Voor de moeders van het zwanger-maart2008 forum...weten jullie nog...

A

Anoniem

Guest
Hallo moeders van het zwanger-uitgerekend in maart forum.
Onze kleine meid wordt 27 februari 1 jaar.
Steeds meer denk ik terug aan "een jaar geleden".
Zo heb ik mijn zwangerschapsdagboek er maar weer eens bij gepakt.
Ik heb de geboortelijst van alle maart mama's toen uitgeprint. Dus ook daar keek ik weer even naar. Veel van die mama's zie ik hier niet meer  op het forum...maar toch nog aardig wat  namen ook wel. Ook namen van mensen die (naar mijn idee) toen tijdens het zwanger zijn, niet echt veel aanwezig waren, maar nu wel.
Chrizzy, ik wist helemaal niet dat jij ook in maart was uitgerekend. Ik zag het op mijn lijst staan. Ik merk aan mezelf dat ik van sommige die hier nu mee kletsen dus eigenlijk niet meer weet dat ze ook op het maart forum actief waren.

Net als do, van het februari forum, en die andere persoon (sorry, weet naam even niet)van het januari forum, ben ik ook wel benieuwd wie van het maart forum hier nu nog mee lezen/schrijven.

En misschien is het leuk om een soort rondje..."weten jullie nog" over het forum zwanger_maart2008 te  doen..??

Mijn "weten jullie nog":    

Dat volgens mij Trudi (apfelstrudi)..een van de eerste was, die was bevallen?
En ik weet nog Patricia dat jij als eerste was uitgerekend...1 maart. En dat jij steeds dacht dat het kindje eerder zou komen.
En aardbeientoetje...was dat niet die "bekende" persoon van t.v.?
En Reneke...met jou heb ik toen nog gekletst over de cursus samen bevallen...

Groetjes, Bianca

hoi bianca, leuk ff de maand maart ophalen.nog ff dan worden onze kindjes ook alweer 1jaar.nicky is geboren op 3 maart 2008,net als caithlyn van patricia.met nicky gaat het erg goed.Ze krijgt nu haar 3e en 4e tandje.groetjes,karin;mama van nicky

Jaha, hier ook een maartmama. Uitgerekend 23 maart, maar Leah kwam 14 maart.
Ik kan me mama26 (Bianca?) nog goed  herinneren, we liepen allebei met heel veel valse starten op  het laatst. Ben wel benieuwd hoe het met haar is nu, met de kleine Jimmy en broertje en zusje. Er is ook een kindje geboren, volgens mij, die langdurig in het ziekenhuis heeft gelegen, met een soort hersenbloeding (ik zal het wel niet helemaal goed omschrijven). Zou ook graag willen weten hoe het daar nu gaat.....
En natuurlijk de anderen, tante Reneke, missmama (we zijn allebei fan van de osteopaat, toch?), aardbeientoetje, patricia.... het was zo speciaal om met elkaar ook de laatste loodjes in te gaan.... elke dag even spieken of er al een kindje was geboren, of om te horen of iemand al flinke weeen had, tja.... dan zijn we nu bijna een jaar verder!!
Volgens mij heeft dit forum nu geen 'zwanger-per-maand' forum meer, maar meer een algemeen zwanger forum? Tenminste, wat ik zo voorbij zag komen. Maar goed, ik zal daar niet echt veel meer schrijven denk ik, met 4 kids (,1 man en 2 katten)  zijn we aardig compleet!

Ja, ik weet het ook nog wel, hoor! wat heb ik veel steun en plezier met jullie gehad.
Ik ben overigens niet echt heel erg bekend, hoor, maar werk voor de lokale tv!
Enne ik ben dus weer zwanger. Ik zit nu ook af en toe op het mei 2009 moeders-forum. Er zijn nog wel degelijk zulke forums.
Ik ben vijf maanden en mijn zoontje is bijna 11 maanden. 14 maart wordt hij 1.
Ik weet nog dat ik had gepost dat mijn water was gebroken! Ik was er zo vol van, geen idee wat er zou gaan gebeuren!
En iedereen die voor me beviel, die verhalen volgde ik gretig!
Er zijn er toch nog een paar zwanger hier?
Zitten jullie ook wel eens op jullie uitgerekende maand forum?

