voor dre , talke , swinnie , sweety en de rest he

welterusten ran see ya!!!!!

zo swin nu heb je gekotst << en hoe voelt dat???
deed het liever met n rede maar die reden weten we nog niet he bahabah wat balen zeg

ach ieder t zijne vraag me af wanneer die van mij volleerd is??

hihihihihih

mijn vent houdt niet zo van voetval gelukkig, alleen van computers hahahahah enneeeeeeeee bij dat eetfestijn sla ik ff over hoor...brrrrrrrrr...hahahahhaha ik groei zo wel genoeg hoor!!lol
en swinnie....ik weet nog steeds van niks hoor hahahahhahahah maar vond het errug sneu voor je dat wel. gewoon een digitale kopen he swinnie dan zie je het gewoon in beeld staan hahahhaha

damesssssssssss kussssssssssssss

sweety

hey sweet gezellig daqt je er weer ff bent hoe gaat het met je??
heb je nu al positiekleding gekocht of nog niet???
wanneer krijg je weer n echo??
is altijd leuk he, vooral nu je het hartje gehoord hebt!!!
ik benijd je hahahahaaaaaaa
nee hor vind het super voor je
liefs tamaar

het gaat stik goed met me hoor tamaar hahahahaha en met jou dan??het freetfestijn overleefd hahahaha jammer dat ik dat gister heb gemist lol

ja heb al zwangerschapskleding bij miss etam gehaald, moest wel want kon nergens meer in hoor!!!maar ben wel fier op mijn buikje he hahahahah

en het hartje zien is super echt , ik hoop dat jullie dat ook voortzo meemekane is echt geweldig. heb het dagboek van een ettertje gelezen super grappig. van dag 1 dat het ettertje op de wereld komt en het zijn ouders het leven zo zuur mogelijk maakt hahaaha

vanmiddag doek nie zo veel denk ik, gister iets te veel op en neer gereden en nu benk dus wel moeeeeeeeeee...maar alles voor het goede doelllllllllll

kusssssssss meid

leuk meis, dat je al een trotse look hebt aangenomen met de positiekleding lijkt mij ook gaaf
en verder hoop ik maar dat dat dagboek van een ettertje voor jullie niet werkelijkheid wordt!!!
hihihi dan heb je nog wat te stellen over n klein half jaar
ik heb de vreetbuien overleefd heerlijk om je zo eens te laten gaan en eerlijk gezegd heb ik dat nooooooooooiitt ben niet zo n snoeper
nou heb ik 6 sep nod en heb de afgelopen 4 dagen mss 5 veel pijn in mijn onderbuik gehad en pijnlijke borsten maar vanaf vandaag is het weer weg dus ga er maar van uit dat de duivels eraan komen volgende week , helaas toch maar weer n ronde verder dan!!!
hou je goed meis liefs van tamaar

goedemiddag dames,

Iedereen een beetje bijgekomen van het schransen van gisteren? Ben volgens mij gelijk een kilo zwaarder maar ja.
Van vanmorgen rond 11 uur wel even misselijk; naweeen van de chipies en mentos denk ik. Nog steeds geen rd in aantocht. Zondag maar weer eens een testje doen denk ik!
liefs Rannie

Terug
Bovenaan