voor dre , talke , swinnie , sweety en de rest he

die van mij! zit beneden met een biertje voor de tv!! en ps gelukkig is ie allergies voor voetbal hahah ikke blij

yep, thats (our) live!
Vind het nu wel lekker hoor om in mn eentje naar bed te gaan. Manlief wil de tv altijd nog aan hebben, terwijl ik het relaxter vindt om wat te lezen, dus zonder geluid en lichtflitsen om me heen, ha ha.
Ga nu lekker naar mn bedje, weltrusten en tot morgen of het weekend
kus miran

aarghbrrrpffff....geloof dat ik al misselijk ben...kan ik effe k*tsen...haahaaha!!

Zo,dat ben ik kwijt!!
hihih....grapje!!

Mijn vriend moest eens weten ,hij aan het bier,ik op t forum...allebei verslaafd!!

Haahahahahah!!

aarghbrrrpffff....geloof dat ik al misselijk ben...kan ik effe k*tsen...haahaaha!!

Zo,dat ben ik kwijt!!
hihih....grapje!!

Mijn vriend moest eens weten ,hij aan het bier,ik op t forum...allebei verslaafd!!

Haahahahahah!!

hey coortje,
wil je niet ontmoedigen en vind het fijn voor je dat hij allergisch is voor voetbal, maar volgens mij houdt hij stiekem een biertraining ohoh
hou het maar in de gaten maar het maakt niet uit je mag zo bij ons meedoen hoor wij zijn er al aan gewend!!
nee zonder gekheid , leuk dat je mee komt kletsen vind het heel gezellig dat we allemaal zo leuk met elkaar om kunnen gaan
liefs tamaar

hahah nou hij hoeft nit meer op training hahahaha hij is volleerd!!!!! hahahahaha!

Terug
Bovenaan