Voor Espritfreak en Inge

goed idee lekker op visite met dit weer. Zouden we eigenlijk ook doen maar zij hadden afgezegd en achteraf wel prima. Jongetjes zijn allebei niet fit. De jongste heeft nog wt verhoging en het lijkt erop dat ook zijn oogje gaat ontsteken, daar baal ik wel van. Is echt heel zielig en de oudste is er net vanaf. Voel me zelf ook helemaal niet fit. Hoofdpijn. Ik hoop niet dat we allemaal weer ziek worden, zijn we al genoeg geweest de laatste tijd.
Ik heb geen idee deze maand en denk dus dat ik gewoon ongi wordt, heb namelijk nergens last van, behalve als ik opsta dat ik steken onderin mijn buik krijg, maar misschien heb ik dat wel vaker en valt het me nu pas op.
Wel had ik vorige ronde al op maandag avond ongi buikpijn en werd ik het donderdags. Als deze ronde hetzelfde is als de vorige dan had ik vanaf gisteren al buikpijn moeten hebben. Maar jij weet natuurlijk ook heel goed dat rondes behoorlijk kunnen verschillen.
Dus jij hebt nog een lage temp en ws een langere ronde. Kan het ook zijn dat je een dipje in je temp hebt na je eisprong? Achja het blijft gokken he en een kindje komt pas als hij zelf wil en niet wat wij bedenken.
De kids liggen hier al in bed en ik hoop dat ze lekker bij slapen en morgen weer wat fitter zijn. Hoe doe jij dat als 1 van de kinderen ziek is en je moet werken? Vind ik wel lastig hoor.

groetjes babymama

Hey meiden,

Ook weer terug van weggeweest  van het forum...heb z'n drukke week achter de rug. Oppaskindjes gehad, tussendoor nog twee dagen werken en dan ook nog met mijn vader naar het ziekenhuis voor onderzoeken..best heftig allemaal..
Babymama, wat spannend deze week voor je..je hebt dan wel geen kwaaltjes, maar bij de tweede had ik dat ook niet, alleen wel steeds hoofdpijn! En dat was blijkbaar toch een teken van de zwangerschap, dus wie weet...Ik duim voor jullie hoor..Onze jongste wordt steeds meer een echt mannetje (9mnd), hij kan al heerlijk zitten en dan spelen en begint het hele huis door te kruipen. Echt leuk om die ontwikkeling weer te zien, was het gewoon vergeten van de 1e hoe hard die tijd dan in ene gaat.
Groetjes Inge

Hoi Inge,

wat leuk weer op de site en goed dat je ons weer hebt gevonden met een nieuw onderwerp.
Wat leuk jo dat de jongst al kruipt. Heeft je oudste ook gekropen? Bij ons was de oudste heel snel met alles (liep al los voordat hij 10 maand was) en de jongste langzamer, maar voor een erbse viel het wel mee. Toen hij 1 werd kon hij nog niet zelf gaan zitten en toen hij 14 maand was kon hij al los lopen. Kruipen heeft hij nooit gedaan. Hij heeft wel billengeschoven en doet dit nog als je vraagt ga een kruipen.
Hoe is het met je vader?
Zelf idd nergens last van behalve hoofdpijn, had ik bij mijn zwangerschappen ook wel veel hoofdpijn, dus wieweet. Van de pil krijg ik ook migraine ontdekte ik een paar maand terug. Vroeger veel hoofdpijn, toen een paar jaar niet en nu ik de pil weer slikte wel weer. Dus wieweet last van zwangerschaphormonen.
Na beide bevallingen een paar dagen achter elkaar migraine gehad. Kwam ws ook door de hormoonschommelingen.

Ik reken nu eigenlijk nergens op hoor, ben nu weer druk met de kindjes die net lekker zijn. Zal ff naar boven lopen kijken of ze lekker slapen, de jongste is erg schor dus ben bang dat ik hem niet eens hoor als hij huilt.
Bij jou alle sgoed met de kindjes?

groetjes babymama

oja moest vanmiddag bijna huilen bij een kinderfilm, had dat ook bij de zwangerschap vd de oudste maar dat emotionele is nooit helemaal weggegaan haha. Dacht wel ff zou het dan toch weer?

