Voor Espritfreak en Inge

Hai,

Ja balen is dat wel zo'n onregelmatige cyclus, maar inderdaad ik weet dat ik zwanger kan raken en dat scheelt wel weer. Vanochtend weer een wat lagere temp, dus wie weet stijgt ie morgen dan weer . Mocht ik zwanger raken deze ronde dan kom ik inderdaad dichtbij de datum 24-12. Afwachten maar weer.
Fijn dat je je vandaag beter hebt gevoeld. En over dat afvallen, ja daar kun je inderdaad niks aan doen. Als je maar genoeg drinkt en als je dit blijft houden gewoon ff aan de vk of gynaecoloog wat vragen tegen de misselijkheid.
Dit weekend weinig bijzonders gedaan. We wilden vanmiddag nog ff naar de koopzondag hier, maar die viel dus letterlijk en figuurlijk in het water. Achteraf hadden we dus beter vanochtend kunnen gaan (toen scheen het zonnetje) maar ja. Wij hebben het hier maar gezellig gemaakt. Onze oudste vindt dat helemaal geweldig, kaarsjes aan en wat lekkers op tafel, leuk dvdtje erop. Nou wij zijn de middag verder wel doorgekomen hoor! Morgen weer werken, wil dus vanaaf echt vroeg onder de wol. Ben de laatste tijd erg moe. Vrijdag nog naar de tandarts geweest. 45 minuten id stoel gezeten  en het eind van het liedje was een zenuwbehandeling .  Ik heb er nu een noodvulling in zitten, want de tandarts wilde het risico niet nemen om een foto te maken ivm een evt prille zwangerschap. Ze was hier erg stellig in, mocht ik deze ronde zwanger raken, dan blijft deze vulling erin zitten tot na de bevalling. Ik hoop dus dat deze vulling de komende 9 maanden mag blijven zitten .

Doegieeeeeee!

hoihoi

wat zonde van de koopzondag. Wonen jullie in een grote stad? Wij in een vrij kleine en hier dus bijna nooit koopzondag. Voordat de jongste werd geboren gingen we nog wel eens naar een stad in de buurt, maar dat komt er nu eigelijk niet van. De jongens (vooral de jongste) hebben het vrij snel gezien. Misschien dan toch maar hopen op een meisje waar ik samen mee kan shoppen haha.

Maar een kerstkindje zou leuk zijn toch, ik hoop het voor je. Ik vond het wel leuk om in november te bevallen omdat je dan zo gezellig binnen bent met je uk.

Nou vandaag verschrikkelijk beroerd geweest en al 2 keer overgegeven eind van de middag medicijnen gehaald en zowaar daarna een boterham en een paar happen avondeten gegeten. Was ik ook erg aan toe want wordt behoorlijk slap zolangzamerhand. Het nadeel is dat je er geen auto mee mag rijden, en dat moet wel voor mijn werk. We zullen zien hoe we dit op gaan lossen.

Ik zit er wel over te denken deze week mijn baas en misschien naaste collega's in te lichten. Heb bijvoorbeeld morgen een etentje, maar moet er niet aan denken en steeds smoesjes verzinnen voelt ook niet lekker.
De vorige twee keer heb ik mijn baas redelijk vroeg ingelicht en hij reageerde heel goed. Wanneer heb jij dat verteld?

Groetjes

Hoi,

Wij wonen niet echt in een grote plaats, maar er is hier wel geregeld koopzondag, vooral bij activiteiten/kermis e.d. Ik moet zeggen dat wij nog wel eens gaan shoppen. Vooral onze oudste vindt dat super, en ze wil dan ook standaard een visje op de markt eten, dat hoort er helemaal bij in haar ogen.

Ben je de hele dag door misselijk? Wel balen dat je met de medicijnen geen auto mag rijden, je kunt ook niet met het openbaar vervoer? Ze kunnen je ook geen andere medicijnen voorschrijven waar je wel auto mee mag rijden?

Smoesjes verzinnen vind ik ook niet zo fijn, maar ja ik snap ook wel dat je het ook niet zo vroeg wilt vertellen. Toen ik zwanger was van m'n oudste heb ik het met een week of 9 verteld en bij m'n jongste met een week of 8. Ik had toen nl een training en die begon om 7 uur 's ochtends en ja dan ben je niet op je fitst. M'n teamleidster vroeg hoe het met me ging en toen heb ik het haar maar verteld. Was wel leuk zij vertelde mij toen ook zwanger te zijn. Bij haar echt een cadeautje. Ze had al een dochter van 12, daarna  2 x zwanger geweest en die zwangerschappen  zijn met een week of 20 fout afgelopen. En toen zonder er nog rekening mee te houden zwanger. Helemaal super voor haar!

Nog steeds geen tempverhoging, het leek wel of ik vanmorgen onderkoeld was qua temp, dus we houden de spanning erin. Wat wel erg vreemd is het feit dat ik wat pijnlijke borsten heb, heb ik nooit voor m'n ongi, dus wat dit nu weer is??? Vanochtend ook een beetje vlagerig misselijk (alleen net na het opstaan), maar ik heb ook iets keelpijn, dus ik hou het maar op een verkoudheid.

Ik ga maar eens naar bed, ben moe!

Tot morgen, en succes met je beslissing of je je baas inlicht of niet!

goeiemorgen,

hier is het zaterdagochtend vaste prik om een visje te gaan eten op de markt. Vinden ze wel altijd leuk hoor naar de markt, alleen kleding winkels enzo hoeft ziet zo van ze haha.

Ben je niet toevallig al zwanger? Je weet maar nooit toch. Zou wel raar zijn als je nog op je eisprong zit te wachten en al zwanger blijkt te zijn.

