Voor Espritfreak en Inge

Hoi,

Ik ben inderdaad goed bezig qua schoonmaak, weet ook niet waar ik dat zo ineens vandaan haal, zouden het dan toch de zwangerschapshormonen zijn??

Is ook wel leuk om weer met de babykleertjes bezig te zijn hè, ik vind ze er altijd zo klein uitzien en straks als ukkie er is kan 't toch nog best zijn dat ze nog ad grote kant zijn ook. Het enige nadeel vind ik wel dat je veel meer strijkwerk hebt, maar ja ook dat doe je op het laatst als een bezetene (tenminste ik wel bij de meiden de laatste paar weken).

Denk je nog dat je voor je verlof nog weer ah werk gaat? Dus jij doet ook al aan lijstjes maken. Ik ook, m'n man wordt er gek van, want in plaats van dat het lijstje korter wordt nadat er klusjes zijn gedaan, wordt deze alleen maar langer.

Ik vind de 20weken echo inderdaad spannender als bij onze 2e (bij onze 1e was deze ook niet standaard). Wellicht omdat er nu meer de nadruk ligt op het kijken of alles goed is met de kleine. De vorige keer zag ik het meer als een soort van pretecho. En we zijn er nog niet uit of we 't willen weten, dus we denken nog ff een 1 1/2 week na.

Nou 't weekend is weer omgevlogen. Hoewel momenteel de weken ook erg snel gaan. De vk zei vorige week al dat het nu ik over de helft ben gevoelsmatig nog sneller zal gaan.

Groetjes!

hehe daar ben ik weer.

Wat grappig dat je ook van de lijstjes bent. Ik vind het handig om een beetje overzicht te houden op wat er moet gebeuren.

Gisteren was mijn moeder er en we hebben besloten volgende week samen te gaan shoppen voor de laatste babyspullen. Ook meteen een afspraak gemaakt wanneer ik naar mijn moeder ga met de kindjes en de mannen beneden de kamer gaan schilderen. Heb opeens bedacht dat dat nog ff moet haha.

Hoe is het met je? Idd alweer op de helft joh, dat gaat snel he.
Hier is het aftellen ook al een beetje begonnen. Vandaag de gyn gesproken en de keizersnede is op 10-11 of 12 november. Nog 7,5 week dus.

Vandaag de maxi cosi opgehaald bij een vriedin en de bekleding uitgewassen. Morgen de bak even schoonmaken en dan weer in elkaar zetten.

Ben jij al een beetje bezig met spulletjes? En hebben de meiden het er veel over?

Groetjes babymama

Goeiemorgen,

Ik hoop dat jij op dit tijdstip nog lekker in bed ligt. Ik zit met m'n suffe kop muesli te eten, ik moet zo werken, vandaar maar ff een kort berichtje.

Hahaha, jij begint dus ook al dingetjes te bedenken die vlak voor de bevalling nog gedaan moeten worden. M'n man is er niet altijd blij mee hoor, alleen als ik al zeg goh ik had eens zitten denken, dan zie ik hem al denken, oh nee wat nu weer?

Hoe was de echo? Spannend hoor nog 7,5 week, dat gaat best snel. Vind jij ook niet dat deze zwangerschap veel sneller gaat? Ik ben me daar ook op m'n werk van bewust en doe nu al zoveel   mogelijk dingen in het voren, zodat m'n baas volgend jaar (wat klinkt dat hè?) dat soort dingen niet hoeft te doen.

Ik ben eigenlijk nog niet echt met spulletjes bezig, maar dat komt ook omdat onze jongste nu nog op de babykamer ligt. V.a. de herfstvakantie zal ik daar wel mee bezig gaan, en dan weten we (als 't goed is tenminste) ook wat 't wordt.

Nou ik stop er voor nu ff mee, zo lekker onder de douche en dan om 6.40 in de auto.

Fijne dag en tot mails!

quote: babymama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-09-2008 19:53:25'));

hehe daar ben ik weer.

Wat grappig dat je ook van de lijstjes bent. Ik vind het handig om een beetje overzicht te houden op wat er moet gebeuren.

Gisteren was mijn moeder er en we hebben besloten volgende week samen te gaan shoppen voor de laatste babyspullen. Ook meteen een afspraak gemaakt wanneer ik naar mijn moeder ga met de kindjes en de mannen beneden de kamer gaan schilderen. Heb opeens bedacht dat dat nog ff moet haha.

Hoe is het met je? Idd alweer op de helft joh, dat gaat snel he.
Hier is het aftellen ook al een beetje begonnen. Vandaag de gyn gesproken en de keizersnede is op 10-11 of 12 november. Nog 7,5 week dus.

Vandaag de maxi cosi opgehaald bij een vriedin en de bekleding uitgewassen. Morgen de bak even schoonmaken en dan weer in elkaar zetten.

Ben jij al een beetje bezig met spulletjes? En hebben de meiden het er veel over?

Groetjes babymama

hoihoi

eindelijk komt het er weer even van een stukje te schrijven. De jongens zijn naar de creche en ik kan toch niet werken dus lekker thuis. Vorige week nog een keer helemaal naar geworden met hartkloppingen en rare vlekken voor   mijn ogen dus nu moet ik ook van de huisarts rustig aan doen.

Verder alles goed. Gisteren groei echo gehad. Ukkie weegt nu 1800 gram, wat helemaal mooi op schema is.

