voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Hahaha dat zal wel goedkomen, hoop ik. Maandag naar HA om mirena weg te laten halen..
Gebeurt er niks ook goed. We hebben een gezond kind en dat is al een grote zegen,
 
Hallo allemaal!

Heb me al even niet gemeld op het forum. Ik probeerde er even afstand van te doen.
Zit nu toch wel weer in een dipje. Afgelopen zaterdag dacht ik een innestelings bloeding gehad te hebben.
Ik blij en kreeg toch al een beetje hoop. Dit heb ik nl nog nooit gehad. Een week na mijn eisprong en een week voor mijn NOD. Dacht nu is het raak. Maar vanmorgen toch weer ongesteld geworden echt balen.
Hebben jullie hier ook ervaring mee gehad?
Gister vertelde twee vriendinnen dat ze zwanger zijn. Super leuk voor hen maar was voor mij toch een emo momentje.
Maar goed we gaan weer positief verder.
Word dan de 9e ronde.
 
Beste lies-je,
Dat is zeker niet fijn en dan is met elkaar praten op het forum toch een uitlaat klep.
Bij als het langer duurt... Hebben we een topic voor meiden waar het allemaal niet vanzelf gaat. Ik zou zeggen kom daar bij om met lotgenoten te praten.
Liefs
 
Hallo dames!
Ik wil ook graag meekletsen, aangezien bijna niemand in mijn omgeving de zelfde wens heeft als mij. Ik ben Sandra 21 jaar jong, ik ben 1 jaar getrouwd en 4 jaar samen met mijn man. We zijn nu 2 maanden bezig met het krijgen van een kindje. Ik vind het super spannend en ik hoop dat het snel lukt. Volgende week is mijn NOD dus ik ben echt heel benieuwd!

Groetjes
 
Hallo allemaal, Ook ik ben nieuw hier en wil graag mee kletsen. Ik ben 30 jaar en 3 jaar getrouwd. Veel mensen vragen dus of het niet eens tijd wordt voor een kindje, best frusterend. We zijn nu 6 maanden bezig en het is elke keer weer spannend. Ik ben helaas vandaag weer ongesteld geworden :( Dus maar weer goede hoop op de volgende ronde. Liefs
 
Hallo,Toch in grote spanning nu, dacht afgelopen maandag ongesteld te zijn geworden was alleen een hele klein beetje donker bruine afscheiding. Wel regelmatig buikkrampen maar nog steeds niet ongesteld. Toch al 5 dagen overtijd. Het weekend een test doen, ben benieuwd, is wel echt super spannend. @ Sandra, heel veel succes, hopelijk is het raak! :)
 
Hoi dames,
Ik zie dat ik helemaal in het begin hier even mee kwam praten, door alle stres wat het zwanger worden met zich mee brengt heb ik mij een tijdje afgezonderd voor het kletsen op internet. Nu wil ik graag weer meepraten. Wij zijn bezig voor ons eerste keertje en gestopt met de pil oktober 2013. heel snel al werd pcos geconstateerd en vanaf toen tot nu inmiddels ruim een jaar in de MMM.
Ik begon met 50 mg clomid, daarna 100 mg en daarna 150 mg, allemaal deed het te weinig (nog hele lange cyclussen etc). In november 2014 heb ik een LEO en HCG gehad. hierna toch weer een lange cyclus dus weer begonnen met clomid 100 mg guess what.... het slaat eindelijk aan, ronde 1 - 28 dagen ronde 2 - 29 dagen ronde 3 zit ik nu in op dag 21.
Vandaag bloed geprikt en een progesteronwaarde van 31, dus een goede eisprong gehad!
Ik probeer even terug te lezen wie hier allemaal meepraten en hopelijk worden we allemaal heeel snel zwanger!!
 
Terug
Bovenaan