Leuk om zo terug te kijken!

liefs Toetje

Hoi Toetje en Karin,

ik heb toevallig net gereageerd op het topic van Karin (over wel of niet zwanger zijn).
En nu zie ik dat jullie hier ook hebben geschreven.
Nou, ik heb ook veel verhalen gelezen hoor bij het maart forum Inderdaad al die bevallingsverhalen van mensen die voor mij bevielen... Al was ik dus ook een van de eerderen. Ik weet nog dat ik vlak na de bevalling ook 'even snel" op het forum wilde melden dat ik bevallen was. 't Is inderdaad toch er leuk en speciaal dat je die periode met mensen hebt gedeeld die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten/zaten, maar die je eigenlijk niet kent.
Vinden jullie het trouwens wat om ook mee te gaan met de lentewandeling?

Groetjesss

Leuk Topic!

Ook ik ben wel vrij actief geweest op het Maart forum. Was 3 maart uitgerekend en beviel op 25 februari van onze dochter Feline.

Weet nog heel goed, dat ik het ook heel snel op het forum wilde zetten, ook al ken je elkaar niet persoonlijk het schepte toch een band.
Nu nog steeds volg ik het forum wel.

Aardbeientoetje, van jou wist ik wel dat je weer zwanger was, en nog steeds volg ik de de andere maanden ook wel, toch kijken of je ergens nog een reactie op kan geven. Weet nog zo goed, dat het fijn was als iemand wist wat je ergens aan kon doen, of gewoon even je verhaal kwijt kon..

Patricia, jou kan ik me ook nog goed herinneren was op 1 maart uitgerekend. En jij schrijft nu nog steeds actief hier ook mee.

Ik had toen ook veel contact met iemand.. van haar ben ik echt de naam kwijt, maar die is vrij snel na de geboorte van haar dochter gestopt met schrijven, wel jammer..   maar goed, snap wel dat sommige mensen dan geen behoefte er meer aan hebben!

Feline wordt dus ook al bijna 1.. veel te snel gegaan dat jaar. en ook nu komen er weer van die momenten dat je dacht.. goh, bijna een jaar geleden moest ik bijna bevallen.. Niet wetende hoe het deze keer zou gaan.....

ach ja, die goeie ouwe tijd

groetjes,

Suus mama van Feline 25.02.08

Inderdaad leuk om weer even terug te denken aan "die goeie ouwe tijd"

Ook ik was actief op het maart 2008 forum. Ik was 12 maart uitgerekend maar ben bevallen op 12 februari.

Ik heb zoveel gehad aan het forum! Nu nog steeds trouwens. Heel erg leuk dat er nog best wat mensen over zijn een jaar later.

Ik ben zeker van de partij op de wandeling! Ben erg benieuwd naar alle dames tegen wie ik de afgelopen tijd aan heb lopen lullen!

Liefs Trudi

Hey!!
leuk om weer even terug te kijken.
ja klopt ik was 22 maart uitgerekend en ben uiteindelijk 7 april bevallen 16 dagen na de uitgerekende datum!!
ik weet nog wel dat Monica en ik op het laatst nog liepen en dat we toen naar het april forum gingen.
en dat je iedereen hoorde bevallen en bij mij was nog niks aan de hand!! ow wat vond ik dat rot toen.. haha nu kan ik er wel om lachen want ik heb een super bevalling gehad al moest die in het ziekenhuis..
ik vond het ook super om op het forum dingen aan elkaar kwijt te kunnen en om met elkaar de laatste loodjes in te gaan. en nu.. is het weer bijna een jaar geleden.. de tijd vliegt voorbij!!!
het is een mooie tijd geweest:D

liefs, Christien

Terug
Bovenaan