voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Voor degene die al lang bezig zijn of in de mmm zitten hebben we een apart topic tegenwoordig. Bij mij heeft de LEO wel geholpen, maar zit zo rond de 38 dagen. 10 april naar de gyn. Willen toch verder met iui.
 
Hoi Supertje,
Welk topic is dat dan? is het niet erg als ik daar in zou komen?Vandaag zit ik op dag 25. tot nu toe nergens last van alleen van mn borsten maar dat heb ik altijd na de eisprong. verwacht mn nod maandag is!
 
Tuurlijk is dat niet erg! Juist omdat wel allemaal daar in hetzelfde schuitje zitten, is het zoveel makkelijker. Hij heet "nieuwe topic voor meiden waarbij het niet vanzelf gaat". Die borsten ja, die zijn hier ook killing. Vrijdag NOD. Maar verwacht gewoon de rode duivels weer
 
Ik ben nieuw hier en klets graag met jullie mee! Ik was 18 toen ik ben bevallen van mijn zoon Dylan. Bewust voor gekozen om zo vroeg zwanger te worden. Toen ik een tweede wilde, wilde mijn man niet. Nu bijna 6 jaar later wilt mijn man wel een tweede kindje en ik ben natuurlijk super blij! In december is mijn spiraaltje verwijdert en vanaf dat moment zijn we ook druk aan het klussen ;) tot nu toe nog niet zwanger, maar we blijven proberen :)
 
Hoi allemaal,  ik ben nieuw hier,  vrijdag is mijn nod, mijn vriend en ik zijn nog niet echt bewust bezig,  maar ik heb geen anticonceptie meer ivm afstoting van het spiraaltje.  Deze maand hebben we mijn cyclus niet helemaal goed in de gaten gehouden en nu heb ik wat vage klachten.  Ik heb 8 jaar geleden een keizersnede gehad met de geboorte van me dochter.  Nu voel ik een gespannen gevoel bij mijn litteken van de keizersnede,  niet die in de huid, maar degene die verticaal loopt in je buik.

Ik weet dat het onwaarschijnlijk zal zijn.  Maar vind het toch wel spannend. Wachten op de Nod...
 
Hoi allemaal,

Ben ik weer na ongeveer een half jaar. Na een zwangerschap waarbij ik met 24 weken ben bevallen van ons meisje. Helaas heeft ze het niet mogen redden. Het voelt vreemd om nu weer bezig te zijn met zwanger worden, zo kort na het verlies van ons meisje, maar ook fijn omdat de wens er natuurlijk nog steeds is. Vandaag ongesteld geworden dus de komende maand de eerste poging.

Succes dames die ook bezig zijn, hopelijk lukt het snel.

X
 
Jeetje willow wat erg!  Toch snap ik je gevoel nu wel...

Ik hoop dat je gauw zwanger bent! Ik ben nu 6 mnd geleden bevallen en ook bezig voor mijn derde kindje...

Ik heb pcos en heb 4,5 jaar over mijn dochtertje Dani gedaan dat wil ik nu echt niet...mijn nod is nogal omslachtig er is geen touw aan vast te knopen erg lastig...

In oktober ga ik weer beginnen met iui maar had stiekem gehoopt dat ik dat nu niet nodig had maar ach...

Succes allemaal!
 
Annemarie, rot dat je toch weer voor de iui moet gaan, maar ja het is niet anders, hopelijk gaat het deze keer sneller dan bij je dochtertje.

Gelukkig is mijn nod erg regelmatig, zit steeds precies op 30 dagen. Dat is erg fijn.

Good luck!
 
Terug
Bovenaan