Haihai,

Inge, leuk dat je er weer bent!  Wat leuk dat jouw jongste op ontdekkingsreis gaat! Wil hij nog wel in de box? Toen wij nog geen kinderen hadden zei iemand tegen me goh als je kinderen hebt dan gaat de tijd veel sneller. Toen vond ik dat eigenlijk maar een beetje onzin, maar het is echt waar. En bij een tweede gaat het  gevoelsmatig nog sneller. Laatst nog op kraambezoek geweest, ik kan me eigenlijk helemaal niet voorstellen dat onze dames zo klein zijn geweest. Hoe is 't nu met jouw vader?

Babymama, het is te hopen dat jullie niet weer allemaal de lappenmand in gaan. En tja hoe wij dat doen als de kids ziek zijn? Dat is bij ons ook een lastig verhaal. Wij hebben eigenlijk geen opvangmogelijkheden. Mijn ouders leven beiden niet meer en mijn schoonouders werken beiden en zijn ook erg passief richting ons en de kinderen, erg jammer, maar ja. Kortom, wij moeten het op ons werk zien te regelen. Mijn baas heeft gelukkig zelf kinderen die vaak ziek zijn, en is gelukkig wel begripvol, dus ik kan best wel wat regelen. Onze kids zijn niet zo vaak ziek, alleen nu ik dus in januari meer ben gaan werken, is het dus al 2x zo geweest dat wij iets hebben moeten regelen. Gelukkig hebben we nu voor de maandagmiddag een oppas aan huis en die heeft wel aangegeven in geval van ziekte extra te willen komen. Is wel fijn om dat in ieder geval achter de hand te hebben. Heb je al een test in huis, en weet je al wanneer je evt gaat testen?

Doegie!

goedemorgen

nou gisteravond met de jongste alsnog naar de huisartsen post geweest. Zijn oog ging heel snel ontsteken. Dit hadden we met de oudste ook gehad en een nacht gewacht en dus meteen 5 dagen antibiotica. Ik dacht dus zo ver laten we het nu niet komen. Nu heeft hij dus antibiotica zal. Ze hebben ook allebei een beetje verhoging en verkouden. Twee kindjes bij ons op de kamer vanacht, dus zelf niet echt goed geslapen. We blijven vandaag dus maar lekker thuis en gaan niet zoveel doen.
Opvang deze week gelukkig regegeld, mijn vriend wisselt een dienst zodat we allebei kunnen werken en ze niet naar de creche hoeven. Dat scheelt weer een hoop denk werk.
Geen idee wanneer ik ga testen, heb nog wel een test liggen van vorige maand, zo ´n goedkope van de kruidvat. Ik hoor hier op de site dat die best goed zijn.
Ik heb verder nog nergens last van, wel sinds vanochtend een beetje een opgeblazen gevoel onderin mijn buik, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van, heb ik als ik ongi wordt en als ik zwanger ben.
Hoe is het bij jullie? Wat jammer trouwens dat je niet zoveel aan je schoonouders hebt met oppassen, helemaal als je eigen ouders niet meer leven. Zien de de kinderen wel veel? Of hebben jullie niet zoveel contact?

groetjes babymama

jeetje zeg, vandaag 2 testen gedaan en die zeggen allebei zwanger!!!

Nou ik moet nog ff aan het idee wennen hoor. Voor mijn gevoel morgen gewoon ongi, merk nl helemaal niets. Echt gek joh. Ja wel vaker plassen en pijn onderin mijn rug en gisteren hoofdpijn, maar dat had ook gewoon zo kunnen zijn, niet echt iets opvallends.

Uitgerekende datum: 18 november
Bij mijn oudste zoontje was ik 14 november uitgerekend en ben ik op 20 november bevallen.

Ben nog helemaal niet erbij met mijn hoofd haha echt gek

liefs babymama   (heeft het toch geholpen om mijn naam te veranderen haha)

voor extra info, ik heb twee topics geopend vandaag ( hoe bedoel je ongeduldig)

JOEPIE!!!!!!!!
Wat goed zeg, toch mss die hoofdpijn een voorteken, was bij mij ook...maar heeel erg gefeliciteerd! En een streep is een streep en volgens mij kan een digitale test niet anders dan juist zijn!
Met mijn vader gaat het redelijk..over twee weken krijgt hij een zware operatie, dan wordt zijn hele maag verwijderd en twee cm slokdarm, dus dat worden even spannende tijden, maar wil er hier ook weer niet teveel over praten/schrijven want jullie zitten op leuke dingen te wachten en niet op zware verhalen van mij..
Meid, ga lekker genieten......
groetjes Inge

Terug
Bovenaan