Hallo allemaal,
Geen idee waar ik deze vraag moet plaatsen en of het al ooit gevraagd is.. Maar aangezien er heel veel staat heb ik de moed opgegeven.. Komt ie:
Afgelopen week hebben we besloten voor een tweede te gaan, jeeeej!!! Als het ons natuurlijk gegund is.
Maar mijn man zat met de ruimte..We hebben een gewone huis, drie slaapkamers boven en de zolder is met zo'n vlizo trap. Dus daar kan je al geen kamer van maken of we moeten ff €20.000 ophoesten voor een nokverhogende dakkapel.
Onze schuur is omgebouwd tot schoonheidssalon, de wasmachine en droger staan nu boven in een 'waskamer' en dan heeft ons dochtertje van 3 een eigen kamer en wij.Maar als we de waskamer omtoveren in slaapkamer, waar laat ik dan mijn wasmachine en droger??? In de keuken gaat niet, mijn man had het idee om het in de gang te zetten beneden en een mooie ombouw erom heen. Ik dacht de kinderen samen op 1 kamer, maar onze dochtertje is nu 3, geen idee hoe lang het gaat duren voordat ik zwanger ben. Maar ik weet het even niet, ben inspiratieloos en op internet kan ik ook niet veel vinden.Verfrissende ideeën zijn welkom 😀
Groetjes