Voor Espritfreak en Inge

Hey,

Babymama, kom net thuis en wilde nog fftjes voor het slapengaan kijken op het forum. En wat zie ik, jij bent zwanger. Wat gaaaaaaaaf! Van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van meid. Kan me voorstellen dat je het nog niet echt beseft, maar dat komt snel genoeg. Wel grappig dat je 2x hebt getest, ik ben precies zo, ik geloof zo'n 1e test ook niet.  Heb je je man weten te verrassen? Hoe is 't met jouw kindjes en met jezelf natuurlijk?
Nou ik ga richting bed, ik meld me morgen wel weer, maar wilde je toch alvast feliciteren, ik ben superblij voor je.

Inge, goh wat spannend zeg die operatie van jouw vader, ik wens je heel veel sterkte!

Liefs,

Espritfreak

Hey dames,

nou hier vandaag mijn NOD denk ik en nergens last van dus dat is goed. Wel vanacht een beetje buikpijn gehad, geen krampen maar een beetje zeuren.
De jongste is toch weer zieker geworden en gisteravond ipv op kraamvisite toch maar weer naar de huisartsenpost geweest. Hij blijkt er een oorontsteking bij te hebben en heeft nu ook antibiotica. Ik hoop dat hij er snel mee opknapt.
De oudste begon ook alweer met een oogontsteking, ze blijven elkaar dus besmetten en je kan er weinig aan doen bij twee van die ukkies die nog niet begrijpen dat je niet aan elkaar moet plukken enz. Gelukkig de hele week een van ons thuis, dat is wel erg prettig.
Ik heb mijn vriend idd verrast, heb stiekum zo ´n digitale test gedaan samen met mijn jongste zoontje. Die zei dus zwanger. Daarna mijn zoontje deze laten gegeven en gezegd kadootje. Nou hij had het echt niet verwacht en was helemaal gelukkig! Echt super leuke reactie!
Misschien voor mijn ouders iets bedenken met de pasen die komen eerste paasdag (als ik zo lang mijn mond kan houden).

Hoe is het bij jou espritfreak? Je eisprong al gehad? Of zit hij eraan te komen?

En Inge, ik vind het echt niet erg hoor om jou verhalen over je vader te horen, die dingen horen er ook bij hoe vervelend ook. Wat heeft hij eigenlijk? En wat naar he zo'n operatie.

Nou ben er nog steeds niet helemaal bij en weet niet eens meer wat ik gelezen heb haha.

Ik kom straks nog wel ff kijken (verveel me best de hele dag thuis met twee zieke kinderen)

liefs

Hai,

Goh wat sneu zeg dat beide kinderen weer ziek zijn, wel fijn dat je deze week bij huis bent voor ze. Als je zelf ziek bent, ben je ook liever thuis dan ergens anders. Wat leuk dat je mannetje helemaal happy was, super toch! Kan me voorstellen dat je je verveelt, want is ook niet echt leuk om thuis te zijn met 2 zieke kindjes. Ik had dat laatst ook en was echt blij dat mijn man weer thuis was, kon ik ff boodschappen doen enz.enz. Begint het al een beetje door te dringen dat je ècht zwanger bent? Volgens mij maakt het niet uit hoe vaak je zwanger wordt, het blijft toch iedere keer weer speciaal en bijzonder. Bij mij niks nieuws te melden, heb nog geen eisprong gehad, ben toch maar weer beginnen te tempen, kan 't niet laten, erg hè? Ik ga ff de peultjes afhalen, want moet straks met de meiden naar de kapper, en we moeten vanavond naar school voor een 10-minutengesprek, dus drukdrukdruk.

Ik spreek je nog wel!

PS Je blijft toch nog wel gezellie hier kletsen, of ga je naar het zwangerforum??

Ja tuurlijk blijf ik hier kletsen!!! Veel te gezellig om niet te doen haha..

Ben vrijdag met mijn oudste naar de kapper geweest, de jongste is nog nooit geweest. Zijn haartjes groeien niet zo hard.
Ja zeker druk maar ook wel leuk toch 10-minuten gesprekken? Ik doe ze zelf ook alleen dan aan de andere kant van de tafel haha.

Het is nog niet echt doorgedrongen, maarja zieke kinderen helpt ook niet echt om even goed na   te denken. De jongste moet de hele dag overal om huilen en wil alleen maar bij mama zitten. We hebben nu net het logeermatras in de kamer gelegd en de televisie aan. Dus daar liggen`we nu lekker te relaxen, kan toch niets doen.
Ik zit wel steeds te denken, hoe moet dat nu met de eerste weken naar school voor de oudste? Ben ik ws net bevallen en als ik een ks krijg kan ik hem niet zelf brengen en dat zou ik wle jammer vinden. Maar dat duurt nog zo lang en zal allemaal vast goed komen.

