Voor de moeders van het zwanger-maart2008 forum...weten jullie nog...

Hoi,

Ook ik ben veel actief geweest op het maart2008-forum. Ik was op 27 maart uitgerekend en ben bevallen van Lars op 6 april 2008. Ik lees hier nog regelmatig mee.

groetjes Sanneke

hoi hoi

ook ik weet het nog haha ik heb veel tijd hier doorgebracht en nog steeds haha.
heb aan dit forum nog wat maatjes over gehouden zoals manu beestebende of tewel karindotje en chantal   vind het altijd super geweldig en gezellig hier vooral toen we allemaal nog zwanger waren hihi...
nu zijn   we (met sommige al) mss wel 1,5 jaar aan het kletsen opt forum of inmiddels msn.

ik was idd 1maart uitgeteld samen met manu maar helaas was zei me voor :p:p mn weeen begonnen al wel die vrijdag op zaterdag nacht maar mn meissie wilde maar niet uiteindelijk hebben ze haar zondag op maandag nacht gehaald op 03.03.2008 om 00.14 met een keizernee en nu is ze alweer bijna een jaar en ik zwanger van de 2e zo is 2008 een beginnend mooi jaar geweest alleen helaas het einde niet nu mn moeder er niet meer is:(:(:(

daarom is het hier fijn je kan met jullie praten over de moeilijkste dingen omdat je elkaar niet zo kent als je echte vrienden en ik dus makkelijker praat tnx meiden voor de super leuke tijd samen

liefs

Hey dames,

Hier nog een maart mama. Ik was op 19 maart uitgeteld en bevallen op 5 maart van Jordy.

Ik lees wel nog heel regelmatig ff snel de topics hier maar heb weinig tijd om ook weer echt actief te reageren.

Ondertussen ben ik zwanger van de 2de en ben 18 juli uitgeteld.    
Ik hoef jullie  niet uit te leggen hoever onze kindjes nu zijn, dus hou weinig tijd over voor mezelf .

Groetjes Wen

Weten jullie nog..............dat het een schrikkeljaar was en dat ik, en anderen, liever niet op 29 februari wilden bevallen. Volgens mij is niemand op deze schrikkeldag bevallen, niet uit  de maart 2008, en de februari 2008 moeders.

Hoi hoi,

Ja ik herinner het me goed hoor. Inderdaad de geboortelijst bijhouden met Emmy en Mama Momo. En toen ik niet meer reageerde (en dus bevallen was hihi) er een topic geopend was speciaal voor mij, hoe het met me was en of ik inderdaad bevallen was.

Aarbeientoetje die het forum op stelten kreeg....

Ook de bevalling komt regelmatig terug. Dat ik nog fietsend naar de VK ging en toen werd doorverwezen naar zh met enige spoed. Ik wilde nog boodschappen doen maar mn ma (die mee was) was gelijk helemaal in paniek haha.
Mijn vriend moest snel naar huis rijden en (met hernia) over een muurtje sprong om snel bij mij te zijn. En ik? Ik had nergens last van. Had trek in een pizza die ik niet meer kon eten omdat ik moest blijven en de volgende dag werd ingeleid.

Ach ja herinneringen.... Ik heb er zoveel. Maar wat me het meest bij is gebleven dat ik dagelijks wel 4x het forum checkte om te kijken wie er al bevallen was en om moed in te typen voor degene die het zat waren..... (of om moed vroeg hihi)

En zo worden ze alweer 1.... Echt heel snel gegaan zeg.....

Liefs Reneke

Hier nog een Maart-moeder ,

Ik was 04-04-2008 uitgerekend , maar ben 26 Maart bevallen van Rinske.
We hadden al een dochter ,Nikita die alweer 3 wordt dit jaar.

Buiten dat ik nu met een zware whiplash thuis zit  gaat het  goed.
Nikita is voorledig zindelijk en Rinske schuift over haar buik door heel de woonkamer en babbeld heel wat af.
Ook begint ze al een beetje d'r eigen op te trekken.

Groetjes jessica

Hoi,

Ik was ook van het maart forum. Ik deed   wel niet zo heel actief mee, maar heb altijd veel meegelezen. Ik was 9 maart uitgerekend en ben 31 januari  bevallen van onze 3e dochter Noortje (dat klopt Monica). Ik heb inderdaad daarna bijna niet meer meegedaan op het forum, maar het was ook wel een hectische tijd met Noortje. Ze was immers 5 1/2 week te vroeg geboren.
Nu gaat het heel erg goed (het is ook eigenlijk altijd wel goed gegaan). Noortje is afgelopen zaterdag alweer 1 jaar geworden. Wat gaat de tijd toch snel.......

Groetjes
Margot

Ook hier een maartmama. Ik was 22 maart uitgeteld en Roan is 21 maart (op goede vrijdag) geboren. (Roan is het kereltje met de nierafwijking.) Roan is een heerlijk vrolijk ventje wat eigenlijk de hele dag lacht. Hij loopt door de box en aan de hand en heeft sinds een week zijn eerste tandje.

Liefs Frida

Terug
Bovenaan