Hoihoi,
Ik vind het ook wel weer gezellig zo. Goh dinsdag of donderdag al jouw NOD, dat is best al snel zeg, kun je al beginnen af te tellen, ik duim voor je! Voorgaande maanden heb ik ook een aantal malen gedacht zwanger te zijn, maar ja ik kwam er dus echt achter dat m'n lichaam me behoorlijk voor de gek kan houden. Bij mijn beide meiden had ik de standaardkwaaltjes vaak plassen, moe en soms wat misselijk. Zij zijn inderdaad beiden een paar dagen voor de uitgerekende datum geboren. De verloskundige gaf na de geboorte van onze jongste aan dat wij daar bij een volgende zwangerschap weer rekening mee moesten houden en ook dat de bevalling nog sneller zou kunnen gaan. Toen hadden we zoiets van: Nou dat weten we nog niet of er een volgende keer komt. We hebben echter nooit de jongensnaam die wij in gedachte hadden voor onze jongste bekend gemaakt, dus wellicht toen al een onbewust verlangen naar een 3e? Vlak voor m'n ongi heb ik overigens vaak wat last van m'n buik en dan weet ik al hoe laat het is. Ik heb sinds begin december overigens wel meer last van puistjes, het is net of m'n lichaam zich al ah voorbereiden is voor een evt zwangerschap, heel vreemd. Ik had voor m'n zwangerschappen ook last van puistjes, maar deze waren na de bevallingen als sneeuw voor de zon verdwenen, gek hè?
Tot gauw!