Voor Espritfreak en Inge

hallo,

nou ik hoop dat je weer een wat betere nacht hebt gehad en dat je man zich ook weer wat beter voelt, want dat is niks aan als je zo beroerd bent.
Zou wel zonde zijn als je net nu je eisprong hebt gehad, of heeft de verhoging in je temp niet doorgezet?
Wist jij al dat je meisjes kreeg voordat ze geboren werden of heb je toen niet laten kijken? En nu? Zou je het willen weten en zou je nekplooimeting enzo laten doen?

Hier alles rustig. Tot een uur of 4 's middags voel ik me bereoerd en daarna gaat het iets beter tot een uur of 9. Dus daar probeer ik maar een beetje gebruik van te maken.
Nou ging gisteren die stomme caravan weer niet door, had de meneer van de stalling hem vergeten buiten te zetten. Hij stond zo klem tussen andere caravans dat we er niet eens omheen konden lopen dus ook niet echt konden kijken. Woensdag weer opnieuw proberen haha.

De kindjes zijn de hele middag lekker buiten geweest was best lekker weer. Hopen dat het een beetje zo blijft en dan nog iets warmer zou lekker zijn.

Groetjes

Hoi,

Hier eindelijk weer een berichtje van deze kant. Hoe is 't bij jullie? Gaan jullie morgen de caravan kijken, of gaat het weer niet door?
M'n man is inmiddels opgeknapt, maar nu is onze oudste ziek. Ze had gister de hele dag aan de 40 graden koorts, maar wat ze nu precies heeft?? Ik weet het niet. Ze eet wel, drinkt wel, heeft geen (buik)griepverschijnselen, alleen dus koorts, hele rode ogen en heel erg moe. Ik denk dat ik morgen de huisarts maar eens bel.
Wij wisten bij beide kids niet wat het werd hoor. Officieel hebben we ook geen nekplooimeting uit laten voeren (zegt me niet zoveel als het kindje 1 op ??? kans heeft op een afwijking), maar bij de 12 weken echo zei de echoscopist dat er geen verdikking in de nekplooi zichtbaar was.
Ik zit inmiddels op dag 47 van m'n cyclus en nog steeds geen eisprong , ik weet ook niet meer wat ik moet denken hoor. Wie weet wordt ik wel ongi en heb ik helemaal geen eisprong. Feit is en blijft dat ik weer een hele lange cyclus heb.

Nou ga ff voor de buis hangen, groetjes!

hey,

daar ben ik eindelijk weer eens. Eeen drukke week. Gelukkig voel ik me iets minder beroerd, maar echt goed ook nog niet. Ben nog steeds erg misselijk, maar heb al 2 dagen geen medicijnen genomen. Daar wordt ik erg sloom van en mag geen auo rijden enzo. Ook lijkt het me beter ze niet te nemen dan wel.

Hoe is het bij jullie? Iedereen weer opgeknapt? En heb je al een eisprong gehad of kan je er niet meer wijs uit worden. Lijkt me erg frustrerend als het allemaal zo onzeker is.

Woensdag naar de caravan gekeken maar is veel te klein voor ons en ik vond het ook muf en al dat bruin in de inrichtig wordt ik ook niet vrolijk van haha. We hebben nu besloten niet echt op vakantie te gaan en ons geld te spenderen aan de kamers boven, beneden schilderen en de tuin enzo. Vind ik ook wel lekker hoor nu de derde onderweg is.

Heb je dit weekend nog leuke plannen? Ik moet vanmiddag nog even werken en dan een rustig weekend denk ik want de oudste had vanacht koorts. Hij speelt nu wel maar voelt nog wel wat warm dus ik hou hem vandaag in ieder geval lekker thuis.

groetjes

hoe is het nu met je oudste? Weer opgeknapt. Het is allemaal wat he steeds al die zieke mensen wordt tijd dat het mooi weer wordt.

quote: babymama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-04-2008 10:19:20'));