Vandaag voor jou de echo he. Spannend joh. Ben benieuwd hoe het gaat en of jullie nog besloten hebben te kijken of het een jongen of meisje is. Lekker van genieten he, is weer zo leuk dat ukkie zien. Ik heb al heel wat echo's gehad deze zwangerschap, maar blijf het leuk vinden.

Groetjes babymama

Hoihoi,

Ff een kort berichtje van deze kant.

Wat balen zeg dat je je zo naar hebt gevoeld afgelopen week. Hoe kan dat zo ineens dan, toch spanning? Goed in ieder geval dat je het rustig aan doet.

Dus jullie kleine meissie loopt goed op schema? Fijn zeg!

Onze echo was ook goed. Ging wel heel anders als bij de 20 weken echo van onze jongste. Dit was echt medisch, heb zelfs niet eens een foto meegekregen. Het kindje lag in een stuit en met de rug naar de voorkant, dus ook het gezichtje was niet echt mooi in beeld te krijgen. Het belangrijkste is in ieder geval dat alles voorzover ze nu kunnen beoordelen goed is.

Nou ik stop ermee, het is tijd om naar bed te gaan, moet morgen weer werken.

Doegie!

hey,

hoe is het? Lekker aan het genieten van de goede echo? Goed joh dat alles in orde is, is toch altijd erg prettig om te horen he. En hebben jullie nog gekeken of er een klein jongetje of meisje in je buik zit?........

Hier alles goed. Voel me de laatste 2 dagen weer iets beter en we hebben dus ook even kunnen shoppen voor een nieuwe kinderwagen. We hebben natuurlijk al wel van alles, kinderwagen, buggy (3 keer), onderstel maxi cosi, enz. Een maxi cosi hadden we ook maar in mijn schoonmaak woede heb ik de bandjes los gemaakt om in de wasmachine te doen en die konden er dus niet meer in en de maxi cosi kan dus niet meer gebruikt.

We gaan nu al ons spul op internet zetten en hebben een nieuwe maxi cosi en kinderwagen gekocht, zodat we nu alles in  1 hebben. Dat scheelt een hoop ruimte en gedoe. We hebben een mutsy gekocht. Over 3 weken wordt hij geleverd en ik ben benieuwd.

het is al bijna vakantie he en dan gaan de dames samen op een kamer toch? En bij jullie gaat het nu ook al hard he, al ruim over de helft. Super.

Geniet va het weekend en het mooie weer. Wij hebben morgen familie feest, dus ik ga vandaag niet veel doen. Uitrusten haha.

Groetjes

Hai,

Was ik weer, ja was wel een opluchting dat alles goed was. We hebben ons niet laten vertellen of 't een jongetje of meisje was. Het kindje ligt nl. in stuit met de billen eigenlijk helemaal vast onderin. Het ligt eigenlijk al v.a. het begin zo, want ik voel alleen maar beweging onderin m'n buik. Hoop dat uk zich nog gaat draaien, want wil toch echt graag thuis bevallen.

Nou lekker toch dat je een nieuwe kinderwagen en maxicosi hebt gekocht. Al veel reacties gekregen op jullie "oude" kinderwagen dan? Wij gaan geen andere kopen, die van ons is eigenlijk nog als nieuw. De kinderwagenbak hebben we maar heel kort gebruikt en alleen bij onze oudste, maar zij vond het er niet zo leuk in. Vond de maxicosi leuker omdat ze dan meer van zich af kon kijken. Onze jongste heeft er alleen maar een paar maal in geslapen als we ergens op bezoek waren, omdat we zo'n tandemwagen hadden gekocht. Ik denk dat we deze ook dit keer weer gaan gebruiken.

Leuk familiefeest gehad?

De kamer van onze meiden is nu echt klaar, gisteravond heeft onze jongste voor het 1st in het bed gelegen. Eerst was 't dolle pret, maar daarna hielden ze elkaar wakker. We hebben toen op een gegeven moment maar besloten om de jongste toch in het ledikantje te leggen. Ze zegt overigens wel de hele tijd dat het grote bed haar bed is, maar ziet volgens mij nog teveel om zich heen op die kamer. Ik denk dat we haar maar rustig laten wennen. Ook de oudste werkt niet echt mee, die vindt het zo gezellig dat ze de hele tijd zit te kwekken. Ach ik hoop dat 't snel zal wennen, want ik heb echt m'n nachtrust nodig.

Jouw geplande keizersnede komt ook steeds dichterbij zeg. Ik vind zelf ook dat de weken voorbij vliegen. Ben nu al 22 weken en heb vanmorgen uitgerekend dat ik  (nog maar) 12 weken moet werken en dan verlof heb. Jullie ukje is dan al geboren, wel een gek idee hoor. Heb je overigens nog een kaartje over, ik zou 't wel heel leuk vinden om een kaartje te krijgen als jullie meisje geboren is. Als je 't niet wil moet je 't ook gewoon zeggen. Ik zal je m'n e-mailadres geven die ik ook voor Marktplaats e.d. gebruik w.ela@live.nl. Ik heb dit adres ook aan iemand anders op het forum gegeven en met haar mail ik nu gewoon rechtstreeks ipv via het forum. Zie maar, ik hoor het wel.

Nou wij gaan zo ff richting het bos nog even genieten van het mooie weer!

Fijne zondag nog!

Terug
Bovenaan