voor dre , talke , swinnie , sweety en de rest he

Hoi Ran,

Nee ben niet misselijk geweest...kan nogal wat hebben....
ik ga voor je duimen dat die vervelend rotduivels maar weg zullen blijven en dat je positief mag testen!!

Succes!!

Liefs,Swinnie

ooooooo

van al dat gelees over snacks krijg ik honger! En ik heb net een twix op! zo dat erger worden als je zwanger bent?

Ik werk nu al met vlagen, zo ben ik nu al een aantal weken aan de twix, daarvoor was ik een aantal weken aan de balisto, daarvoor een aantal maanden aan de bounty en daarvoor een aantal maanden aan de kitkat. hmmmmmmm als ik dat zo teruglees kan ik op herhaling hahahaha

dikke kussen voor allemaal
talke

hey joh!!
wat maakt het uit dat we wat bij komen, we doen gewoon over een tijd wat harder ons best bij de zwangerschaps gym!!!!!!!!!
hoe gaat het bij iederee met de klachtjes??
heb me vanochtend maar beheerst om alweer te vroeg te testen goed he!!!
liefs tamaar

uhmmmmmmm volgens mij ben ik een van die weinige die zwanger is en dus Geen extra zin heeft in m eigelijk....voor dat ik zwanger was at ik graag koekies en chocolade maar nu dus niet he....ben ook eerst afgevallen...nu 1 kilo er pas aan en ben toch alweer 11 weken bijna....dussss tjaaaaaaa hahahahahha maareeeeeee een twix kan er bij mij bijna altijd wel bij hoor hahahahaha en kaasssssssss jonge kaassssssss heerlijk...mjummie....ik ga maar eens richting koelkast denk ik hahahahha

doeiiiiiiiiiiiiiiii

Terug
Bovenaan