voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

@rjamm hoe staat het er voor meid? Druk in de weer hihihihi? Hoop dat je veel romantische avondjes hebt nu. En dat je de kans hebt om eens goed te praten.


Liefs supertje
 
@supertje het gaat goed hier. Inderdaad hard aan de slag. Goed praten is nog niet gebeurd maar eerst genieten en ontspannen, en dat doen we zeker.
Hoe is het met jou? Zal het deze maand dan echt voor ons zijn? Ik hoop en duim het zo.
Liefs rjamm
 
Eventjes geleden dat ik hier ben geweest.

Maar helaas nog steeds niet in verwachting. Ondertussen zijn we bezig in het ziekenhuis en moet ik aanstaande maandag voor een baarmoederfoto. Best spannend, ook al geeft de arts goed uitgelegd wat er gaat gebeuren.
Toch maar weer vaker hier kijken, kan ik wat meer mij ei kwijt (manlief is ontzettend geduldig, maar ik wil hem niet gek maken)
 
Welkom terug Deesje. Jammer dat het nog niet gelukt is. Het groepje is inmiddels groter geworden. We slepen elkaar er wel doorheen! Succes met de HSG maandag.
 
Hallo allemaal,
Geen idee waar ik deze vraag moet plaatsen en of het al ooit gevraagd is.. Maar aangezien er heel veel staat heb ik de moed opgegeven.. Komt ie:
Afgelopen week hebben we besloten voor een tweede te gaan, jeeeej!!! Als het ons natuurlijk gegund is.
Maar mijn man zat met de ruimte..We hebben een gewone huis, drie slaapkamers boven en de zolder is met zo'n vlizo trap. Dus daar kan je al geen kamer van maken of we moeten ff €20.000 ophoesten voor een nokverhogende dakkapel.
Onze schuur is omgebouwd tot schoonheidssalon, de wasmachine en droger staan nu boven in een 'waskamer' en dan heeft ons dochtertje van 3 een eigen kamer en wij.Maar als we de waskamer omtoveren in slaapkamer, waar laat ik dan mijn wasmachine en droger??? In de keuken gaat niet, mijn man had het idee om het in de gang te zetten beneden en een mooie ombouw erom heen. Ik dacht de kinderen samen op 1 kamer, maar onze dochtertje is nu 3, geen idee hoe lang het gaat duren voordat ik zwanger ben. Maar ik weet het even niet, ben inspiratieloos en op internet kan ik ook niet veel vinden.Verfrissende ideeën zijn welkom :D
Groetjes
 
In de badkamer geen plaats voor? Anders zou ik ook voor de optie van je man gaan. Voordeel is dat je hem niet meer kunt laten liggen. Dat was bij mij best een probleem toen ik ze nog niet in de bijkeuken had staan ( uit het zicht) nu komt iedereen in de bijkeuken binnen, dus wordt de was zo snel mogelijk weggewerkt
 
Hai Supertje,

Dat was ik er vergeten bij te zetten, haha. In de badkamer past het niet, of ik moet de badkamer helemaal gaan verbouwen... die is pas 5 jaar oud, best zonde zeg maar!!! Ondertussen is er nog een optie bij gekomen, dus ik hoop dat die gaat lukken :) . De slaapkamers zijn echt ruim, we kunnen een scheidingswand maken in de kamer van mijn dochtertje, en die goed isoleren en geluiddempend maken.. dan kan het ook nog daar staan. Hoop dat zoiets gaat lukken!

Bedankt voor je reactie!!!
 
Terug
Bovenaan