijf gewoon benieuwd en hoe het met je gaat!

ik kan je al vertellen dat wij een ZOON   krijgen... vind ik wel ff leuk om te vertellen. mn vriend en ik zijn helemaal blij en gelukkig. twee weken geleden hebben we een 20 weken echo laten doen. dan gaan ze heel goed kijken hoe het met de kleine is en of alles gezond is... was ook heel erg spannend! maar zo gaaf en zo mooi..

elke keer beleef je weer iets nieuws en het is zo mooi om het mee te maken! let maar op, straks als ie gaat schoppen. hihi ook zo leuk...

kijk eens op www.breunisbaby.kindjeopkomst.nl daar zie je mij, mn vriend, mn dagboek en alle mooie echo's.. hoop dat je er een beetje wijs uit kan worden! maar het blijft speciaal, zo'n klein mensje!!

ik hoor wel van je xxx arie

hoi arianne,

ik hoopdat je gelijk hebt. wat betreft   bandenpijn. da stekende gevoel wat ik vanmiddag had is al weer weg.voel het alleen nog wel. het is nu wat een zeurderig gevoel en het trekt wat naar mijn rechter been.
ik kan natuurlijk morgen altijd ff de vk bellen. misschien kan zei me vertellen wat ik moet doen. misschien toch maar voor de zekerheid voor een echo! dan ben ik ook die onzekerheid. want je denkt er wel steeds aan.

maar ik moet verder de hele week werken. dus dan moet ik maar een smoesje verzinnen om er ff tussen uit te glippen. ziekenhuis is dicht bij mijn werk...

ik hou je op de hoogte. ik hoop gewoon dat alles goed gaat met de kleine...

trouwens wat een leuke site die van jou en je vriend. nu heb ik ook een beeld met wie ik zit te kletsen. zelf heb er niet een. misschien komt dat nog!

xx dd

hou je me op de hoogte?? ik vind het wel leuk om zo af en toe te kletsen!

xxx arie

hoi hoi,

ik heb vanmorgen toch maar met de vk gebeld.
en gevraagt om een echo. want ik vertrouw het niet helemaal. het voelt gewoon niet goed!
ze heeft gelijk een afspraak voor me kunnen regelen om 3 uur.

ik ben er samen met mijn moeder heen geweest....
het is toch best wel spannend.

ik heb een inwendige echo gehad. de arst zei dat ze geen bevrucht vruchtje kon zien zitten in mijn baarmoeder. dat kan twee betekenissen hebben. of ik ben nog niet 6 weken zwanger. dus nog maar net. zodat je het dus nog niet kan zien...

ik een prille bbz...
heb daarna gelijk een bliedtest moeten doen. om te kunnen kijken of ik ook het hcg hormoon in mijn bloed had zitten...uitslag: het was heel laag. moet morgen nog eens mijn bloed laten controleren op het hcg hormoon. kijken of er al verandering in zit. zeker in het begin van de zwangerschap stijcht het hormoon snel. en mochten ze dan twijfels hebben dan moet ik volgende week terug komen.
ik hield het niet meer van de zenuwen. ben erg bang dat het niet goed is. mijn mieder zegt steeds dat alles goed komt! heel lief natuurlijk, maar zelf zit ik er toch best wel over in.... maar ja, ik hou je op de hoogte!

dat rare gevoel in mijn lies/ eileider. voel ik bijna al niet meer. ik hoop dat fat een goed teken is. de vk zei: het kan ok gewoon zo zijn dat je er last van hebt omdat er allemaal nieuwe hormonen bij komen. en dat het daarom gevoelig is. op hoop van zegen..............

ik laat je het wel weten morgen. wens je me succes!!!

xx dd

hey dd

ik schrik wel een klein beetje... gossie zeg... het hoeft natuurlijk nog niks te betekenen.. maar ik dacht dat je gewoon zwanger was?! maar je hebt toch wat vage klachten...

nou ik wens echt heel veel succes en sterkte en ik hoop gewoon dat alles dik in orde is!!! ik leef echt met je mee hoor, ik duim voor je!

laat je me weten hoe het gegaan is??

liefs arianne

hoi allemaal,

ik werd net gebeld door het ziekenhuis.
ik moet om 13.45 u. bloed laten prikken. en dan moet ik een uur later bij de gyn komen voor uitslag. ik hoop maar dat ik zwanger ben en dan nog maar heel pril.
ik kan niks anders dan afwachten! ben wel heel zenuwachtig!!

ik heb de laaste tijd veel tegenslagen mee gemaakt. ik hoop daarom dat het deze keer eens mee zal vallen...
mijn moeder denk gewoon dat ik nog maar pril zwanger ben en dat ze daarom gister nog niks konden zien op de echo. ik hoop het maar!
mijn kkachten houden wel nog steeds aan. zoals pijnlijk borsten, vaker plassen. van de misselijkheid heb ik tot nu toe weinig last van.

nou ja, ik hou jullie wel op de hoogte!

ik hoop gewoon dat ik straks iets positiever nieuws krijg. dat het hcg iets gestegen is.

xx dd

Terug
Bovenaan