Voor de moeders van het zwanger-maart2008 forum...weten jullie nog...

Hallo maartmoeders, hier nog een maartmoeder die veel leest, maar bijna nooit schrijft. Mijn zoontje Maris werd 29 maart geboren, terwijl ik 15 maart uitgerekend was. Omdat mijn mannetje niet door het geboortekanaal paste werd het een keizersnee. Maris loopt langs meubels, zwaait en klapt, maar heeft nog geen tandjes en die lijken er ook nog niet aan te komen.

Groetjes Margriet

Er zijn eigenlijk nog flink wat mensen van het maart-mama-forum hier aanwezig.
Leuk zeg! Kan je nagaan hoe lang we hier al met elkaar op het forum praten.

Ik vind het ook leuk om te zien. En wat gaat het hard he? Momenteel zit ik erg vaak met mijn gedachten een jaar terug, bijna met verlof en uitgeput haha.
Maar ook zo'n zin om de kleine te leren kennen.... En als je dan nu ziet hoe ze erbij loopt, pfff hihi

Liefs Reneke

Vorig jaar rond deze tijd was ik druk bezig met de woonkamer te verven.Ik gaf over aan mijn nesteldrang en vond op het laatste moment dat de woonkamer wel een metamorfose kon gebruiken!Dus tot de 37e week stond ik 's avonds tot 23:30 uur op een ladder kozijnen te schilderen!
En met 38 weken en 5 dagen beviel ik van dochter nummertje 3!(24-02-08)
Groetjes Roos.  

Hoi!

Ik was hier ook bij!
Ik lees nog regelmatig met jullie mee. Alleen inloggen komt er eigenlijk nooit meer van.
Ik ben op 10 maart 2008 bevallen van een zoontje die Jael heet. Inmiddels een lekkere eigenwijze dreumes!
Hier gaat alles goed! Leuk om weer van jullie te lezen!
Groetjes,
Rian

Oja, Patricia.
Volgens mij zag ik je weer lopen.. maar wist het niet zeker.. maandag bij de videotheek in Ede Was net Jael uit de auto aan het halen. We zullen elkaar overigens wel vaker tegen komen. Woon namelijk ook in Veldhuizen nu.

Groetjes,
Rianne

Terug
Bovenaan