Hier gaat het redelijk goed. Vanochtend weer lekker zo'n pilletje genomen en die werken best goed. En volgens mij kan ik er ook wel mee auto rijden. Wordt wel een beetje duizelig, maar valt wel mee.
Vanochtend toch maar even mijn baas gebeld en verteld dat ik zwanger ben. Vind het vervelend als ze zich af gaan vragen waarom ik anders ben en zelf conclusies gaan trekken. Hij feliciteerde me en heb me meteen maar af gemeld voor een vergadering vanmiddag die toch niet belangrijk was haha. Heb ook maar even verteld dat ik geen auto mag rijden enzo.

Nu toch maar ff stoppen lijkt wel of ik misselijker wordt achter de computer.

Fijne dag, groetjes

Hai,

Hoe is 't nu met de misselijkheid, is die weer erger geworden? Kan het zijn dat de tablet van vanochtend uitgewerkt raakt? Goed dat je toch je baas op de hoogte hebt gebracht, geen verbaasde reactie gekregen zo van goh dat had ik niet verwacht? Of ik had al zo'n vermoeden?
Nou vandaag geen klachtjes, dus denk dat m'n lichaam me voor de  gek houdt. Zwanger kan ik niet zijn, omdat m'n temp te laag is. Als je zwanger bent blijft de temp hoog en daar is ie bij mij echt te laag voor. Er zit echt niks anders op dan af te wachten voor mij.

Ik heb in mijn omgeving overigens wel het idee dat een aantal mensen verwacht dat er bij ons nog een 3e gaat komen. Ik heb al een aantal malen zo'n opmerking gekregen van, ach tegen die tijd hebben jullie allang een 3e. Ik reageer daar dan uiteraard niet echt ontkennend op, anders denken ze straks dat het niet helemaal de bedoeling was.

Nou ik ga m'n grote meissie ff naar school brengen.

Dag!

Dat klinkt stoer zeg je meisje naar school brengen! Hoe vind ze het op school en is ze al een beetje gewend?

En je lichaam verwacht wel veel geduld van je zeg, maar goed als het resultaat maar goed is he daar hebben we heel wat voor over.

De tabletten die ik krijg mag ik in princiepe 1 keer per dag innemen en er staat op dat ze ongeveer 8 uur werken. Maar het gaat de hele dag al goed. Ben wel een beetje raar in mijn buik, maar dat is het dan ook. Echt heerlijk en een hele opluchting.

Mijn baas reageerde enthousiast en vond het heel leuk (hij heeft zelf 4 kinderen). Hij zei dat hij nog niks aan me gemerkt had (gelukkig). Ik denk dat ik volgende week mijn naaste collega's inlicht. Dan heb ik de echo gehad en hebben we vergadering.

Er zijn al twee mensen die aan me gevraagd hebben of het een ongelukje is. Ten eerste denk ik dan, als je me een beetje kent wist je al dat we meer kinderen wilden en ten tweede zijn kinderen in mijn ogen nooit een ongelukje, hooguit gepland of niet gepland. Ik vind het ook een intieme vraag die ze niks aan gaat maarja.

Vrijdag een echo en mijn mannetje zei vandaag dat hij toch maar vrij heeft gevraagd en mee gaat. Hij was niet van plan mee te gaan, maar ik vind het wel leuk dat hij wel mee gaat. Ik weet niet of er veel te zien is hoor na 7,5 week maar naar al die buikpijn en misselijkheid toch wel fijn als er een goede zwangerschap bevestigd wordt.

Nou maar ff voor de buis of een spelletje doen, ff kijken wat   mijn vriend wil.

Groetjes

Heey,

Ja stoer hè m'n dochter naar school brengen. Nu klinkt het stoer, maar in het begin had ik er best moeite mee om in het ritme te komen. M'n dochter vond het v.a. dag 1 helemaal super en was er ook echt aan toe, maar ja mama had wat moeite met loslaten. Nu vind ik het ook wel lekker dat ik ook alleen aandacht kan geven aan de jongste. Die vraagt de dagen dat ik thuis ben 's ochtends best veel aandacht.

Leuk dat je baas zo enthousiast was! En ach die reacties van gepland/niet gepland daar stel ik me nu al op in. Maar leuk is anders inderdaad.

Fijn dat je mannetje vrijdag vrij heeft voor de echo. Het is toch voor hem ook de 1e keer dat ie z'n derde kindje ziet hè. Wel weer speciaal allemaal lijkt me. Ook voor jou natuurlijk fijn dat ie meegaat, is toch wel bijzonder om dit samen te kunnen delen. Weten jullie kids al dat er een baby komt?

Heb vanavond het rijk alleen, denk dat ik nog maar ff in bad ga. M'n mannetje is toch pas laat thuis.

Doeiiiiiiiiii!

zo daar ben ik weer even,

wat fijn dat je dochter het meteen zo leuk vond op school! Het lijkt mij ook moeilijk hoor om opeens je eigen leventje om te gooien en elke dag naar school te moeten en je uk daar te laten.
Wij zijn vandaag ook bij een basisschool gaan kijken voor ons zoontje. Hij vond het erg leuk. Het is mijn oude school dus bekend voor mij. maandag gaan we nog bij een andere school kijken.

De oudste weet nog niet echt dat ik zwanger ben, ookal krijgt hij wel wat mee natuurlijk van de gesprekken. Ik wil het even zo laten omdat een leerling van mij op de creche van mijn zoontje stage loopt en ik wil nog niet dat de leerlingen het weten.

Morgen de echo errrug spannend, ben erg benieuwd of alles er goed uit ziet.

groetjes

Terug
Bovenaan