voor dre

hoi hoi allemaal,

twordt weer aardig drukkies hier he met de oude garde hahahahaha gezellieeeeeeeeeeee en ik heb de glittertjes nie meer nodig he meiden dus jullie mogen ze allemaal hebben hoor!! met ons gaat het prima, nog steeds nergens last van hahahaha iedereen is jaloers joh, zelfs ik zie er stralend uit zeggen ze en vragen zich af hoe dat kan hahahahah leuk hoor!

nee heb nog niks gekocht eigenlijk....krijg al zo veel!! echt heel leuk! dat kopen kan altijd nog he. komt goed hoor!!!

en die dikke buiken visite, tja...ik hoop dat jullie dan brede deur hebben anders kan ik mezelf niet naar binnen proppen he hahahahah want dan ben ik al bijna op het einde geloof ik....maar zolang ik kan lopen, wgeelen of kruipen ben ik er hoor!!!

kusssssssss lieverdsssssssssss

sweety

He hallo!

Ook ik heb mijn NOD 6 september. Ik zit dus in hetzelfde schuitje als Tamaar en Dre.
Het duurt allemaal inderdaad wel erg lang als je moet wachten.
Ik heb niet echt ergens last van, maar ik heb gelezen dat dat ook niet perse hoeft om zwanger te zijn. Dus we hopen er maar het beste van!

Succes iedereen en tot snel....

Liefs,
JWW

Hoi meiden,

Ben ff aanwezig om zo naar verjaardag 3 te vertrekken.....druk druk hoor.. En dan al die hapjes en gebakjes enz....neem maar niet te veel..lijkt me niet goed.

Lijkt me leuk om een keer af te spreken als de dikke buiken club, gezellig.

Talke dat bloedonderzoek was voor mijn zwangerschap in de vakantie(voor ik wist dat ik zwanger was), omdat ik steeds zo moe was en hele vage klachten had wilde de dokter dat onderzoeken.... Tja daar kwam niets uit, maar later door de zwangerschapstest wist ik dus waar het van kwam en was dat hele bloedonderzoek niet nodig geweest, maar goed, beter voor niets als te laat zeg ik dan maar.

Goed van je Swinnie dat je aan het solliciteren bent, en idd van werk komt werk..... Misschien kun je straks wel kiezen, uit wat je het leukste vindt..

Ik heb vandaag ook een rommelend gevoel in de buik en pijn onder de oksels (bij de borsten in de buurt) en veel wit slijm...(wie weet wat dat kan zijn)en ik ben weer moe..  Ik zit nu in dag 21 na MK dus weet niet hoe het zit....ei heb ik al gehad volgens mij (vorige week) maar dat weet ik dus ook niet zeker.....

mama van 3 welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!

Tamaar je hebt dus ook al klachtjes....erg he..

WE wachten allemaal af, en Sweety dat je jezelf nog kunt bedwingen om iets te kopen....vind ik heel knap van je!!! ik denk niet dat ik dat zou kunnen...

Ik ga weer tot gauw!!!

Liefs DRe

Hoi Lieverds!!

Ik heb vandaag de hele dag gewerkt...het duurde me te lang voordat ik weer gezellig jullie verhaaltjes kon gaan lezen...ik ben echt verslaafd!!
Het erge ervan is dat ik dan naar boven vertrek,met een glas cola-light en meestal wat lekkers erbij..als ik niet dik wordt van een kindje dan wel van het snoepen(foute boel!!)
Maar dit is echt even ontspanning voor mij.
Heb toen straks weer een telefoontje gehad,mag woensdag weer ergens anders op soll.gesprek,weeer spannend.
Thuiszorg lijkt me ook erg leuk,hoop dat ik gauw wat hoor,Tamaar,werk jij ook in de thuiszorg??
Verder gaat het wel redelijk met me,ik ben wel alweer langzaam af aan het tellen,nog een dag of 10 tot mijn nod..
Ik moet ook vaak aan jullie denken..ik hoop echt dat we allemaal tegelijk zwanger worden...dat zou toch super zijn!!
Oooh,Sweety...jij komt zeker dan ook op de dikke buiken koffie...lijkt me super!!!
Dre en Talke,zitten jullie in spanning??Geen angst hebben,dit keer komt het goed voor jullie!!!!
Ik blijf nu nog wel eventjes hier rond hangen vanavond,er is toch niks op tv,en mijn vriend.........die is naar de kantine!!!!

Liets,Swin

he meiden

mijn voornemen om minder op dit forum aanwezig t ezijn is toch al een beetje naar de maan, Dus ik kom jullie gezelschap houden als jullie dat goed vinden.
(ik wil ook mee in de zwangerenbus haha)
nou de tekenen van mijn ongi zijn er, dus ik ben er bang voor dat mijn ongi gewoon weer een dagje later komt (morgen)

Meiden ik hoop voor jullie dat jullie doorgaan naar het volgende forum, maar voor mij niet (wil hier niet alleen blijven ) Ik zie ook alleen maar zwangeren om mij heen. gisteren weer een achterbuurjongentje erbij 2 weken geleden een burrmeisje en over een week of 2/ 3 komen er weer 2 bij.
Ik wil ook en ik gun het jullie ook!!

Zit nu ook alleen, tja Swinnie niet alleen die van jou zit nu in de kantine.
Nou meiden heel veel succes zal voor jullie allemaal duimen.

Liefs Daan

hallooooooooo,
yep swinnie ik werk bij de thuiszorg in de verpleging met veel plezier verder heb ik vandaag helemaal de balen gezien heb nl. een vreselijke pechdag
eerst krijg ik te horen dat we een duit belasting moeten betalen zoveel dat kon een mooie baby-uitzet zijn
daarna kom ik erachter dat mijn hond een lintworm heeft , na dat ik hem iedere 3 maanden een ontwormkuur geef , dus hoe hij eraan komt???
daarna stoot ik oerhard mijn knie tegen een stoelpoot kon ik net al eerder kappen met sporten
en als klap op de vuurpijl heb ik ook nog eens herrie met mijn ega omdat ik ooit een gratis liedje voor op de telefoon heb genomen en ECHT gelezen dat dit gratis was nou dit heb ik nooit ontvangen en meteen weer afgemeld maar kennelijk hang je dan aan een bepaald abbonement wat dus niet zo 123 van je tel af te halen is dus mijn man was laaiend dat ik dit gedaan had
dus hoop nu dat er hier nog wat gezelligs gebeurd
verder hoop ik dat met jullie alles goed is liefs tamaar

oh ja daan en swin , ik sluit me aan bij de kantine boys die van mij is er ook dus........
by the way mijn man zijn voetbalclub heeft n bus geregeld omdat ze vaak wedstrijden naar maastricht en die kanten hebben mag ik vragen bij welke club jouw man speelt?
als die van mij nl. een keer daar moet spelen dan kan ik het melden hahahaha
liefs tamaar

Helaas ik ga niet mee naar het volgende forum. de duivels zijn er.....................

Terug
Bovenaan