voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Gezellig! Steeds meer dames met dezelfde missie :)
pff nog steeds zo`n last van m`n rug, vreselijk! Vanmorgen ging het wel redelijk, maar als ik een verkeerde beweging maak of te lang zit, is het daarna drama. Hopelijk snel weer over. Morgen nog een dagje thuis en woensdag voor 3 dagen naar Zeeland. Heerlijk nog even weg.
 
Hè vervelend tuinier hopelijk gaat t gauw beter met je rug. Je hebt iig een fijn vooruitzicht!:)

Supertje wat ontzettend vervelend dat je continu op een wachtbankje zit door de pcos en gewoon echt niet weet waar je aan toe bent. Lijkt me verschrikkelijk frustrerend mr je komt (hier iig) niet zo over. Knap! Al mag je hier natuurlijk gerust ook je frustraties bij ons spuien als je wilt:)
Ik sluit me bij tuinier aan en hoop echt dat je gauw wijzer wordt van je lichaam of anders via de arts.
Welterusten!
 
Tja ik moet zeggen dat ik er aan gewend ben. Nooit anders geweest. Beetje naïef om te denken dat die operatie het probleem opgelost zou hebben. Maar we zien het wel. Het verschil is natuurlijk ook dat ik al 2 prachtige gezonde kereltjes heb. Dan is het toch anders als dat je voor een eerste gaat. En bij een tweede gun je het de oudste ook zo. Nu hebben ze elkaar en als het zo blijft, is het even slikken maar ook goed.
 
Ik hoop dat het zover niet komt supertje. Je hebt al 2 gezonde kindjes op de wereld gezet en dat gaat je vast nog een keer lukken!
Gisteren m`n zwager en schoonzusje weer heerlijk op dreef. Zij hebben net 6 weekjes geleden hun eerste kindje gekregen. Echt een mooi mannetje, maar ze gooien sindsdien zo vaak met opmerkingen als: 'Het wordt bij jullie ook wel eens tijd he?' en 'wij hebben ons al bewezen, nu jullie nog' en 'oefen maar vast met die van ons'. Ik vind het zo vreselijk als we zulke opmerkingen naar ons hoofd geslingerd krijgen. Heb het gisteren met mijn man over gehad om ze misschien te vertellen (als het deze maand niet is gelukt) dat we het vanaf maart al proberen en hun opmerkingen als erg vervelend overkomen. Bij hun was het de 2e poging raak, maar helaas is dat niet bij iedereen het geval.
 
Mijn antwoord op zulke opmerkingen is altijd, dat het niet altijd vanzelf gaat en dat ze dat soort domme opmerkingen voor zich moeten houden. Maar ik heb het ook alleen mijn moeder verteld dat we bezig zijn. Heb vaak oppas nodig voor de echo's. Maar broers en zussen zeker niet. Zit echt niet te wachten op ongevraagd advies. Bij de tweede hadden we een zwager en schoonzus op de hoogte gebracht omdat er bij hun net een miskraam was geweest. Zodat de klap als het gelukt was, minder hard zou aankomen. Maar zou het nu niet meer doen.
 
Hoi
Ik ben nieuw hier, maar wil graag mee kletsen als dat goed is!
Ik ben vorig jaar gestopt met de pil en ik heb pcos ik gebruik ook sinds 2 maanden clomid, vorige cyclus duurde 37 dagen met 50 mg, en nu zit ik op dag 19 van mijn cyclus met 100 mg. wij gaan voor ons eerste kindje :)
 
Hoi Supertje

Die kreeg ik nog niet omdat ze eerst willen dat ik een kortere cyclus krijg met 50 Mg was de cyclus 37 dagen en volgens de gyn is de Max 35 dagen.. Vandaar nu aan de 100 Mg. Ik voel een lichte druk nu aan de linker kant... Dit had ik vorige cyclus ook op deze dagen! Ben zo benieuwd of er een ei is gesprongen!!
 
Terug
Bovenaan