voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

He wat vervelend tuinier...ik sta er werkelijk versteld van hoe onbehouwen sommige mensen zijn als het om anderen en het (niet kunnen?) krijgen van kinderen gaat. Ik heb zelf ook zoiets van: familie en vrienden mogen best weten dat de kinderwens er is en ze horen t wel als we op dat vlak iets te melden hebben en we erover willen praten, dus gelieve allerlei insinuaties achterwege te laten!!!
Hou je t wachten nog vol tot je nod???

Welkom hier, cares en succes gewenst! Mag ik vragen hoe oud je bent?


 
Wat apart. Hier kijken ze juist de eerste cyclussen om te zien of er wat groeit. Zo niet, gooien ze de dosis omhoog in dezelfde cyclus. ( ik was daarvoor proefkonijn bij de tweede, resultaat slechts 1 ronde dankzij die doorstart) Groeit er niks dan breken ze de cyclus af. Maar heb zelfs met clomid en tamoxifen ( als vervanging van de clomid) langere cyclussen gehad dan 35 dagen en toch een goede eisprong. Moet je nu dan ovulatietesten doen? Of helemaal niks? En ben je zelf niet bang dat je overstimulatie krijgt met dat verhogen?
 
Pff..ik moet ff wat frustratie kwijt. Hopelijk vinden jullie t niet erg...
ik had een kraamvisite en moest daar natuurlijk een kadootje voor kopen.ik gun t (bijna!) Iedereen hoor,zeker deze papa en mama en hoe blij ik ook ben voor hen... dat was wel ff confronterend en pijnlijk. We hadden rond deze tijd immers dingen voor ons eigen kindje zullen gaan kopen.t vasthouden van zo'n mooi en lief klein babytje schudde mijn ongeduld weer helemaal wakker. ik kon alleen maar denken: ik wil ook!!!!

Vanaf zaterdag ga ik weer ovutesten doen.
Nu zat ik te denken misschien dat een van jullie dit weet:: ik heb di mijn controleafspraak bij de gyn. Kan die met een echo zien of ik alweer bijna ovuleer/ net geovuleerd heb? Rekenmatig verwacht ik nl dat ik die dag op mijn vruchtbaarst zal zijn....
 
Ja dat kunnen ze zien. Als je er tegenaan zit, zullen ze een grote follikel zien, is de eisprong net geweest is de follikel gerafeld en zit er wat vocht bij de eierstok. Ook aan de dikte van het baarmoederslijmvlies kunnen ze zien waar je ongeveer in je cyclus zit.
 
Hey jij bent ook vaak nog laat wakker..!:) Thanx voor je reactie supertje!.bij jou nog steeds geen verandering? Heb jij nog weer een vervolgafspraak binnenkort? Ik ga mr es gauw slapen, Trusten!

Liefs!


 
Slaap? Wat is dat hahahaha. Ik moet volgende week donderdag voor nacontrole. Voor de rest geen enkele verandering. Geen spoortje van wat dan ook.
 
Terug
Bovenaan