liefs babymama

Gezellie dat je blijft meekletsen! Sneu is dat hè dat die kleintjes ziek zijn, ze kunnen je nog niet zeggen wat ze hebben en dan zou je het liever zelf hebben dan zij. Wat ik wel had toen bij ons de jongste zo ziek was, dat de oudste ook een beetje vervelend begon te doen omdat ze voor haar gevoel wat aandacht tekort kwam (wat dus niet het geval was, maar ja) omdat de jongste veel bij ons op schoot lag. Toen heb ik nog wel ff gedacht van goh hoe gaat dat straks met 3 kids. Ik kom nu zo nu en dan al schoot tekort, want soms willen ze beide bij mij op schoot zitten. Als je dan voorstelt allebei op 1 been te gaan zitten, das dan ook weer niet goed.  Over een paar weekjes kun je de verloskundige al bellen voor een afspraak en daarna de 1e echo. Spannend hoor! En ach voor wat betreft die ks, je zou je zoontje bijvoorbeeld ook pas naar school kunnen doen op het moment dat jij weer op de been bent toch? Kan me wel voorstellen dat je als mama dat soort dingen zelf wilt doen en niet uit wilt besteden. Ik heb dat ook, dat soort dingen zijn voor mij heel belangrijk en zal ik niet makkelijk uit handen geven.
Zojuist het 10-minutengesprek gehad. Alles was goed, ze was absoluut niet bang uitgevallen, ook niet met gymmen, maar dat was bij ons al wel bekend, het is soms net zo'n acrobaat. Wel speelde ze niet altijd met dezelfde kinderen, ze was echt nog zoekende. Ik heb zoiets van goh ze zit nog maar 3 maanden op school, moet ze dan al met een vast groepje spelen. Ik vind het juist belangrijk dat ze met meerdere kinderen speelt en niet altijd met dezelfde, maar ja das mijn mening.
Nou succes met je kindjes en voor straks een rustige nacht toegewenst!

He wat leuk joh dat je dochter het zo goed doet op school. En idd contact maken met meerdere kinderen is juist heel knap en een vast vriendinnetje op clubje komt vast nog wel. 3 maanden is idd nog erg kort.
Ja ik wil idd zulke dingen altijd zelf doen. Ik vind dat gewoon heel erg leuk en belangrijk. Ik had alleen bedacht als ik hem later doe dat hij sinterklaas, kerst enz allemaal mist op school, maar misschien is dat helemaal miet zo erg. Dat vier je thuis ook en samen met zijn verjaardag en een baby zijn er al genoeg indrukken. Misschien wel een goed idee om hem gewoon na de kerstvakantie te laten beginnen.
De oudste hier is ook baldadig, hij is niet helemaal lekker maar ook niet echt ziek en hij kan ook niet naar buiten en zijn broertje hant de hele dag op schoot, dus ook logisch dat hij zich verveelt. Hij wilde meteen met papa stoeien toen die thuis kwam.
Net weer de dokter gebeld, gaf mijn zoontje antibiotica, begon hij over te geven en dus alles eruit. Hoef van de dokter vanavond niet weer te geven en als het morgen beter gaat helemaal niet meer. Dacht toch ff bellen ipv zelf dokteren en hem teveel of te weinig antibiotica te geven.

We willen mijn ouders ws met pasen vertellen over hun 4e kleinkindje (mijn broer heeft een dochtertje van 7 mnd). Nog leuke ideen? Dacht misschien de clearbleu opnieuw doen zodat er weer zwanger op staat en dan in een soort ei doen ofzo of paashaas, maar ben nog aan het brainstormen. (zul je zien kan ik me niet inhouden als ze van de week komt)
De enige die we het vertelt hebben is ons jongste zoontje want die vertelt het toch nog niet door haha. Achja 4 weken is natuurlijk nog erg kort dus tijd zat.

Ze zeggen op het zwangerforum dat je meteen de vk moet bellen omdat je vaak al bij 8 weken een afspraak hebt. Was bij mijn eerste 2 niet, bij jou wel?
Ook vertelde een vriendin die bijna gaat bevallen dat de kraamzorg 10 dagen is geworden en dat was 8 dus dat is goed.

Wil jij eigenlijk thuis of in het ziekhuis bevallen als het zover is en hoe is dat bij de vorige twee gegaan?

groetjes babymama

Hoi,

Je jongste heeft het goed te pakken zeg! Wel goed dat je de huisarts hebt gebeld, daar zijn ze toch voor?
Ik weet niet anders dan dat je in de 8e week de vk moet bellen voor een afspraak id 10e wk, maar wie weet is 't weer veranderd inmiddels.

Het blijft lastig om iets origineels  te verzinnen om het te vertellen hè? Toen ik zwanger was van onze oudste hadden we onze naaste familie uitgenodigd onder het mom van we kennen elkaar 10 jaar. En hebben toen een megagrote beer met om z'n nek een vergrote echofoto laten zien. (mijn man had mij v.a. het begin beloofd dat ik zo'n grote beer kreeg als ik zwanger zou zijn). Toen ik daarna weer zwanger was, hadden we al een shirtje gemaakt voor onze oudste met voorop psst en achterop Hiephiephoera ik word straks grote zus! Helaas hebben we dit shirtje nooit gebruikt, omdat ik daarna 2 miskramen kreeg. Toen ik zwanger was van onze jongste heeft de oudste het aan m'n broer verteld en de rest kreeg een mapje met vakantiefoto's te zien, waarin ah eind de foto vd echo zat.

En mocht ik zwanger raken, dan zou ik echt weer graag thuis bevallen. Bij de oudste moest ik naar het ziekenhuis omdat de weeën afzwakten tijdens het persen, zij is met de vacuumpomp geboren. De jongste is thuis geboren. Super-relaxed moet ik zeggen, lekker in je eigen omgeving. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!

Nou ik ga ff Crazy 88 op BNN kijken!

zo ik ben gelukkig weer thuis, vind het maar niks hoor werken als 1 van de ukkies ziek is. Hij lijkt wel iets beter dan gisteren gelukkig.
Verder een beetje buikkrampen, hoop dat alles goed zit. Buikkrampen heb ik bij allebei de zwangerschappen gehad dus maak me niet teveel zorgen. Heb de hele dag zin in eten, het wordt nog wat als dit   zo blijft, had ik de vorige twee keer niet.
Er wil weer een ukkie op schoot dus schrijf straks wel ff verder

Terug
Bovenaan