voor dre , talke , swinnie , sweety en de rest he

A

Anoniem

Guest
hallo ladies,

ik begin ff n nieuw topic daar het me te lastig is om alweer richting pagina 2 te scrollen enzo daar moest toch wat op te vinden zijn
daan ik heb n vreselijk plezier om je slijmtopic hahahahah
liefs tamaar

dit is idd wel handig, heb alleen net nog wat in het andere topic gezet. Ik zal zo eerst nog een skijken bij het slijmtopc (haha)

ik heb ook nog ff gereageerd op dat ene maar ga nu hier verder , daan jij moet de choco met nootjes houden jij hebt ze verdiend!!!
maar nu je het zegt heb ik giga zin in een chocomilkshake van de mac.

helaas niet echt eentje kort in de buurt maarja
xx tamaar

Nou een mac flurry gaat er   bij mij nu ook wel in moet ik zeggen. helaas ik ga daar geen 15 min voor rijden.
Ach ja als ik me morgen nog zielig voel dan haal ik er morgen wel 1 kom er dan toch langs
Ik ga nu naar bed (zei ik volgens mij een half uur geleden ook al) en nu echt hoor.

Dikke kus en tot de volgende keer

Hoi Dames,

Ik doe mee met het theekransje! Grote mok thee, en wat chipies. Had ik echt even trek in.
groetjes Rannie

Misschien bestaan er geen beschuit met muisjes meer als ik ooit zwanger ben!!
Laten we er maar mee lachen.

Nog een vraag,stel ik ben volgende keer over tijd en wil gaan testen...laten jullie me dan nog eens denken aan mijn super BLUNDER die ik vorige keer maakte...vraag dan even of ik het wel zeker weet!!!

Moet er nog steeds om lachen,en durf het ook nog steeds niemand te vertellen!!

DAAN welterusten he en waarschijnlijk tot morgen weer ergens slaap lekker en genit ff van alle plaats in bed ik ga ook morgen naar de mac moet ook te lang rijden en kom er morgen practisch langs

ran welkom op ons theekransje we waren net aanhet ruilen wil jij n chokotoff krijg ik dan n chippie???
liefs tamaar

hey swinnie ik zal je eraan laten herrinneren meid maar moest ook wel lachen maar moet eigenlijk altijd wel met je lachen volgens mij ben je net zo doldwaas als dat ik ben hihihi
ga ook ff n koppie thee zetten want ran heeft me lekker gemaakt

Terug
Bovenaan