Hoi,

Daar was ik ook weer eens, afgelopen week ook een vreemde week gehad. Omdat de oudste ziek was een andere dag gaan werken, en weg ritme. Ben helemaal met de dagen in de kluts. Was al even bang dat ik vandaag ook niet kon gaan werken. De jongste had gisteravond ook zo ineens koorts. Vanochtend gelukkig koortsvrij dus ze kon naar de crèche en mama kon werken. Hoe is 't met jullie oudste, is ie grieperig?
Jammer dat de caravan is tegengevallen, maar ja jullie hebben in ieder geval nu de beslissing genomen om niet op vakantie te gaan. Wij zitten nog steeds te twijfelen. Aan 1 kant willen we wel heel graag en aan de andere kant zijn er ook nog wel andere wensen waar we dat geld dan weer aan zouden kunnen besteden. We willen graag andere meubels, liefst teak en ja daar ben je ook het nodige geld voor kwijt.
Vervelend is dat zeg dat die medicijnen zulke vervelende bijwerkingen hebben. Eigenlijk heb je ze nodig, maar om goed te kunnen functioneren kun je ze niet innemen. Lastig!
Nog niet echt plannen voor het weekend, mag vanmiddag nog ff naar de tandarts zal dus wel een mooie zere mond hebben het weekend.
M'n temp is eindelijk omhoog gegaan op dag 48 van m'n cyclus. We hebben ivm het feit dat m'n mannetje ziek was geklust op dag 44 en op dag 48, dus weinig kans op een zwangerschap. Volgende ronde beter! Ben in ieder geval wel blij dat er nu eindelijk iets gebeurt en dat ik over 12 dagen m'n ongi kan verwachten.

Groetjes en alvast een fijn weekend!

oeps we stonden alweer op de 3e bladzijde.
Hoe is het nu met de kindjes? Hopelijk zijn ze allebei weer goed opgeknapt.

Jippie! eindelijk een eisprong. En nu maar hopen dat die paar keer genoeg is geweest, je weet het maar nooit. Spannende dagen dus weer.

Ja wij hebben dat idd ook dat we vanalles willen en eigenlijk ook op vakantie. Dus nu toch maar in en om het huis. Van de week lekker ingeslagen bij de tuincentrums en de tuin opgeknapt.

Ook vorige week de naaste collega's ingelicht over mijn zwangerschap, is toch wel fijn dat ze op de hoogte zijn al had ik het liever nog een paar weken voor me gehouden. Ben nog steeds redelijk beroerd, al heb ik er nu ook goede dagen tussen zitten zonder medicijnen en zonder overgeven. Toch is dat misselijke gevoel de hele dag aanwezig maargoed.

De oudste is gelukkig niet ziek geworden, hij heeft 1 nacht verhoging gehad en een dagje hangerig geweest en toen was het gelukkig weer over. Hij heeft het wel over buikpijn, maar eet verder best goed.

Nou ik ga ze ff uit elkaar halen ze hebben ruzie om een stoel haha en dan naar het paard ons oude brood brengen.

groetjes

Haihai,

Eindelijk weer een berichtje van deze kant. Onze laptop deed het zondag ineens niet meer. Vrijdag kregen we te horen dat ie niet meer te maken viel  en gister maar ff een nieuwe gekocht. Het is toch wel erg kaal zonder computer, ik had gewoon afkickverschijnselen hahaha.

Hoe is 't bij jullie? Leuk dat er steeds meer mensen op de hoogte zijn van jouw zwangerschap. Kun je al merken dat je begint te groeien?

Ik ben afgelopen vrijdag op dag 57 ongi geworden . Maar deze ongi is anders dan anders, normaal heb ik wel een dag of 4 behoorlijk wat bloedverlies. Nu dit alleen zaterdag gehad. Zondag bijna geen bloedverlies en gisterochtend weer veel en sinds gistermiddag weer bijna niks.  Het lijkt  ook wel oud bloed. Ik snap er niks van . Als m'n cyclus zo doorgaat dan zou ik pas eind mei weer een eisprong hebben .
Heb nu sinds zaterdagavond ook koorts en hoofdpijn. Ik ben niet echt fit, maar voel me niet echt ziek. Wat dit dan nu weer is???

Wij hebben overigens vorige week toch besloten op vakantie te gaan. We gaan half juli een midweekje naar CenterParcs. Gewoon om er toch ff uit te zijn.

Nou ik stop er mee, m'n kleine meid heeft d'r fruit en d'r drinken op en wil even aandacht!

Doegieeeeeeeeeeeee

Terug
Bovenaan