voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

supertje

New member
Omdat de kletstopic bijna niet bij te houden is en een groot gedeelte al zwanger, open ik even een nieuwe.
 
En dan sluit ik me aan! Hoe is het bij jou? Kun je aan je lichaam merken wat het deze cyclus zal gaan worden?
Ben vandaag een dagje in de Apenheul geweest. Erg leuk, maar nu is m`n rug aan diggelen. Vanavond maar een beetje rustig aan op de bank.
 
Gezellig Tuinier. Nee ik heb geen idee hahahaha. Ben volgens mijn kortste cyclus overtijd, maar door de operatie en de pcos denk ik dat ik nog steeds erg onvoorspelbaar ben. Ik krijg over 10 dagen nacontrole. Dus zal het dan wel zien. Ik voel ook eigenlijk nooit iets bijzonders. Geen eisprong, zelden zwangerschapskwaaltjes en als ik ze denk te voelen ben ik niet zwanger. Dus we wachten maar netjes af.

Hoe gaat het bij jou? En sterkte met je rug! Dat schiet niet op.
 
Balen zeg en wat een onzekerheid. Hopelijk kan de arts je wat meer vertellen bij de nacontrole of heb je zelf eerder al tekenen over de lengte van je cyclus. Ik voel m`n eisprong ook niet. Af en toe wat spanning in m`n borsten na m`n ei maar daar houdt `t wel mee op. Vorige ronde was 29 dagen dus ik hoop dat deze ronde ongeveer hetzelfde zal zijn zodat ik een constante cyclus heb en dus wat beter kan rekenen qua dagen. We hebben deze ronde in ieder geval goed ons best gedaan rondom m`n vermoedelijke eisprong.
 
Terug
Bovenaan